въпрос за уестгейт 1z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stoti
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 17 окт 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

въпрос за уестгейт 1z

Мнениеот stoti » Вто 26 окт 2010 4:57


Здравейте въпроса ми е следния , трябва ли лостчето да се движи лесно понеже онзи ден го погледнах и ми се стори прекалено ръждиво за там и като се опитах да го поместя почти не помръдваже да не кажа и че въобще не мърда. Какво може да се случи ако е заял освен може би че ще карам "умрял кон" и лесно ли може да се оправи ? Колата си дава нормални стойности на налягането на въздуха на интейк-а което пък ме навява на мисълта че може и да работи .





Поздрави




Потребителски аватар
dishata
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
Автомобил: SEAT IBIZA
Двигател: AHU
Местоположение: Лом

Re: въпрос за уестгейт 1z

Мнениеот dishata » Вто 26 окт 2010 15:48


колега трябва да има ход за да може да разтоварва турбото.при мен беше същото и след смяна на маркучета махане на катализатор чистене на колектори и проба с няколко работещи клапана н75 стигнах до проблема с този уестгеит.при мен нямаше също никакъв ход и ми забиваше на различни обороти съответно на 3.4.5. скорост.но след като го свалихме почистихме и се раздвижи нещата си доидоха на място. :beer


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: въпрос за уестгейт 1z

Мнениеот policevidin » Вто 26 окт 2010 21:27


ТУК 3-та стр. има снимки
И тук
Темичките са доста информативни! Дано ти помогнат, иначе по принцип трямва да има определено усилие при местенето на лостето НО изчисти си го защото проблема е сериозен! :beer


Потребителски аватар
stoti
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 17 окт 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: въпрос за уестгейт 1z

Мнениеот stoti » Сря 27 окт 2010 1:02


Оле като прегледах темата изтръпнах сваляне на интейк и на изпускатели включително турбо. Страх ме е да пипам там ще опитам да го раздвижа с вд40 ако стане стане. Иначе като цяло почти нямам проблеми при рязко подаване на газ след като почне да качва над 2000 об. прехълцва всеедно прегасва, но ако подавам плавно газ няма проблеми. Със пренадуването при мен проблема бяха задръстени колектори колкото молив дупчица беше останала да влиза въздух. Блгадораря за бързите отговори




Поздрави



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта