Svetlioman написа:добро утро моя афн сащо правеше пренадуване (има и тема),както каза колегата 1.6 даржеше и моя оказасе 1001 и едно неща,парво смяна на х75 после мап сензор(пълен с масло) после чистене на егр колектори и геометрия,махане на катализатор ,та умни дюзи, до тук добре но колата ту прави един бар макс,ту пак 1.6 бара за качихмея на ваг и показа клякане на дебитомера(350 при искани850маи) сложих нов пиербург и колата започна да се съживява(но пак си прави понякога 1.6 бара отидох вав волксваген сервиз-Благоевград и те казаха че било нормално да удари дори и 2бара турбините може да издържат до 2бара а това че ми удра понякога 1.6 бара искала продухване ,казахами че можеби гарнетата са ми позапушени а тук въф форума ми споделиха за не работещ акуатор може да седи отворена или затворена геометрята..
Колега те тези от сервиза на VW в Благоевград им кайи много поздрави-тези тъпаци незнаят кай пасат как се води а не да правят коли.На братовчед ми за спукан маркуч му смениха турбото после и маркуча излезе спукан,но ги накарах да му сложат старото турбо самоче с новия маркуч и колата заспа.и там са на елиминиране на проблемите,но там се започва от по-скъпото докато не намерят решение на проблема с 180 лв вместо за 2350лв
