


питане за турбина на голф4 alh90
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
- Автомобил: GOLF4 1.9ALH
- Двигател:
- Местоположение: burgas
питане за турбина на голф4 alh90
здравеите имам едно питане може ли сама да се изчисти променливата геометрия на турбината
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: питане за турбина на голф4 alh90
Да викаш неволята
Сама , ако даваш газ на дълго някаде на високи обороти , но ще е само временно решение /или да раздвиш лостчето със нещо/, иска си да се разгложи и дасе почисти

Сама , ако даваш газ на дълго някаде на високи обороти , но ще е само временно решение /или да раздвиш лостчето със нещо/, иска си да се разгложи и дасе почисти

- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: питане за турбина на голф4 alh90
Най - добре отваряне и честене - най-сигурна работа, за да нямаш проблеми дълго време 

- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: питане за турбина на голф4 alh90
vaskog написа:Най - добре отваряне и честене - най-сигурна работа, за да нямаш проблеми дълго време
Дълго,дълго.....колко дълго?
Сега зимата при каране по-често градско си се цапа доста и иска продухване на дълъг път!
Аз моята я чистих преди 5000 км. и беше леко заяла,но след 10 км. ръчка се изчисти и се движи супер гладко!
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
- Автомобил: GOLF4 1.9ALH
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: питане за турбина на голф4 alh90
защото няколко месеца се караше само градско и до 2000 оброта но когато я изръчках около 50км по магистралата с 3000/3500 оброта се оправи и сега няма проблеми но дали това е времено или си иска постояно да се ръчка и градско
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: питане за турбина на голф4 alh90
mi6onI70 написа:защото няколко месеца се караше само градско и до 2000 оброта но когато я изръчках около 50км по магистралата с 3000/3500 оброта се оправи и сега няма проблеми но дали това е времено или си иска постояно да се ръчка и градско
Не е казано да се ръчка постоянно, в градски условия може на по безопастни места, аз моята само първа и втора я цедя (не всеки ден) , след това спокойно, а на магистралата понякога душицата и вземам


- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: питане за турбина на голф4 alh90
Борислав Андреев написа:vaskog написа:Най - добре отваряне и честене - най-сигурна работа, за да нямаш проблеми дълго време
Дълго,дълго.....колко дълго?
Сега зимата при каране по-често градско си се цапа доста и иска продухване на дълъг път!
Аз моята я чистих преди 5000 км. и беше леко заяла,но след 10 км. ръчка се изчисти и се движи супер гладко!
Мен ако питаш всичко си зависи от стила на каране, а пък и не съм казал само градско да се кара - трябва си и ръчка от време на време (аз си я правя редовно

-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: питане за турбина на голф4 alh90
Най-ефикасно е на висока предавка и педала до дупка.Тогава мотора развива най-високи температури и саждите бързо изгарят.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: питане за турбина на голф4 alh90
mili 75 написа:Най-ефикасно е на висока предавка и педала до дупка.Тогава мотора развива най-високи температури и саждите бързо изгарят.
Тогава не се движи много геометрията,за температурата може и да си прав.

- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: питане за турбина на голф4 alh90
nasko1978 написа:mili 75 написа:Най-ефикасно е на висока предавка и педала до дупка.Тогава мотора развива най-високи температури и саждите бързо изгарят.
Тогава не се движи много геометрията,за температурата може и да си прав.
Висока предавка и педала до дупка е вярно само че за да стане работата трябва да се връща до 2000 об/мин и пак педала до дупка докато стигне 4000об/мин и после пак надолу и така докато ти писне

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта