Изолиране на турбо?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
petyo_k
Мнения: 110
Регистриран на: Пон 11 фев 2008 16:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Изолиране на турбо?

Мнениеот petyo_k » Чет 10 юни 2010 10:16


Добър ден колеги,наскоро турбото ми се скапа :bishop и понеже сега нямам възможност да си купя ново,реших да "изолирам" старото.Под това да го изолирам,разбирайте да му бъде премахната вътрешността /перки и тн./ death и ако не се бъркам,запушване на някакви тръби-абе всичко необходимо за да си работи колата,но без турбото да работи и да изхвърля маслото.Та въпроса ми е такава операция удачна ли е и до какви проблеми може да доведе.Ясно ми е,че след нея моето турбо няма да подлежи на ремонт,но аз и без това искам да взема друго.Знам също,че колата ще е куц кон,но много ми трябва в момента и няма как.Дайте други негативи от цялата тая история с "изолирането" :cry: Дали ще продължи да гори масло и мога ли да съсипя мотора? :обичам ви




Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Изолиране на турбо?

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Чет 10 юни 2010 16:25


механически, трябва просто да свържеш 2те маслени магистрали на турбото една към друга, а дефакто ще бълва грешки защото компютъра няма на отчита налягане в колекторите, но мисля, че все пак колата ще се движи, ще върви колкото когато си извадиш буксата от дебитомера та и по-малко

едит: аа да, както спомена колегата по-долу, би трябвало да пуши зверски, но ако въпреки това извадиш буксата на дебитомера, ще спре да пуши, компа ще подава по-малко гориво

значи свързване на магистралите и караш на извадена букса на дебитомера
ама това наистина е някакво решение да се прибереш от някъде, не така да си я караш

Последна промяна от Kung_Fu_Panda на Чет 10 юни 2010 16:27, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Изолиране на турбо?

Мнениеот fox_vt » Чет 10 юни 2010 16:25


Тя дето ще е куц кон ще пуши като локомотив и като цяло усилието да запушиш маслената тръбичка към турбото,смъкването на самото то и разглабянето и после сглобяването му ще е съвсем безмислено.Като цяло не е хубаво да караш така освен да се прибереш до у вас ако тряя земи пари назаем и го направи колкото можеш по скоро (турбото имам предвид)


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Изолиране на турбо?

Мнениеот milmar » Чет 10 юни 2010 23:18


Не би ли трябвали маслената магистрала към турбото да се запуши в подобен случай :?: Аз така си мисля , в противен случай маслото ще се отича директно в картера и ще падне налягането на цялата мазилна уредба , да не последва после въпрос и тема от колегата : "защо ми свири зумера за маслото" mhihi .


Потребителски аватар
petyo_k
Мнения: 110
Регистриран на: Пон 11 фев 2008 16:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Изолиране на турбо?

Мнениеот petyo_k » Пет 11 юни 2010 14:04


Колеги,турбото е изолирано и колата не пуши,дори и без да вадя буксата.Самото турбо не е свалено,а е изтърбушено отвътре и тръбичката за маслото е запушена.Колата е по-зле от 1.5д :lol:
И аз съм намислил да взема пари на заем за да я оправя.Уж трябвало нещо да се запуши за да не дърпа въздух колата и да върви като чист дизел (защото сега е по-зле),но не знам какво е то,а и не знам изобщо разбрал ли съм правилно от това,което говорих с разни хора.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Изолиране на турбо?

Мнениеот Петър Петров » Съб 12 юни 2010 0:27


Какво значи изтърбушено отвътре - няма ги вече перките или...


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Изолиране на турбо?

Мнениеот Alek » Съб 12 юни 2010 10:22


Каквото и да запушиш, колата няма да стане като чист дизел - ще е доста по зле.


Потребителски аватар
petyo_k
Мнения: 110
Регистриран на: Пон 11 фев 2008 16:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Изолиране на турбо?

Мнениеот petyo_k » Съб 12 юни 2010 11:37


Да перките ги няма.


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Изолиране на турбо?

Мнениеот Alek » Съб 12 юни 2010 16:27


Не, имам предвид, че ще е по-зле от чист дизел. Сиреч няма да стане 1.9D 64к.с., а ще стане примерно 45-50к.с.


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Re: Изолиране на турбо?

Мнениеот Mapoka » Съб 12 юни 2010 20:46


Alek написа:Не, имам предвид, че ще е по-зле от чист дизел. Сиреч няма да стане 1.9D 64к.с., а ще стане примерно 45-50к.с.

Понеже е по разреден от чистия дизел, все пак е мислен да работи с надналягане
1Z 19,5:1
1Y 22,5:1


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Изолиране на турбо?

Мнениеот Alek » Нед 13 юни 2010 9:10


Mapoka написа:
Alek написа:Не, имам предвид, че ще е по-зле от чист дизел. Сиреч няма да стане 1.9D 64к.с., а ще стане примерно 45-50к.с.

Понеже е по разреден от чистия дизел, все пак е мислен да работи с надналягане
1Z 19,5:1
1Y 22,5:1

:да:


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Изолиране на турбо?

Мнениеот kok12 » Нед 13 юни 2010 9:18


Това за Г3 ли сатава дума ?
Колега, за тебе има турбини по 150-200лв., а дори и по-малко. Не се занимавай със "сериал". Вземи си една по-запазена 2-ра употреба дори 3-та и си карай без да пипаш какво ли не по автомобила.
След време ще ти излезе по-скъпо,дори доста по-скъпо тея интервенций


Поздрави


Потребителски аватар
petyo_k
Мнения: 110
Регистриран на: Пон 11 фев 2008 16:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Изолиране на турбо?

Мнениеот petyo_k » Нед 13 юни 2010 19:30


Под 300 лв никъде не намирам колега,а и не мисля да я карам така-просто е временно решение,защото в момента колата ми е нужна,а нямам друга.


fanimira
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 26 яну 2009 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgariq

Re: Изолиране на турбо?

Мнениеот fanimira » Пон 19 юли 2010 17:39


здр колеги мойе да не сам в точната тема но исками да попитам някои знае ли колко пари зимат за рециклиране на турбо и как и каде се прата поздрави на взички


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Изолиране на турбо?

Мнениеот achodemo » Сря 21 юли 2010 9:56


Рециклирането не е изгодно . Знам ,че е някаде на половина от цената на нова турбина ,а не става като нова след това и гаранция никаква колко ще изкара ! Просто не си заслужава . Ако няма пари за нова по-добре запазена стара !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта