Въпрос за дизелов ДВГ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1226
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за дизелов ДВГ

Мнениеот stypkata » Съб 06 ное 2010 17:30


Peteff написа:на мен някой може ли да ми каже каде ми се намират подгревните свещи и излиза ли на диагностика ако има изгоряла ? ATJ e мотора

Изображение




Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Въпрос за дизелов ДВГ

Мнениеот Marto_VN » Съб 06 ное 2010 17:36


Не колега не излиза ;) , аз сменях свещи и най-евтините са общо четирите 85 лева иначе от хубавите едната е 35 лева , но е по-добре да се сменят всичките и накуп.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Въпрос за дизелов ДВГ

Мнениеот Peteff » Съб 06 ное 2010 17:42


ок но все пак как се разбира дали има някоя прецакана ?


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1226
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за дизелов ДВГ

Мнениеот stypkata » Съб 06 ное 2010 17:59


Сваляш ги и ги носиш на майстор.На мен един комшия ми ги замери с уредче.


Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Re: Въпрос за дизелов ДВГ

Мнениеот BRUKLLIN » Съб 06 ное 2010 18:10


И за едните свещи ако ходим на майстор...ебати!
Колегата щом пита значи не е схванат и може сам да си провери свещите!
Та.....
Свещите ти се намират до дюзите от десния край на мотора,като си с/у него.
Вадиш лулите и с кабелче подаваш "плюс" там от където си откачил лулата,ако прехвръкнат искри значи има консумация и свеща ти подгрява!Така мериш и четирите,но ако и една не ти работи сменяш всичките!
Това е лесен и практичен начин.
А по книга ги дават да се свалят и тогава да им се подаде ток,като се гледа дали греят точно на върха.
Ти прецени как да ги провериш!!!!!
:да:


bobby006
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за дизелов ДВГ

Мнениеот bobby006 » Съб 06 ное 2010 18:42


последния отговор е провилния, свяляш свеща стишкаш я с клещите за резбата и с дебел многожилен кабел връзваш на плюса на свеща където е гайчицата и така клещите опираш на минуса на акумолатора а другия край на многожилния кабел на пюса като натискаш отгоре с отверка, свеща трябва да се нагрее алено червена на върха и по за около 5 секунди ако грее в заднача част я изхвърли


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Въпрос за дизелов ДВГ

Мнениеот Marto_VN » Съб 06 ное 2010 18:54


А пробвал ли си да свалиш свещите ??? знаеш ли каква е "хуйня" ;) още повече ,че за най - вътрешната се разкача нафтовия филтър(тя е под него) не бих се наел да върша това. Имах бензинова кола преди това - да там сам си ги свалях , ама на тая не ща да пробвам , още повече ,че видях как се прави и пак няма се наема..
Един съвет - отиваш при "маестрото" да ти ги провери и не се занимаваш изобщо..
Моите майстора ми ги свали и една по една ги пробва - закачат се директно на акумулатора и ако са наред - края им се нажежава до червено , но и дори една да не е наред е добре да се сменят всичките с нови , дори другите да са работещи.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Въпрос за дизелов ДВГ

Мнениеот Peteff » Съб 06 ное 2010 20:32


благодаря за инфото . като паднат студовете ако имам проблем с паленето ще ги проверя по начина с кабелчето .
а защо се сменят всичките ако дори една не работи ?


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Въпрос за дизелов ДВГ

Мнениеот Marto_VN » Нед 07 ное 2010 0:38


не знам и аз точно , но моя майстор ми каза , че имало значение ;) , аз си му имам пълно доверие и само при него ходя. Дори вече сме приятели дето се вика, и не ми взе и лев за смяната на свещите, а това си е играчка по принцип, заради нафтения филтър ;)...
доколкото помня, май имало нещо общо с различната температура която различните свещи подават - все пак старите ще са по износени от новата и ще има някаква разлика , а знаеш ,че тея машинки имат доста електроника и е капризна понякога...


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за дизелов ДВГ

Мнениеот milmar » Нед 07 ное 2010 19:27


Peteff написа:....а защо се сменят всичките ако дори една не работи ?


Защото си гарантираш 2-3 зими безпроблемно палене без да пипаш свещи . Иначе днес една , утре 2 , все ще изгарят на която и дойде реда .
Това с греенето няма логика ...


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Въпрос за дизелов ДВГ

Мнениеот Marto_VN » Нед 07 ное 2010 21:13


незнам защо мислиш това за греенето, но всеки си има мнение , аз логика намирам ;) това е нафта - не бензин - трябва и определена температура и налягане за да се възпламени - и ако дадена свещ не постигне определената температура, дори да грее - то ще е по слабо от новата , значи все едно нямаш свещ ... но това си е е мое мнение ;)


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за дизелов ДВГ

Мнениеот milmar » Нед 07 ное 2010 21:25


Marto_VN написа:....това е нафта - не бензин - трябва и определена температура и налягане за да се възпламени - и ако дадена свещ не постигне определената температура...


Естествено че е така , мисълта ми беше , че не мога да си представя свещ да не е изгоряла , но да не грее . Те най-често изгарят и ги сменяме . Ако не са изгорели , но са работили дълго време , те си греят нормално , но скоро ще изгорят . Това пък е моето мнение , но никого не карам да се съобразява с него :wink: .


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Въпрос за дизелов ДВГ

Мнениеот Peteff » Пон 08 ное 2010 11:20


ще го мислим като паднат температурите около и под нулата :) засега паля от ряз ... ама то си е топло де... толкова топло че ме е страх луканките да не се развалят ...


Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Re: Въпрос за дизелов ДВГ

Мнениеот Legolas » Пон 08 ное 2010 12:21


Peteff написа:ще го мислим като паднат температурите около и под нулата :) засега паля от ряз ... ама то си е топло де... толкова топло че ме е страх луканките да не се развалят ...


В студено време дизеловия двигател ще запали било то и с 4 изгорели свещи така, че не се притеснявай за това ами наглеждай луканката :).



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта