Шайба на алтернатор на Пасат Б3(1,9тд)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Шайба на алтернатор на Пасат Б3(1,9тд)

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Чет 03 мар 2011 22:54


Колеги от известно време на сам ми се върти една еротична мисъл относно демферната шайба на коляновия вал на пасатора,а именно да я сменя с такава от 1,6 тди(RA,SB).
За шайбата на водната помпа съм убеден че става,но се чудех при алтернаторите дали има различни диаметри на оста дето влиза шайбата :?:
Та,питането ми е относно това дали ще пасне шайбата за обикновен трапецовиден ремък на алтернатора на ААЗ-тката която е с пистов.

Сигурно ще последват въпроси относно защо ще сменям шайби и т.н.,отговарям веднага,защото като видях каква шпонка измислена върти тоя колянов вал някак си не ми се нрави даже и мисълта една демферна шайба да ми прецака целия вложен труд и пари по двигателя,та си правя един вид застраховка за мое лично успокоение :)

Благодаря предварително на всички!




rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Шайба на алтернатор на Пасат Б3(1,9тд)

Мнениеот rudoni » Чет 03 мар 2011 23:02


ами тя и на 1.6 не е цяла шпонка!и много често прави проблеми!попитай тук таме и ще разбереш.


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Шайба на алтернатор на Пасат Б3(1,9тд)

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Чет 03 мар 2011 23:24


Ми не знам,аз съм чул че на 1,6 прави проблеми ама след изпадане на болта на ангренажното колело.
Та нали именно от там се разбива шпонката в следствие на пре...бана демферна шайба,и точно за това си мисля че с обикновена ще е в пъти по-добре.

Последна промяна от gr_kanev на Пет 04 мар 2011 20:41, променено общо 1 път.
Причина: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=12827


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Шайба на алтернатор на Пасат Б3(1,9тд)

Мнениеот rudoni » Пет 04 мар 2011 20:40


как ще падне болта на шайбата!? при мах натягане пак превъртат и се разбиват!


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Шайба на алтернатор на Пасат Б3(1,9тд)

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Съб 05 мар 2011 4:20


егати дилемата...


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Шайба на алтернатор на Пасат Б3(1,9тд)

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Съб 05 мар 2011 18:48


rudoni написа:как ще падне болта на шайбата!? при мах натягане пак превъртат и се разбиват!


Не разбрах защо трябва да пада болта на шайбата,или сигурно имаш пред вид болта на ангренажното колело който не трябва да пада по принцип.
Нали превъртат в следствие на много яко разбиване породено от прецакана демферна шайба,та мисълта ми беше че при обикновената шайба няма биене и следователно ще се ограничи рискът от разбиване на шпонковия канал или поне аз така си обяснявам нещата.

Дайте мнения по въпроса :bowdown


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Шайба на алтернатор на Пасат Б3(1,9тд)

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Нед 06 мар 2011 23:03


:arrow:

Последна промяна от gr_kanev на Пон 07 мар 2011 20:57, променено общо 1 път.
Причина: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=12827



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта