повишаване на мощноста с VAG COM

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

повишаване на мощноста с VAG COM

Мнениеот ulipet » Вто 22 мар 2011 16:59


Колеги,може ли да се повиши мощноста на помпа-дюза мотора с VAG COM,четох противоречиви мнения из форумите,хем можело ,хем не било за помпа-дюза....
01 Motor
Вход login 12233
Канал 01 32784 Максимална стойност
Канал 02 33638 Максимална стойност




Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Re: повишаване на мощноста с VAG COM

Мнениеот sasho_mf » Вто 22 мар 2011 22:54


цитат от тема на колега от форума

2.Какви видове чиптунинг има?

Съществуват различни начини на чиптунинг:

2.1 Смяна на EPROM чип (класическият начин подходящ за повечето коли прозиведени преди 2000та година). Ако автомобилът ви е сравнително стар ние махаме оригиналният ЕПРОМ чип и слагаме нов с нова програма.

2.2 ОБД-тунинг OBD-Tuning (подходящ за по-новите модели коли, при които вместо да се сменя чипът, просто програмата която е записана в ECU-то се заменя с друга - оптимирана. Заменя се само програмата, а чипа си остава същия. OBD-тунинг e възможен при повечето автомобили след 2000 та година .


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: повишаване на мощноста с VAG COM

Мнениеот Dobromirski » Сря 23 мар 2011 8:23


Channel 1: injected quantity
Check the injected quantity at idle, engine warm and all power consuming devices turned off.
Specification is 2.5 to 9 mg/h.
To change the amount of injected fuel perceived by the ECU, go to adaptation channel 1.
If you have driveability problems, you may want to increase it to 3-4 mg/h.
For slightly improved throttle response, you may try to decrease the value.

Channel 2: idle speed
No login required
The stock adaptation value should be 32768 (corresponds to 903 rpm).
Increase or decrease this to change idle speed.

Channel 3: EGR
To decrease the EGR rate, increase the number to the highest possible value (typically 33768).
This will prevent/slow down the intake manifold clogging problem and reduce smoke.
Though the MAF at idle is still within specifications (370 mg/h) do not use this adaptation on the road :-)
Again, this EGR setting is for off-road use only !!!

Channel 4:
Don’t mess with it!

Channel 5: starting conditions
Though undocumented, this channel effects the injected quantity the ECU allows when starting.
You may want to experiment with it as a temporary fix for bad-start problems

Channel 18:
On some EDC-15 ECUs, this channel has a non-zero value in it like 190.
Yes, that's the "speed limiter". Don't mess with it!
It can only be adjusted downward, and it's one-way! You cannot increase the value, and if you decrease it, you're stuck with it.
So unless you want to permanently decrease your car's top speed, Don't mess with it!
If you do mess with it and your car ends up with a lower top speed than it had before, don't call us, don't e-mail us, and don't complain that we didn't warn you!


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: повишаване на мощноста с VAG COM

Мнениеот ulipet » Сря 23 мар 2011 8:25




Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Re: повишаване на мощноста с VAG COM

Мнениеот nasttii » Чет 24 мар 2011 0:24


ulipet написа:Колеги,може ли да се повиши мощноста на помпа-дюза мотора с VAG COM,четох противоречиви мнения из форумите,хем можело ,хем не било за помпа-дюза....
01 Motor
Вход login 12233
Канал 01 32784 Максимална стойност
Канал 02 33638 Максимална стойност

по-добре не пипай ако не разбираш а ако искаш да повишиш мощноста си сложи чип или се обърни към някой дето разбира :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта