питане за турбина на голф4 alh90

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mi6onI70
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
Автомобил: GOLF4 1.9ALH
Двигател:
Местоположение: burgas

питане за турбина на голф4 alh90

Мнениеот mi6onI70 » Пет 21 яну 2011 11:07


здравеите имам едно питане може ли сама да се изчисти променливата геометрия на турбината




Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: питане за турбина на голф4 alh90

Мнениеот judasss » Пет 21 яну 2011 11:10


Да викаш неволята :lol:


Сама , ако даваш газ на дълго някаде на високи обороти , но ще е само временно решение /или да раздвиш лостчето със нещо/, иска си да се разгложи и дасе почисти :да:


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: питане за турбина на голф4 alh90

Мнениеот vaskog » Пет 21 яну 2011 11:19


Най - добре отваряне и честене - най-сигурна работа, за да нямаш проблеми дълго време :!:


Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Re: питане за турбина на голф4 alh90

Мнениеот BRUKLLIN » Пет 21 яну 2011 12:21


vaskog написа:Най - добре отваряне и честене - най-сигурна работа, за да нямаш проблеми дълго време :!:

Дълго,дълго.....колко дълго?
Сега зимата при каране по-често градско си се цапа доста и иска продухване на дълъг път!
Аз моята я чистих преди 5000 км. и беше леко заяла,но след 10 км. ръчка се изчисти и се движи супер гладко!


mi6onI70
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
Автомобил: GOLF4 1.9ALH
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: питане за турбина на голф4 alh90

Мнениеот mi6onI70 » Пет 21 яну 2011 13:13


защото няколко месеца се караше само градско и до 2000 оброта но когато я изръчках около 50км по магистралата с 3000/3500 оброта се оправи и сега няма проблеми но дали това е времено или си иска постояно да се ръчка и градско


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: питане за турбина на голф4 alh90

Мнениеот pacoboy » Пет 21 яну 2011 18:14


mi6onI70 написа:защото няколко месеца се караше само градско и до 2000 оброта но когато я изръчках около 50км по магистралата с 3000/3500 оброта се оправи и сега няма проблеми но дали това е времено или си иска постояно да се ръчка и градско


Не е казано да се ръчка постоянно, в градски условия може на по безопастни места, аз моята само първа и втора я цедя (не всеки ден) , след това спокойно, а на магистралата понякога душицата и вземам :олелеее :twisted:


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: питане за турбина на голф4 alh90

Мнениеот vaskog » Пет 21 яну 2011 18:16


Борислав Андреев написа:
vaskog написа:Най - добре отваряне и честене - най-сигурна работа, за да нямаш проблеми дълго време :!:

Дълго,дълго.....колко дълго?
Сега зимата при каране по-често градско си се цапа доста и иска продухване на дълъг път!
Аз моята я чистих преди 5000 км. и беше леко заяла,но след 10 км. ръчка се изчисти и се движи супер гладко!


Мен ако питаш всичко си зависи от стила на каране, а пък и не съм казал само градско да се кара - трябва си и ръчка от време на време (аз си я правя редовно :Mr Green Fun )


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: питане за турбина на голф4 alh90

Мнениеот mili 75 » Пон 24 яну 2011 9:35


Най-ефикасно е на висока предавка и педала до дупка.Тогава мотора развива най-високи температури и саждите бързо изгарят.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: питане за турбина на голф4 alh90

Мнениеот nasko1978 » Пон 24 яну 2011 10:08


mili 75 написа:Най-ефикасно е на висока предавка и педала до дупка.Тогава мотора развива най-високи температури и саждите бързо изгарят.


Тогава не се движи много геометрията,за температурата може и да си прав. :roll:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: питане за турбина на голф4 alh90

Мнениеот Stivi » Пон 24 яну 2011 12:46


nasko1978 написа:
mili 75 написа:Най-ефикасно е на висока предавка и педала до дупка.Тогава мотора развива най-високи температури и саждите бързо изгарят.


Тогава не се движи много геометрията,за температурата може и да си прав. :roll:


Висока предавка и педала до дупка е вярно само че за да стане работата трябва да се връща до 2000 об/мин и пак педала до дупка докато стигне 4000об/мин и после пак надолу и така докато ти писне :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта