Голф 3 SDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 3 SDI

Мнениеот Zinoto » Съб 26 фев 2011 11:58


Тоя въздух дето си го има атмосферката не е толкова малко, колкото си мислите, няма как да набира така както с турбо, макар, че когато повечето гориво е съчетано с повече предварение се усеща доста разлика. Когато един път набере таква атмосферка си бяга доволно, на магистралата си върви с над 170 (при попътен вятър mhihi )




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 SDI

Мнениеот ventotdi » Съб 26 фев 2011 15:31


прочетох всичките мнения и ми се иска на веднъжа да коментирам няколко въпроса.
Чип се слага на всеки дизел с компютърно управление. SDI " I " не означава директно впръскване ,а "D" (Direct) ! Дизела не обича богатата смес и това го видях в картите на AFN ... диапазона на дебитомера винаги е нагласен на около 1 към 19.5 нафта към въздух ,а това изобщо не си е богата смес и затова по бавно зацапва геометрия от колкото примерно 2.4 JTD първият мотор 136 коня на когото дебитомера достига стойности при товар до 1 към 14 !!!. Богата смес е под 1 към 17 някъде.Този SDI мотор подлежи на чип но колкото и да си смуче въздух ,ако се бутне картата на въртящият момент и коригираш с милиграмите за TDI , този мотор така ще пуши и гори ... а колко мн ще загрява просто ви е бедна фантазията.
Казвате ,че можело да качи 20 коня ... е то колко стана .. 80 ли 90 ли коня ... не вярвам ... Аз съм с ААЗ мотор и нямам коне (75) но заради турбото имам добра динамика и по висок въртящ момент и си мисля ,че няма да ми се измери това SDI. Колега правилно си решил сменяй с TDI :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта