Здравейте колеги!
Допитвам се до вас, понеже форума винаги ми е помагал, надявам се и този път да ме насочите в правилна посока.
Проблемът ми е следният.
Карам Пасат б5, 1.9TDI, 97', AFN.От известно време забелязвам, че ми губи антифриз, бях долял малко, и бях нулирал километража.Днес, когато го проверих, беше на това ниво - http://snimki.be//store/1/P8220001.JPG
Изминал съм към 350 км.Днес му долях близо 600мл.
Видими течове няма, следи от теч под колата също няма.
Направих и тези 2 снимки:
http://snimki.be//store/1/P8220002.JPG
http://snimki.be//store/1/P8220003.JPG
Има ли вероятност да изтича от тях?Питам, понеже само това виждам като овлажнено.
Поздрави!



Теч на антифриз, Пасат б5 - решено
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Теч на антифриз, Пасат б5 - решено
Последна промяна от SoManyRetards на Пет 15 окт 2010 20:58, променено общо 4 пъти.
- BigTo
- Мнения: 576
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Теч на антифриз, Пасат б5
До колкото виждам на тези две снимки, тези маркучи нямат нищо общо с охладителната система. На първата снинмка мъркуча отива към кулера и през него минава въздух.Мъркуча на втората снимка също е "въздушен", просто са омаслени защото има маслени пари и за това се бъркаш.
За водата без да съм сигурен и искренно се надявам да не е това, но си пипни мокета на двете предни места да не е мокър. Ако е мокър ме навява на мисълта за радиаторче на парно.
За водата без да съм сигурен и искренно се надявам да не е това, но си пипни мокета на двете предни места да не е мокър. Ако е мокър ме навява на мисълта за радиаторче на парно.
- величков
- Мнения: 352
- Регистриран на: Пон 23 ное 2009 19:50
- Автомобил: VW vento
- Двигател: ahu-1996
- Местоположение: СофиЯ
Re: Теч на антифриз, Пасат б5
погледни пластмасовия тройник на които езакачен температурния датчик 

- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Теч на антифриз, Пасат б5
Една насока и от мен. Най-добре, ако имаш кора на двигателя (тая горе дето е с две гайки се маха).....махаш я и поглеждаш помпата. Та под нея в по-ниското влизат два маркуча на антифриза. Има вероятност както е и при мен там да имаш проблем с някой от двата. При мен примерно единия се е срязал в мястото където е стегнат с металното пръстенче. Обяснявам си го с това, че нафтата си е агресивна среда и може в даден момент помпата да е протичала и да е разяла маркуча и да се е стигнало до това положение. Погледни и там няма как да не ги видиш 2-та маркуча лесно можеш да ги проследиш и да видиш, че са от охладителната система. Успех.
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Теч на антифриз, Пасат б5
Мерси за предложенията колеги, утре ще ходя при един майстор.Ще видим какво е точно.
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Теч на антифриз, Пасат б5
Проблемът при мен е спукан, воден радиатор.Днеска го поръчахме.
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Теч на антифриз, Пасат б5 -
За да не пускам нова тема, ще изполвам тази.
Колата ми губеше антифриз (тази от гаража).Оказа се спукан, воден радиатор.След смяната му и сипването на нов антифриз, зумера ми писна на 2 пъти.Маистора, когато сложи новия радиатор, наля 4л. нов антифриз, обаче беше минал 5см. над максимума и той ми каза, да покарам, да загрее 90, да се обезвъздуши колата, след това, ако е нужно, да долея антифриз до максимума.От смяната, съм минал около 60км.Днес, когато ми писна зумера и на борд компютъра, този, които е посредата между скоростомера и оборотомера, в горната половина, светеше червено, но дислея ми е избледнял и не се вижда точно какво показва, но горе-долу е нещо като удивитилен, някакво предупреждение предполагам.Изписка само 1 път и спря.Слезнах, проверих антифриза, малко над максимума си беше.
Дали е възможно да писва зумера, от завишеното количество антифриз?
Ако някои има предположение, от какво може да е, моля, нека го сподели, ще му бъда много благодарен.
Поздрави!
Колата ми губеше антифриз (тази от гаража).Оказа се спукан, воден радиатор.След смяната му и сипването на нов антифриз, зумера ми писна на 2 пъти.Маистора, когато сложи новия радиатор, наля 4л. нов антифриз, обаче беше минал 5см. над максимума и той ми каза, да покарам, да загрее 90, да се обезвъздуши колата, след това, ако е нужно, да долея антифриз до максимума.От смяната, съм минал около 60км.Днес, когато ми писна зумера и на борд компютъра, този, които е посредата между скоростомера и оборотомера, в горната половина, светеше червено, но дислея ми е избледнял и не се вижда точно какво показва, но горе-долу е нещо като удивитилен, някакво предупреждение предполагам.Изписка само 1 път и спря.Слезнах, проверих антифриза, малко над максимума си беше.
Дали е възможно да писва зумера, от завишеното количество антифриз?
Ако някои има предположение, от какво може да е, моля, нека го сподели, ще му бъда много благодарен.

Поздрави!
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: Теч на антифриз, Пасат б5 - Нов въпрос
Абе тоя "зумер" същност е датчик на разширителния съд , аз моя разширителен съд го прочистих с сода , оцет и чиста вода , пробвай така , също виж дали няма прекъснаът кабел на датчкика !Датчика се намира на дъното на разширителния съд !
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Теч на антифриз, Пасат б5 - Нов въпрос
Проблема със загубата на антифриз е решен след смяната на водния радиатор.
Другия проблем, за които бях питал, се оказа, че спирачната ми течност е била в минимума, и колата, когато е под наклон, течността се разклаща и слиза под минимума и компютъра се бърка и следователно писва вътре зумера.
Все пак нали е затова, да те предупреждава.
Темата може да се заключи.
Поздрави! Благодаря на всички колеги за отговорите.
Другия проблем, за които бях питал, се оказа, че спирачната ми течност е била в минимума, и колата, когато е под наклон, течността се разклаща и слиза под минимума и компютъра се бърка и следователно писва вътре зумера.
Все пак нали е затова, да те предупреждава.

Темата може да се заключи.

Поздрави! Благодаря на всички колеги за отговорите.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта