Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???

Мнениеот Trimontcium » Чет 13 яну 2011 18:14


Може ли да си счупя хубавото турбо от пренадуване, ясно ми е че съм за нов Н75, но тука по морето няма по моргите, даже не знаят какво е!




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???

Мнениеот fox_vt » Чет 13 яну 2011 18:19


Можеш да го счупиш :idea: имаш 2 варианта докато си намериш читав клапан-единият е да не натискаш много газта,в смисъл да ускоряваш плавно с наполовина натисната газ.Другият по качествен вариант е да свържеш маркучето което е след турбото директно към актуратора,така турбото ще надува максимум до 0,6 бара и хем колата няма да е куц кон хем няма опасност за турбото.
пп забравих да кажа че ако актуратора ти е проблемен втория вариант няма да сработи :idea:


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???

Мнениеот ventotdi » Чет 13 яну 2011 18:21


на 2.4 бара ... не ще го счупиш а направо ще излезе през гърнето ти .Стана ми интересно да не е чипната .На комшията също не разтоварваше но на 4 хил оборота стигаше до 1.8 не и повече ? Не я рязкай колата докато не оправиш проблема иначе после ще има ново турбо за теб :) ... Ако имаш бустметър карай така ,че да не прескача 1 бар :)


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???

Мнениеот Trimontcium » Чет 13 яну 2011 18:22


fox_vt написа:Можеш да го счупиш :idea: имаш 2 варианта докато си намериш читав клапан-единият е да не натискаш много газта,в смисъл да ускоряваш плавно с наполовина натисната газ.Другият по качествен вариант е да свържеш маркучето което е след турбото директно към актуратора,така турбото ще надува максимум до 0,6 бара и хем колата няма да е куц кон хем няма опасност за турбото.
пп забравих да кажа че ако актуратора ти е проблемен втория вариант няма да сработи :idea:



Може ли по-подробно да обясниш, и ако може с цветовете на маркучите?


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???

Мнениеот w_smith » Чет 13 яну 2011 21:08


ventotdi написа:на 2.4 бара ... не ще го счупиш а направо ще излезе през гърнето ти .Стана ми интересно да не е чипната .На комшията също не разтоварваше но на 4 хил оборота стигаше до 1.8 не и повече ? Не я рязкай колата докато не оправиш проблема иначе после ще има ново турбо за теб :) ... Ако имаш бустметър карай така ,че да не прескача 1 бар :)

2.4 с атмосферното тоест 1.4 налягане на турбото.


Потребителски аватар
mirogti1983
Мнения: 215
Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???

Мнениеот mirogti1983 » Чет 13 яну 2011 21:32


w_smith написа:
ventotdi написа:на 2.4 бара ... не ще го счупиш а направо ще излезе през гърнето ти .Стана ми интересно да не е чипната .На комшията също не разтоварваше но на 4 хил оборота стигаше до 1.8 не и повече ? Не я рязкай колата докато не оправиш проблема иначе после ще има ново турбо за теб :) ... Ако имаш бустметър карай така ,че да не прескача 1 бар :)

2.4 с атмосферното тоест 1.4 налягане на турбото.

да кажи как го измери това налягане от 2.4 бара че ми стана интересно . това със сток турбо ли ? :shock
ако е по VAG-COM 2.4 означава 1.4 бара . ако е така караи спокойно но не и давай всичката газ на предавки над 3-та :да:


Потребителски аватар
bigmiro
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB
Местоположение: Свищов

Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???

Мнениеот bigmiro » Чет 13 яну 2011 21:34


w_smith написа:
ventotdi написа:на 2.4 бара ... не ще го счупиш а направо ще излезе през гърнето ти .Стана ми интересно да не е чипната .На комшията също не разтоварваше но на 4 хил оборота стигаше до 1.8 не и повече ? Не я рязкай колата докато не оправиш проблема иначе после ще има ново турбо за теб :) ... Ако имаш бустметър карай така ,че да не прескача 1 бар :)

2.4 с атмосферното тоест 1.4 налягане на турбото.

2.4 е ефективна стойност.Почти никъде не се исползва абсолютната.По този начин хората ще се успокояват, а реално проблем има!

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0% ... 0%BD%D0%B5 Прочети как се измерва абсолютното и дали в колите някъде има такъв уред, щото аз не съм виждал! Иначе без да работи колата би трябвало да показва 1 бар.Това си е манометрично налягане и си е доста за турбо, ще си купува ново , ако не вземе мерки скоро!


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???

Мнениеот fox_vt » Чет 13 яну 2011 22:44


Trimontcium написа:
fox_vt написа:Можеш да го счупиш :idea: имаш 2 варианта докато си намериш читав клапан-единият е да не натискаш много газта,в смисъл да ускоряваш плавно с наполовина натисната газ.Другият по качествен вариант е да свържеш маркучето което е след турбото директно към актуратора,така турбото ще надува максимум до 0,6 бара и хем колата няма да е куц кон хем няма опасност за турбото.
пп забравих да кажа че ако актуратора ти е проблемен втория вариант няма да сработи :idea:



Може ли по-подробно да обясниш, и ако може с цветовете на маркучите?


Свързваш червения със синия маркуч.Ако цветовете са други поглеждаш турбото намираш студения охлюв там трябва да има малко маркуче което отива към Н75,откачаш го от клапана намираш маркучето което отива към актуратора пак при турбото,и слагаш първото маркуче на мястото на това на актуратора.Дано си ме разбрал че нямам в момента снимка да ти покажа.
ПП намерих една снимка виж къде е срязано червеното маркуче,горния край откъм Н75 трябва да го вържеш на мястото на онова черното вдясно на червеното на снимката.
019483354-big.jpg


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???

Мнениеот Trimontcium » Чет 13 яну 2011 23:48


Сигурно ли е, че ще доставя 0.6 бара постоянно ? Да не направа още по-голяма бела ??


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???

Мнениеот red.devilll » Пет 14 яну 2011 0:07


Trimontcium написа:Може ли да си счупя хубавото турбо от пренадуване, ясно ми е че съм за нов Н75, но тука по морето няма по моргите, даже не знаят какво е!

Колега не ли по добре да вземеш нов тои е около 80 лв. и ти спестява парите за турбо след това


Jivko7777
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: постоянно...

Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???

Мнениеот Jivko7777 » Пет 14 яну 2011 0:29


Trimontcium написа:Сигурно ли е, че ще доставя 0.6 бара постоянно ? Да не направа още по-голяма бела ??


Е за бела чак едва ли, но ще пуши колата ми се струва ;) И ще е куч кон ;)


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???

Мнениеот fox_vt » Пет 14 яну 2011 22:55


Мисля че автора на темата е споменал че това ще е временно решение докато си смени клапана :idea: .А относно притесненията за налягане 0,6 бара можеш да бъдеш спокоен тествал съм го на мойта като съм гледал боостметъра.При напълно изолиран(счупен)клапан Н75 турбото на 1з надува 1.5-1,55 бара,точно колкото твойто сега.


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???

Мнениеот w_smith » Съб 15 яну 2011 13:05


bigmiro написа:2.4 е ефективна стойност.Почти никъде не се исползва абсолютната.По този начин хората ще се успокояват, а реално проблем има!

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0% ... 0%BD%D0%B5 Прочети как се измерва абсолютното и дали в колите някъде има такъв уред, щото аз не съм виждал! Иначе без да работи колата би трябвало да показва 1 бар.Това си е манометрично налягане и си е доста за турбо, ще си купува ново , ако не вземе мерки скоро!


Закачи Ваг ком на кола с турбо виж какви стойности показва и тогава коментирай :wink:


Потребителски аватар
bigmiro
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB
Местоположение: Свищов

Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???

Мнениеот bigmiro » Съб 15 яну 2011 16:53


Каквото и да показва, не е абсолютна стойност!


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???

Мнениеот fox_vt » Съб 15 яну 2011 17:35


Тази стойност е атмосферното + това на турбото :idea: Когато турбото не надува мап сензора показва само атмосферното :wink: И не бъркай мап сензор със манометър :Mr Green Fun Турбото по никакъв начин не може да направи 2,4 бара да знаеш :idea:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 34 госта