въпрос за реле 109

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

въпрос за реле 109

Мнениеот svere » Съб 30 апр 2011 19:04


здравейте колеги!
къде се намира прословутото реле 109 на пасат 1.9 тди 110, АФн 99г.
ползвах търсачката, пише че е зад бушоните над педалите, на място 12, но при мен няма такова реле.
Проблема е че понякога при изфорсиране, колата гасне и после труно пали.... все едно, че е глътнала въздух или няма гориво :o




Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: въпрос за реле 109

Мнениеот dani_94 » Нед 01 май 2011 8:08


Не ти е проблема в реле 109, а според мен я форсираш над 4000 оборота и клапаните ти остават отворени...


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: въпрос за реле 109

Мнениеот svere » Нед 01 май 2011 9:03


dani_94 написа:Не ти е проблема в реле 109, а според мен я форсираш над 4000 оборота и клапаните ти остават отворени...


не мисля, че я форсирам над 4000об, но може би към 3000-3500 (но все пак не съм гледал оборотомера точно в този момент)

в маслото ли е проблема за задържането на клапаните или?
какво е решението?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen, kiko26 и 36 госта