Омаслена дроселова клапа на Б5 ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Maste-pro
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 23 мар 2009 19:21
Автомобил:
Двигател:

Омаслена дроселова клапа на Б5 ТДИ

Мнениеот Maste-pro » Вто 15 юни 2010 22:19


Колеги значи колата е 2000 година TDI AJM 115 к.с. Та карах си аз колицата без проблеми и по едно време гледам дроселовата клапа омаслена :x даже и до кората беше стигнало. Преди маслото да се появи карах 1-2 дена с включен климатик Дръпнах щеката, малко беше се понижило маслото.Долях масълце и отново в играта. Карах около 100-150 км без никакви проблеми и си викам всичко е наред, да ама не.Сутринта гледам локва под колата, а около дросела нема нищо.Четох доста теми тук и в TDI club и до прочетеното до тук разбрах че причините могат да бъдат три- самият дросел, по-лощото турбо и най-лошото сегменти. Също така ако причината е дроселовата клапа можело да се кара така, но трябва постоянно да се долива масълце.
Вчера отидох си аз при едно "майсторче", отвори той един дебел маркуч който отива към турбото и стига до самия двигател и ми каза същите три причини които пречотох в нета.Ааа и вътре в маркуча имаше съвсем малко масълце. Предложи ми три неща, втора рака дросел( не съм много съгласен, но май ще е само за тест) и ако не се оправи да извадим някакъв маркуч който влиза в двигателя, да покарам малко без него и щяло да покаже дали е от сегментите. Ако всичко е наред с тези две, ново турбо. Това са съветите на майстора, като най-вероятно сегментите изпускат, все пак са на 260 хил. км

Другото нещо което е знам че повдигачите ми са за смяна, доста трака като е студена колицата. Ако може малко инфо да ми дадете за тях, че незнам нищо 4 ли са, 8 ли са жълти, бели и така нататък. Може да съм пропуснал нещо понеже гледам бразилците и се мъча да опиша.Ако съм пропуснал нещо, ще го допълня. :screwy




gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Омаслена дроселова клапа на Б5 ТДИ

Мнениеот gogovaseev » Сря 16 юни 2010 6:50


Здрасти колега,маистора ти е извадил марку4а за картерните газове,но на мен не ми се вярва да е от сегменти за6тото тук имам един приятел на които пасата му е бив6о такси и е на 700000км само гарнитурата му смених на главата и после си4ко е ок,нито гори масло нито пу6и.по вероятно е турбината ве4е да има пове4ко луфт и да пропуска масло.но от клапана не е на 100%.я кажи ти с какво масло го кара6?.ако се окаже 4е е турбо свиркаи имам са6тото и го продавам евтино.може да доиде6 и до памплона да ти го сложа ако иска6.успех :beer


Потребителски аватар
Maste-pro
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 23 мар 2009 19:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Омаслена дроселова клапа на Б5 ТДИ

Мнениеот Maste-pro » Сря 16 юни 2010 22:43


Утре други ден ще я вдигна да видя да не би нещо да не е стегнато и да хвърля от там. Турбо ме съмнява да е, колата си набира пък и чувам свистенето. Хидравлични повдигачи ? Да не би те да пропускат и през дросела да го изхвърля :??? Те са за смяна, натиснах едната с отверка и пропусна масло.
На място като я форсирах изпуши черно иначе :014: :014:

gogovasev в момента не съм в Испания

Най-накрая ще я вкарам в някой бокс на love.vw


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Омаслена дроселова клапа на Б5 ТДИ

Мнениеот gogovaseev » Чет 17 юни 2010 6:46


Колега повдига4ите се къпят в масло няма какво да пропускат,а това 4е като го натисне6 изпуска масло то такатрябва да е.повдига4а се пълни с масло и тогава се дърви за да може да натиска клапана.Ако си в българия потърси в сервизи има някакви мом4ета маи единия се пи6е niksi,потурси из сервизи,много ги хвалят закараи им я и няма да има6 ядове пове4е.успех :beer viewtopic.php?f=13&t=7096 ето това са твоите хора колега.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration и 51 госта