Недостатъчно количество въздух -> сив пушек??

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
aladjov82
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Недостатъчно количество въздух -> сив пушек??

Мнениеот aladjov82 » Нед 04 юли 2010 23:09


Здравейте колеги, реших и аз да обогатя форумчето с още една тема за деботимери,турбо и т.н.
Проблема ми е следния на голф 3 1Z двигател:
направих два лога на 003 и 011 канал както следва и се вижда че турбото си надува (поне според мен)
но дебитомера показва ниски стойности при пълна газ.От изчетеното във форума следва че проблема е в дебитомера.Да ама при мен не забива колата след 3000 оборота, а започва да прави сиви димни кълбета.
Пак по мои разсъждения и знания които са натрупани само от форума :mrgreen: допускам, че дебитомера си показва правилно, че влиза малко въздух и затова колата пуши поради богатата смес.Моля за съвет, какъв може да е проблема за да засмуква малко въздух и дали въобще съм на прав път???
....да добавя сменен въздушен филтър и горивен филтър.
Ето и двете логчета които направих:




Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Недостатъчно количество въздух -> сив пушек??

Мнениеот koby » Пон 05 юли 2010 12:36


аз имам голф със същия мотор при мен колата забива на 130 километра се едно и намалявам дебита на нафтата и после не иска да върви набира се като костенурка с 3 инфаркта.Качвах е на ВАГ и след изрязване над 4000 уборота започна да тресе много лошо и да пуши синьо,пича с ВАГА ми каза че умната дюза не работела когато стана това.Също така ми каза че еднин вакум регулатор давал грешка9с три маркучета единият идва от филтърната кутия а другите два незнам каде отиват) някой ако има на идея какво му е да помогне защото ми писна от него и ще го засила в някоя дълбока пропаст от която никой неможе да го извади и там ще си изгние
Забравих да добава че смених 3 дебитомера и пак нищо единият го купих от форума човека каза че го е карал само 3 месеца,сега съм с дебитомер от венто 110 коня гарантират ми че двигатела в бил в перфектно състояние


aladjov82
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Недостатъчно количество въздух -> сив пушек??

Мнениеот aladjov82 » Пон 05 юли 2010 13:42


неможах да го изкарам както трябва на 4та и го направих на 3та.Намерих един файл който съм правил преди няколко месеца и е по-дълаг.Ей го и него
Прикачени файлове
003.xlsx
(12.55 KиБ) Свален 274 пъти


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Недостатъчно количество въздух -> сив пушек??

Мнениеот emo-gar » Пон 05 юли 2010 22:42


Не разбирам от Логове,но опита ми с 2 дизелови автоНобила:като е повече нафтата-пуши черно,като не запали нафтата-пуши бяло и люти на очите,а като пуши сиво-значи и е много маслото :Mr Green Fun


Потребителски аватар
HeadshooteR
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Недостатъчно количество въздух -> сив пушек??

Мнениеот HeadshooteR » Вто 06 юли 2010 9:58


Като гледам дебитомера не достига исканите стойности въобще, но нека се изкажат по-компетентните.
Пробвай с друг дебитомер -> вземи от някой колега за проба.
Виж да не е спукана тръбата след дебитомера и да дърпа въздух от там ?
Катализатор имаш ли?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Недостатъчно количество въздух -> сив пушек??

Мнениеот tdi fen » Вто 06 юли 2010 10:28


дебитомера дава много ниски стойности опитай да го почистиш със спрей също провери EGR затваря ли се плътно


aladjov82
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Недостатъчно количество въздух -> сив пушек??

Мнениеот aladjov82 » Вто 06 юли 2010 14:30


катализатор нямам! скоро го махнах и сякаш взе по да дърпа, но пак припушва и дава ниски стойности. А ЕГР как да го проверя дали затваря??? на лог-а дава че е отворен на 4,7% при пълна газ.


Потребителски аватар
HeadshooteR
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Недостатъчно количество въздух -> сив пушек??

Мнениеот HeadshooteR » Сря 07 юли 2010 11:42


Прочети го това и ще видиш как да го тестваш ЕГР-а без да го затапваш.
http://www.tdibg.com/index.php?option=c ... &Itemid=35


aladjov82
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Недостатъчно количество въздух -> сив пушек??

Мнениеот aladjov82 » Чет 08 юли 2010 9:13


колега мерси много за сайта. Доста неща пише там които ме интересуват :bowdown


aladjov82
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Недостатъчно количество въздух -> сив пушек??

Мнениеот aladjov82 » Вто 20 юли 2010 18:08


колеги да споделя и аз докаде я докарах с моя любим голф, ако на някой случайно му се случи подобно нещо
1.след проверка на ЕГР-а реших да го затапя напълно въпреки че ми се стори че работи.от това не усетих голям ефект но да кажем че е логично да влиза повече въздух.
2.след разговоре с колегата racing_team_vidin (благодарности!!!) свалих и кулера за почистване и се оказа че маркуча, на дъното който е, не е бил затегнат достатъчно от едната страна и най-вероятно е губела въздух оттам като се включи турбото.
и последно изчистих си дебитомера със контактен спрей(оказа се че е бил омазнен)

след всичко това колата осезаемо върви по-добре, получава въдуха който си поисква при пълна газ 847 mg/R, и сивия пушек се появява вече в по-високите обороти над 3000.


Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Re: Недостатъчно количество въздух -> сив пушек??

Мнениеот Legolas » Сря 21 юли 2010 9:02


Работата на дебитомера е компа да регулира подаваното гориво на базата на постъпилия въздух. Така, че няма как да влиза по-малко въздух и да ти пуска повече гориво и да виниш дебитомера. Той си дава стойностите, и колкото по-ниски са толкова по-малко гориво се впръсква в двигателя. Затова при замърсен дебитомер, колата не върви след 3000об. примерно, защото тогава горивото трябва да е повече, но той като дава ниски стойности, компа няма как да разбере много ли е или е малко това гориво. Дебитомер - дебит въздух - горивоподаване. Не мисли, че като мери въздуха той само това прави.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта