


Поддръжка Туарег 2.5 TDI R5 174 к.с.
- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поддръжка Туарег 2.5 TDI R5
Със здраве да я караш. Това е шестака нали?
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Поддръжка Туарег 2.5 TDI R5
Честито! Дай да видим някоя снимка 

-
- Мнения: 115
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SOFIA
Re: Поддръжка Туарег 2.5 TDI R5
Похвали се колега, снимки мимки нещо.
Вече ще може да кажеш и колко излиза обслужването
Дай малко инфо и на голфаджиите.
Вече ще може да кажеш и колко излиза обслужването

Дай малко инфо и на голфаджиите.
Re: Поддръжка Туарег 2.5 TDI R5
Малко бях зает в последните 2 седмици (при докарването ни удариха в Сърбия. Да, шит беше), но скоро мисля да стана редовен посетител на готиния ви форум. Още преди няколко години тук намерих много ценна помощ за старото поло, а и сега много ми харесва тона на разговор
За колата : Скоро ще пусна снимки, както и цялата информация, която успях да събера за колата. Също така мога с удоволствие да съдействам на колеги, които отиват в Германия за кола - навъртях 2000км докато намерих моята
Засега само се надявам да ми кажете за някой добър сервиз в София, където да правя обслужването на колата. Едно време с полото хич не бях очарован от Юнитрейд Дружба, така че ще се мъча официалните представители да ги избягвам докато е възможно. Имам познати в сервизи на Фиат, Мерцедес и Ситроен и от историите, които съм чувал за тея серизи свят ми се завива. Най-обичам да си намеря сервизче, да се запозная с майстора и да водя колата само при него. Нещо като личния лекар
Поздрави и успех на всички

За колата : Скоро ще пусна снимки, както и цялата информация, която успях да събера за колата. Също така мога с удоволствие да съдействам на колеги, които отиват в Германия за кола - навъртях 2000км докато намерих моята

Засега само се надявам да ми кажете за някой добър сервиз в София, където да правя обслужването на колата. Едно време с полото хич не бях очарован от Юнитрейд Дружба, така че ще се мъча официалните представители да ги избягвам докато е възможно. Имам познати в сервизи на Фиат, Мерцедес и Ситроен и от историите, които съм чувал за тея серизи свят ми се завива. Най-обичам да си намеря сервизче, да се запозная с майстора и да водя колата само при него. Нещо като личния лекар

Поздрави и успех на всички

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Поддръжка Туарег 2.5 TDI R5
stenly_m написа:Не, само масла и филтри в Порше софия запад...така че не съм се объркал изобщо...просто направих паралел...че няма да дава 500-600 лв ако го поддържа в оторизиран сервиз...иначе да, с хубави масла и филтри с намаление от магазин поддръжката ми е по-малко от 200 лв...но имаше период в който ходих в оторизиран сервиз и цените са такива там...така, че мисля като не знаете колко струва да не коментирате дали сте съгласни или не...а иначе с ремък и ролки в оторизиран сервиз не знам колко е, но няма да е 500 лв
Само масла и филтри излиза под 300 лв. Това е за Пасат Б6, преди 4 дни го смених. Не знам какъв е този Голф

- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Поддръжка Туарег 2.5 TDI R5
Не искам да цапам темата на колегата но ето ти цените във официалните сервизи Бургас и София като в София е малко по-скъпо
това цени във Вест-ауто М бургас във порше същите консумативи ми бяха 470 по оферта... вече друг е въпроса ако познаваш някой там и имаш отстъпка и без труд може се вместиш:) иначе цените разбити са:
120-140 лв маслото Кастрол
70 лв - горивен филтър
45 лв - въздушен филтър
41 лв - поленов филтър
25 лв - маслен филтър
това са цените без труд - 70-80 лв
ето ти и цени за смяна на ремъка
Ангренажен ремък + 4 ролки - 650 лв
Водна помпа - 126 лв
Пистов ремък - 88 лв
Обтегач - 234 лв
Ролка - 100 лв
Цените са с ДДС. Разполагаме с частите на склад.
Atanas Kirchev
Porsche Sofia Iztok
Okolovrasten pat 360
Sofia, Bulgaria
Колега bnick на теб оставям да мислиш какъв е тоя голф
това цени във Вест-ауто М бургас във порше същите консумативи ми бяха 470 по оферта... вече друг е въпроса ако познаваш някой там и имаш отстъпка и без труд може се вместиш:) иначе цените разбити са:
120-140 лв маслото Кастрол
70 лв - горивен филтър
45 лв - въздушен филтър
41 лв - поленов филтър
25 лв - маслен филтър
това са цените без труд - 70-80 лв
ето ти и цени за смяна на ремъка
Ангренажен ремък + 4 ролки - 650 лв
Водна помпа - 126 лв
Пистов ремък - 88 лв
Обтегач - 234 лв
Ролка - 100 лв
Цените са с ДДС. Разполагаме с частите на склад.
Atanas Kirchev
Porsche Sofia Iztok
Okolovrasten pat 360
Sofia, Bulgaria
Колега bnick на теб оставям да мислиш какъв е тоя голф
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Поддръжка Туарег 2.5 TDI R5
stenly_m написа:Не искам да цапам темата на колегата но ето ти цените във официалните сервизи Бургас и София като в София е малко по-скъпо
това цени във Вест-ауто М бургас във порше същите консумативи ми бяха 470 по оферта... вече друг е въпроса ако познаваш някой там и имаш отстъпка и без труд може се вместиш:) иначе цените разбити са:
120-140 лв маслото Кастрол
70 лв - горивен филтър
45 лв - въздушен филтър
41 лв - поленов филтър
25 лв - маслен филтър
това са цените без труд - 70-80 лв
Нали колегата искаше информация за обслужване, така че не смятам че разводняваме темата. Аз ли не мога да смятам, но като сумирам по дадените цени от теб се получава под 400, а не 500-600 лв както твърдиш.Иначе цените са горе-долу както ги даваш. Иначе аз смених всичко без горивен филтър за 285 лв, прибави 100 лв за филтъра с работа и ще получиш цената в Порше-Изток. Нормален клиент съм, не ползвам никакви отстъпки
Re: Поддръжка Туарег 2.5 TDI R5
volvic написа:Засега само се надявам да ми кажете за някой добър сервиз в София, където да правя обслужването на колата. Едно време с полото хич не бях очарован от Юнитрейд Дружба, така че ще се мъча официалните представители да ги избягвам докато е възможно. Имам познати в сервизи на Фиат, Мерцедес и Ситроен и от историите, които съм чувал за тея серизи свят ми се завива. Най-обичам да си намеря сервизче, да се запозная с майстора и да водя колата само при него. Нещо като личния лекар
Поздрави и успех на всички
Ако ти е мила колата те съветвам да не стъпваш в официални сервизи. Толкова помия се е изляла във форума за тях, че да се чуди човек в каква държава живее.
Виж с някой клубен майстор как е работата. На тях може да се вярва...поне по това което пишат хората които са ги посещавали.
Re: Поддръжка Туарег 2.5 TDI R5
Всички чаркалъци по ремъците, заедно с водна помпа на Г4-PD излизат 570лв. някъде.... . Ремъци Гейтс, ролки SNR, Ruvelle.... водна помпа Hepu.
Масло - 90лв. - Fuchs 5W40 505.01
Маслен - 12лв. - Бош
Горивен - 35лв - Бош
Поленов - 30лв. - Бош
Въздушен - 22лв. - Бош
Труда за всичко, повече от 100лв..... си е кожудерство.
Масло - 90лв. - Fuchs 5W40 505.01
Маслен - 12лв. - Бош
Горивен - 35лв - Бош
Поленов - 30лв. - Бош
Въздушен - 22лв. - Бош
Труда за всичко, повече от 100лв..... си е кожудерство.
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Поддръжка Туарег 2.5 TDI R5
Колега...цените са без труд и съм писал 70-80 лв..но реално труда им е 100-тина лв...не иксам да издребнявам...но за смяна на въздушен филтър искат 25 лв труд така, че смятайки за останалите неща труда си идва височък...а цена под 300 лв за смяна се получава като не сменяш поленов и горивен филтър...не виждам защо издребняваш и смяташ...но освен това има и допълнителни консумативи, който ти сменят...това което се сещам е пробка или пропка....не съм сигурен в правописа 3 лв...твоят пасат със сигурност не си го обслужвал във оторизиран сервиз, защото за него е около 700 кинта със смяна на всички филти и масло...
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Поддръжка Туарег 2.5 TDI R5
stenly_m написа:Колега...цените са без труд и съм писал 70-80 лв..но реално труда им е 100-тина лв...не иксам да издребнявам...но за смяна на въздушен филтър искат 25 лв труд така, че смятайки за останалите неща труда си идва височък...а цена под 300 лв за смяна се получава като не сменяш поленов и горивен филтър...не виждам защо издребняваш и смяташ...но освен това има и допълнителни консумативи, който ти сменят...това което се сещам е пробка или пропка....не съм сигурен в правописа 3 лв...твоят пасат със сигурност не си го обслужвал във оторизиран сервиз, защото за него е около 700 кинта със смяна на всички филти и масло...
Както написах на 12.07.10 смених маслото, въздушен филтър, маслен и поленов. Да пробката се сменява, 4 лв е. Ако Порше - Изток е неоторизиран сървиз, понеже нещата ги сменявам там, не знам тогава кой е?

- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Поддръжка Туарег 2.5 TDI R5
като кажете "оторизиран сервиз" за извънгаранционна кола, все едно ще и върнат девствеността. да не говорим колко теми за накадърници работещи по такива сервизи има.
като си нямал пари за чистак бърсак нова, намираш кадърен майстор който на прилични цени да ти свърши работа.
като си нямал пари за чистак бърсак нова, намираш кадърен майстор който на прилични цени да ти свърши работа.
Re: Поддръжка Туарег 2.5 TDI R5
Хе-хе голям праз като не си смениш пробката. Аз досега пробки не съм сменял на никоя от колите ми. Общият пробег на автомобилите възлиза на около 600000км. направете си сметка колко смени на масло са това. Никога не ми е капвало и капчица масло от пробката.
Разберете едно, човешкият фактор е много важен.... майстора да знае кво прави и да не параспул или некъв измамник. На Порше нито частите им са по хубави, нито майсторлъка им е по-качествен, за да оправдае двойно по-високата им цена. Обаче като вземат да те калкулират по западните стандарти, направо нямам думи.... все едно персонала им е на тяхното ниво или пък стандарта ни е като техният
. И некъв приемчик с ехидна усмихва и доволно потъркващи се ръце, че си поредния балък на който ще вземат парите и чак ще се кефиш накрая .....като вземе да ти обяснява някви сложни неща и да развива теории за проблема все едно че е врачка.
И щот са неможковци (майстор е човек който може да отремонтира нещо, а не този който може да заменя нови части със стари на друг на сметката - тва и аз го мога
), затова никога няма да си купя нова кола, която те две години да обслужват и да смучат като пиявици, освен ако не почнат да предлагат нови коли без измислената им глупава гаранция.
Това е моето мнение.
Разберете едно, човешкият фактор е много важен.... майстора да знае кво прави и да не параспул или некъв измамник. На Порше нито частите им са по хубави, нито майсторлъка им е по-качествен, за да оправдае двойно по-високата им цена. Обаче като вземат да те калкулират по западните стандарти, направо нямам думи.... все едно персонала им е на тяхното ниво или пък стандарта ни е като техният

И щот са неможковци (майстор е човек който може да отремонтира нещо, а не този който може да заменя нови части със стари на друг на сметката - тва и аз го мога

Това е моето мнение.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта