Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот Peteff » Чет 29 юли 2010 15:19


Dobromirski написа:Докато не разбереш защо ти забива колата, едва ли някой ще ти помогне (
ПП: Забрави за варианта да светне чека и да няма записана грешка :screwy


доколкото съм запознат при зацапана геометрия си забива и не записва грешка , така че на колегата може и да му е зацапана геометрията . или пък не добре функциониращ акутатор ( клапана които пък движи самата геометрия).трябва да се направи лог и да се види




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот Andonov » Чет 29 юли 2010 16:48


Peteff написа:
Dobromirski написа:Докато не разбереш защо ти забива колата, едва ли някой ще ти помогне (
ПП: Забрави за варианта да светне чека и да няма записана грешка :screwy


доколкото съм запознат при зацапана геометрия си забива и не записва грешка , така че на колегата може и да му е зацапана геометрията . или пък не добре функциониращ акутатор ( клапана които пък движи самата геометрия).трябва да се направи лог и да се види


Tакова нещо няма.
Аз съм сигурен че колата забива от пренадуване заради геометрията.


Потребителски аватар
ranji
Мнения: 77
Регистриран на: Чет 18 юни 2009 22:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот ranji » Чет 29 юли 2010 17:19


Добре колега защо не направиш едни логове да видим какво се случва.Така може да гадаем само.


Потребителски аватар
HooLiGaNPoLo
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот HooLiGaNPoLo » Пет 30 юли 2010 12:30


Ще ги направя , не е от катализатора реших този "проблем" , но пак не се оправи , но все пак тръгна да върви по-добре :) Благодаря ви за идеите колеги , като направя лог ще го кача , а и няма да се откажа !!!


Потребителски аватар
HooLiGaNPoLo
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот HooLiGaNPoLo » Съб 31 юли 2010 1:56


Между другото външната температура на климатроника,където ми я показва в движение показва нереални стойности смисъл навън е 30 градуса на мен ми показва много повече виждал съм го да стига и до 52 . Брезел ми каза,че като е правил диагностиката след чипа температурата на входящия въздух била много висока към 100 градуса и от там го ограничавало,за да не прегреее


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот Dobromirski » Съб 31 юли 2010 7:19


Хммм, два температурни датчика да се скапят едновременно... :? не , че е невъзможно , но знам ли ... я си поогледай кабеляците (масите) и буксите по двигателя и ЕЦУ-то. Да не се окаже , че и другите датчици се "ебават" в стойностите и ето ти проблем.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 60 госта