


Проблем с токовете при подгряване
Проблем с токовете при подгряване
Здравейте...! Направо към поредния проблем. От около 2 седмици Голфа с АФН мотор почна да се мъчи при първо палене. Винаги пали от първия път, но много върти на стартер като докато е на стартер 2-3 пъти се мъчи да запали, но не може. В последствие запалва, но цялата кола става в бял пушек. При проверката се установи, че до свещите (които са нови) не стига ток. Проблема се състои в това, че при релето за свещите не стига маса, която се дава от компа. Понеже не искам да ми бърникат в ЕЦУ-то направих мост между (+) и масата на релето за да затвори и да пусне ток по силовата верига, но като страничен (д)ефект се оказа, че лампата за свещите свети докато трае съпътстващото подгряване. Има ли някакъв проблем да карам така или да търся що не идва маса от компа?
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с токовете при подгряване
Най вероятното е датчика за темп на антиифриза-закачи на ваг и виж показанията му.
Re: Проблем с токовете при подгряване
Ами показанията на датчика изглеждат наред, а и сутрин на студен мотор лампата за подгрева си свети нормално в смисъл колкото по-студено толкова по-дълго свети. Съпътстващото подгряване също е налице. Всъщност проблема беше, че колата палеше трудно сутрин, но запалеше ли работеше като часовник. Не знам защо, но първоначалното подгряване липсваше, а съпътстващото си беше налице. След като направих замостяването на релето нещата се оправиха, но не ми е ясно защо се губи масата от компа.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с токовете при подгряване
Виж масата на компа как е щом като запалиш и заработва.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 36 госта