Здравейте имам следния проблем....
От сервиза на Фолцваген ми казаха че ми е за смяна клапана на турбото(агеера или както му е името),97 г.110к.
На 15-20000 км ми се задраства турбото и колата забива...Втори път почиствам турбината и чак сега ми казаха че този клапан е за смяна...в сервиза струва 500 лв..тарся втора ръка но засега нчмам резултзт...дайте съвет какво да правя?
благодаря предварително



Проблем с клапана на Б5
- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Проблем с клапана на Б5
Катализатора махнат ли ти е
Re: Проблем с клапана на Б5
не съм сигорен но май н ее махнат..но тоя клапан го изпробвахме и изпуска
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Проблем с клапана на Б5
Ilk0_m написа:Здравейте имам следния проблем....
От сервиза на Фолцваген ми казаха че ми е за смяна клапана на турбото(агеера или както му е името),97 г.110к.
На 15-20000 км ми се задраства турбото и колата забива...Втори път почиствам турбината и чак сега ми казаха че този клапан е за смяна...в сервиза струва 500 лв..тарся втора ръка но засега нчмам резултзт...дайте съвет какво да правя?
благодаря предварително
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=14
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с клапана на Б5
Колега, изрежи си една плътна метална пластина по формата на гарнитурите и я постави точно там където си очертал.По този начин го затапваш този клапан и няма да имаш проблеми.Като слагаш пластината между гарнитурките може да намажеш с температурен силикон да няма после пушъци и омасляване.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем с клапана на Б5
Изобщо не се занимавай да търсиш,ще хвърлиш 500лв на вятъра!
Попрочети малко повече и ще разбереш защо!Колегите ти дадоха полезен линк. 


- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Проблем с клапана на Б5
Ilk0_m написа:не съм сигорен но май н ее махнат..но тоя клапан го изпробвахме и изпуска
Основна причина за влизането на колата в авариен режим "забиване" е зацапването на геметрията на турбината.Това често се получава от запушен катализатор.Демек ако почистиш турбината и не ти е отстранен катализатора ,то тя пак рано или късно ще се зацапа и колата ти пак ще забива.Клапана,който си показал според мен няма пряко отношение към забиването на колата.Тоест това е друг проблем.Този клапан е ЕГР и той може да бъде затапен с пластина както е казал колегата по -горе.Самата турбина се управлява от друг клапан Н75.Възможно е той да е повреден и от него да ти забива колата.
Re: Проблем с клапана на Б5
Благодаря ви за информацията,но засщо от сервиза ми казаха че е от егр?те го тестваха и казаха че е за смяна,а сащо един приятел ми го разглоби и каза сащо че е за смяна?
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем с клапана на Б5
Ilk0_m написа:Благодаря ви за информацията,но засщо от сервиза ми казаха че е от егр?те го тестваха и казаха че е за смяна,а сащо един приятел ми го разглоби и каза сащо че е за смяна?
Питай ги да ти обяснят,ако не го смениш какво ще се случи с колата и ако го затапиш какво става???
Няма да могат да ти обяснят!!!

Проблема ти е другаде,не е само в ЕГР-а!

-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с клапана на Б5
Колега, значи вземи го затапи този ЕГР и повече не го мисли, както съм ти описал по-горе плътна паластина между гарнитурите, червен температурен силикон и стягаш обартно.Не се плаши от тази интервенция тук по-голямата част от колегите с подобен мотор сме със затапени ЕГР-и, дори и работещи.Сега за задръстването на турбината провери на първо време дали ти е махнат катализатора със сигурност и ни опиши своя начин на каране, защото много ме съмнява, че не знаеш как трябва да се кара едно ТДИ за да се поддържа геометрията чиста.
Re: Проблем с клапана на Б5
Добре ще проверя за катализатора...а относно карането... грацко я карам бавно на висока предавка не я натоварвам,а извангардско си я карам доста барзо вав високи обороти
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с клапана на Б5
Именно граското каране на ниски обороти и висока предавка води до лошо изгаряне и образуване на повече сажди. 

- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Проблем с клапана на Б5
Тея клапани са много мръсно нещо !!! До колко главоболия водят не е истина. И аз се съмнявам че и моя не е добре !!
Незнам но това момче Богомил (Brezel) просто ме изумява наистина ацки много разбира, знае какви пише незнам от каде получава тая информация, но ЕВАЛА на момчето !!
Незнам но това момче Богомил (Brezel) просто ме изумява наистина ацки много разбира, знае какви пише незнам от каде получава тая информация, но ЕВАЛА на момчето !!
- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Проблем с клапана на Б5
На тоя мотор пък е грехота да не го разкара човек с чиста съвест.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта