POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
d_imige
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 27 яну 2010 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Russe

POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години

Мнениеот d_imige » Чет 20 яну 2011 21:36


Здравийте пичове ! Имам проблем с POLO 1,9D 1999г.Имам постоянна консумация /85 милиампера измерена с мултицет последователно на акумулатора при угасен двигател/ и не мога да я хвана от къде иде ? Динамото зарежда нормално с 14,44V. Акумулатора е EXIDE EXTRA+ на 2 години,и сега зимата ако не крам 4-5 дни не мои завърти.Някой има ли идея кое ми прави номер ?




Потребителски аватар
evgevg
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 03 май 2009 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години

Мнениеот evgevg » Пет 21 яну 2011 0:37


Радиото какво е и проверено ли е?


Потребителски аватар
labarone
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 05 яну 2010 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години

Мнениеот labarone » Пет 21 яну 2011 0:39


Колега, в днешно време акумулаторите така ги правят. Дават им 2 години гаранция и точно за толкова си отиват. А иначе за постоянни ток, който се консумира може да е от радиото. На някой модели CD-та им светят копчетата, но не знам дали дават такава консумация точно :)


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години

Мнениеот dimitar75 » Пет 21 яну 2011 2:22


може и алармата да консумира, ако има проблем в нея.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години

Мнениеот ktamen » Пет 21 яну 2011 2:43


Слагаш пак амперметъра, и започваш да вадиш и слагаш обратно бушончетата едно по едно като след всяко извадено бушонче гледаш показанията на амперметъра и много бързо ще разбереш на кой бушон е виновника. Най-вероятно както са ти писали и колегите - алармата и музиката.


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години

Мнениеот SCALE » Пет 21 яну 2011 17:43


Колега имах подобна ситуация - през 2 години акумулатор . Като не се кара 5 дена и после едва върти , или пък засвирва алармата заради ниско напрежение. Реших , че е от алармата , имах една стара , смених ги като ползвах старото окабеляване и пак същото - тече си тока ама повече от твоя - към 0.12 А . Като дръпна бушона на алармата и вс. ОК . Накрая махнах релето на алармата което блокира запалването и падна консумацията - беше нормално затворено реле и за да прекъсне запалването иска ток , който идва след включване на алармата . Окъсих с кабелни обувки вместо реле и няма проблем.


Потребителски аватар
pokimon
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 21 ное 2010 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години

Мнениеот pokimon » Пет 21 яну 2011 19:04


ktamen написа:Слагаш пак амперметъра, и започваш да вадиш и слагаш обратно бушончетата едно по едно като след всяко извадено бушонче гледаш показанията на амперметъра и много бързо ще разбереш на кой бушон е виновника. Най-вероятно както са ти писали и колегите - алармата и музиката.


Точно щях да предложа същото. :applause:
Колегата да си погледне също плафоните,ако има някои неработещ да сменя крушката.Патил съм си от изгоряла крушка,изяде ми акумулатора за 3 часа
Ако не се намери проблема трябва ел.техник


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години

Мнениеот vladko1001 » Пет 21 яну 2011 20:01


колега,85ма не е фатална консумация...електр. на генератора "смуче: 20-25ма,имобилайзера +аларма още толкова + радио с "непаднал" панел :Mr Green Fun
лятото купих на жената за кордобата/1,9д 1Y motor/от метро едно "куче" радио с USB+card reader - скапа ориг. варта за един месец,докато се намеся...оказа се че този боклук смуче почти 2А/2000ма/ death


d_imige
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 27 яну 2010 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Russe

Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години

Мнениеот d_imige » Съб 22 яну 2011 22:08


Благодаря на всички отзовали се!Това за радиото го проверих-на угасено смуче 15мА.Алармата ще я проверя утре /завряна е някъде зад таблото с бушоните/.Дано открия кръвопиеца,че цяла зима ще е мъка - спасение ми е само да откачам минусовата клема на акумулатора когато няма да се кара колата с дни.Айде ще пиша кво е станало ! :banghead:


d_imige
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 27 яну 2010 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Russe

Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години

Мнениеот d_imige » Съб 05 фев 2011 13:15


Привет на всички!До момента още сьм в търсене на проблема!При неработещ двигател явно няма консуматор.Не ми е ясно обаче колко ампера трябва да е консумацията при работещ двигател - със,и без включени къси светлини??? :roll:


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години

Мнениеот ktamen » Съб 05 фев 2011 21:43


При работещ двигател консуматорите са много, тогава дори и акумулатора е консуматор защото се зарежда. При работещ двигател се мери напрежението на клемите на акумулатора със и без фарове и подгрев на стъклото и при ниски и високи обороти. При всички измервания напрежението трябва да е между 13.8 и 14.4V.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта