Колеги, появи се следният проблем.Имам чувството, че колата загрява много бързо. След като запаля и тръгна по баира от Билла на бул.България в София до разклона за Бояна колата вече е достигнала работна температура. Дали това е защото сложих спортен конусовиден филтър и смуче въздух от двигателя(малко вероятно тъй като разстоянието е малко, независимо че е баир, а и колата в началото е студена).Друг вариант за който си мисля е износена перчица на водната помпа, тъй като съм виждал подобен случай). Иначе имам парно и перката включва и на двата кръга. Друго което ми прави впечатление е, че преди да се включи перката колата достига малко по горна точка на температурата(по показания на уреда)като след първото включване се пуска на по ниска температура. А и не знам на какъв принцип работят двата кръга. Знам, че трябва да се вкл. на 95 и изкл. на 85 и на 102 и 92.Но кой кръг кога, защо?Кой се вкл. първи!?
Давайте всякакви мнения...
