


Проблем с турбото
Проблем с турбото
Здравейте, прочетох мненията и виждам че има много вещи във форума на тази тема. Аз имам абсолютно същия проблем, най-лошото е че направих диагностика за покупко продажба в оторизираните сервизи на СЕАТ и те не засякоха проблема. Аз я тествах, но не съм я изрезвал на 5 та с повече от 2400 оборота, а проблема именно тогава се появява, турбото просто спира и трябва да я загася и пак да я пусна за да работи нормално, до следващия път като изляза на магистралата... Колата мина през 3 диагностики и от тях, резултата е смениха Magnetventil block или VW VENT BLOCK SOLENOID VALVE 6Q0 906 925, като чета форума ми се струва че вие го наричате клапа Н75...? Но без резултат, пак същия проблем, гледаха маркучите няма скъсани спукани и т.н. Сега уж сложиха някакъв спрей да изчисти турбото и казаха, че ако проблема си е все още там след 2000 км, да отида и да ми сменят турбото. Някой препатил ще ме посъветва ли какво да правя? Не може ли да се смени само тоя уестгейт ??? Или трябва цялото турбо и не може ли да се оправи това турбо, да не се сменява с ново?? Колата е Сеат Кордоба, 2003 година, 101 КС, имате ли на идея това двигател с променлива геометрия ли е или друг тип, че не разбирам много много?? Тук ми казаха някаква страховита цена ако не се оправи след 2000 км, така че някой ако помогне много ще съм му благодарен!
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Проблем с турбото
Колега да твоето турбо е спроменлива геометрия и то4но там ти е проблема,просто геометрия
та е зацапана и трябва да се отвори турбото и тя да се по4исти,няма никакви смени на ни6то и никакви пла6е6ти цифри,просто потърси някои по кадърен маистор да ти по4исти геометрията иси караи колицата без да се притеснява6.успех
та е зацапана и трябва да се отвори турбото и тя да се по4исти,няма никакви смени на ни6то и никакви пла6е6ти цифри,просто потърси някои по кадърен маистор да ти по4исти геометрията иси караи колицата без да се притеснява6.успех

- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Проблем с турбото
Да ти сменят турбото....
Ей тия по официалните сервизи като видят кола дето не е гаранционна да има как направо да им сменят двигателите най ще им отърва да ги в е.. в дебилите
Просто трябва да идеш при човек който знае за какво иде реч при тия двигатели и не гледа на теб като на ходещо портмоне 



Re: Проблем с турбото
Благодаря за отговора
Ще търся майстор, дано се оправи, няма какво друго да е. То от толкова ходене то накрая ще трябва сам да си го правя, че за всека диагностика пари искат
Хубав ден!


- iwian
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София / B5 1.9 TDI AFN
- Контакти:
Re: Проблем с турбото
Как да си почистиш сам турбото е описано подробно в снимки.
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=27&t=1140&start=0
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=27&t=1140&start=0
Re: Проблем с турбото
Здравейте, благодаря за информацията която ми давате. Но аз сам няма да мога да го свърша това, днес бях на сервиз и ми показаха как уестгейта се е откачил от турбо компресора от долу, и ми обясниха че това не може да се оправи само ако си купя ново турбо. Тази част била част от турбото и нямало как да се оправи без да се смени турбото. Имате ли на идея вярно ли е това и ако не е къде в София или въобще в България може да се оправи ???
Благодаря предварително!

- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с турбото
Турбото ти би трябвало да е ККК и най-вероятно му е изгнила планката на актуатора (това е нещото на което казваш уестгейт) и се е откъснал. Имам такъв и няма да се налага да сменяш турбо. Давам ти кординати на лично!
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Проблем с турбото
tony_bgn написа:Здравейте, благодаря за информацията която ми давате. Но аз сам няма да мога да го свърша това, днес бях на сервиз и ми показаха как уестгейта се е откачил от турбо компресора от долу, и ми обясниха че това не може да се оправи само ако си купя ново турбо. Тази част била част от турбото и нямало как да се оправи без да се смени турбото. Имате ли на идея вярно ли е това и ако не е къде в София или въобще в България може да се оправи ???Благодаря предварително!
Мдааа така се пробват да хванат някой шаран дето не разбира да го суровакат с ново турбо

- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Проблем с турбото
Колегата са го усетили че не разбира много от тия работи , бягай от тия майстори щото както казва един приятел за едни майстори в моя град , че за да ти свалят вентилатора на климатроника започват да разглобяват от ауспуха към двигателя вместо от предната броня



- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Проблем с турбото
Ей мръсна държава сме !!! Секи следа кого да пр**б* и никой не го интересува за другия !!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта