


POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години
POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години
Здравийте пичове ! Имам проблем с POLO 1,9D 1999г.Имам постоянна консумация /85 милиампера измерена с мултицет последователно на акумулатора при угасен двигател/ и не мога да я хвана от къде иде ? Динамото зарежда нормално с 14,44V. Акумулатора е EXIDE EXTRA+ на 2 години,и сега зимата ако не крам 4-5 дни не мои завърти.Някой има ли идея кое ми прави номер ?
- evgevg
- Мнения: 136
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години
Радиото какво е и проверено ли е?
- labarone
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 05 яну 2010 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години
Колега, в днешно време акумулаторите така ги правят. Дават им 2 години гаранция и точно за толкова си отиват. А иначе за постоянни ток, който се консумира може да е от радиото. На някой модели CD-та им светят копчетата, но не знам дали дават такава консумация точно 

- dimitar75
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пампорово
Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години
може и алармата да консумира, ако има проблем в нея.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години
Слагаш пак амперметъра, и започваш да вадиш и слагаш обратно бушончетата едно по едно като след всяко извадено бушонче гледаш показанията на амперметъра и много бързо ще разбереш на кой бушон е виновника. Най-вероятно както са ти писали и колегите - алармата и музиката.
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години
Колега имах подобна ситуация - през 2 години акумулатор . Като не се кара 5 дена и после едва върти , или пък засвирва алармата заради ниско напрежение. Реших , че е от алармата , имах една стара , смених ги като ползвах старото окабеляване и пак същото - тече си тока ама повече от твоя - към 0.12 А . Като дръпна бушона на алармата и вс. ОК . Накрая махнах релето на алармата което блокира запалването и падна консумацията - беше нормално затворено реле и за да прекъсне запалването иска ток , който идва след включване на алармата . Окъсих с кабелни обувки вместо реле и няма проблем.
Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години
ktamen написа:Слагаш пак амперметъра, и започваш да вадиш и слагаш обратно бушончетата едно по едно като след всяко извадено бушонче гледаш показанията на амперметъра и много бързо ще разбереш на кой бушон е виновника. Най-вероятно както са ти писали и колегите - алармата и музиката.
Точно щях да предложа същото.

Колегата да си погледне също плафоните,ако има някои неработещ да сменя крушката.Патил съм си от изгоряла крушка,изяде ми акумулатора за 3 часа
Ако не се намери проблема трябва ел.техник
- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години
колега,85ма не е фатална консумация...електр. на генератора "смуче: 20-25ма,имобилайзера +аларма още толкова + радио с "непаднал" панел
лятото купих на жената за кордобата/1,9д 1Y motor/от метро едно "куче" радио с USB+card reader - скапа ориг. варта за един месец,докато се намеся...оказа се че този боклук смуче почти 2А/2000ма/

лятото купих на жената за кордобата/1,9д 1Y motor/от метро едно "куче" радио с USB+card reader - скапа ориг. варта за един месец,докато се намеся...оказа се че този боклук смуче почти 2А/2000ма/

Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години
Благодаря на всички отзовали се!Това за радиото го проверих-на угасено смуче 15мА.Алармата ще я проверя утре /завряна е някъде зад таблото с бушоните/.Дано открия кръвопиеца,че цяла зима ще е мъка - спасение ми е само да откачам минусовата клема на акумулатора когато няма да се кара колата с дни.Айде ще пиша кво е станало ! 

Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години
Привет на всички!До момента още сьм в търсене на проблема!При неработещ двигател явно няма консуматор.Не ми е ясно обаче колко ампера трябва да е консумацията при работещ двигател - със,и без включени къси светлини??? 

- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: POLO 1,9D 1999г Втора смяна на акумулатор за 3 години
При работещ двигател консуматорите са много, тогава дори и акумулатора е консуматор защото се зарежда. При работещ двигател се мери напрежението на клемите на акумулатора със и без фарове и подгрев на стъклото и при ниски и високи обороти. При всички измервания напрежението трябва да е между 13.8 и 14.4V.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта