Промеждутъчния вал на Golf2, служи за задвижване на маслената помпа и делкото !!!
Нормално е при зацепване на ремъка да се получи малко изместване от белезите на шйбата на коляновия вал и зъбното колело за задвижване на промеждутъчния вал - важното е при ГМТ на буталото на първи цилиндър, в такт сгъстяване, белегът на колелото на разпределителния вал да равни с ръба на главата в левия й край. Колелото на промеждутъчния вал задвижва маслената помпа и делкото - нормално е при затягане на обтяжното колело да се получи малко изместване и това е от значение само за делкото, като се изразява в предварение или закъснение на запалването, зависи накъде е изместването от белезите!
Като съвпаднат двата белега един срещу друг, от обтяжната ролка изпъвате ремъка и затягате здраво - ако разполагате с динамометричен ключ, стйностите са следните - 45 Н•м или 4.589 кгс•м !
Не се притеснявайте, че при притягане на ролката белега малко бяга - така е, винаги се получава малко изместване! Дори и да сте нагласили абсолютно един срещу друг белезите, след като развъртите коляновия вал, ще се получи малко отклонение, което е леко предварение или закъснение в момента на запалването!
После при центровка на запалването това се компенсира, чрез завъртане на делкото!
За препоръчване е центровката на запалването да се извърши със стробоскопна лампа.
За изпъване на ремъка е нужен специален инструмент - цапфа! Ако нямате оригинален, може да си го направите от метална планка, като пробивате два отвора с диаметър 3 мм и отстояние един от друг - 18мм. После в тези отвори завивате две болтчета 3мм, дължината на които да е около 25мм. С така направения ключ лесно ще завъртите ексцентрика на ролката!



Зацепване на ангренажния ремък и Промеждутъчен вал на Golf2
- Re5Pec7
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
- Автомобил: Passat B5 V6
- Двигател: AQD
- Местоположение: Варна
Re: Зацепване на ангренажния ремък и Промеждутъчен вал на Golf2
Темата е полезна, но при дизелите "делко" и "запалване" няма.
Re: Зацепване на ангренажния ремък и Промеждутъчен вал на Golf2
Разбира се, че няма - излишно е да се коментира. Като става въпрос за делко, значи се говори за бензинов двигател.
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Зацепване на ангренажния ремък и Промеждутъчен вал на Golf2
ros57, колегата горе се опитва да ти каже, че си пуснал темата в раздел "Дизелови агрегати" 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта