Здравейте колеги!
От доста време ме гложди факта, че при работа на място лампичката едва едва пресветва. При увеличаване на оборотите пресвятването продължава. Но при включване на консуматор изгасва напълно.
Първоначално обвиних генератора, после ремъка му/имал съм същото присвятване при старите коли, но не гаснеха при натоварване/.
Насочил съм се към най- безобидния от ремонтна и финансова гледна точка вариант - индукция между пътечките в таблото. Така ми премигва по веднъж и лампата за мигачите при включване на задна скорост.
Моля за вашето мнение. Каравеле 1,6Д /1985/
mod edit: vasstop



Пресветва лампата за генератора - Каравеле 1,6Д
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Щом си сменил четките вариантите са :
1.Механичен проблем или лош контак в релето. ( вадил си го заради четките, така, че малко вероятно)
2. износен колектор на ротора.
3.Лоша ел връзка между колектора и ротора.
4. Лоша маса между двигатела, генератора или купето.
пс. Контролната лампа е сврзана между+ и диодната група на възбудителната намотка. Такова нещо като индукция от прав ток НЕМА .
1.Механичен проблем или лош контак в релето. ( вадил си го заради четките, така, че малко вероятно)
2. износен колектор на ротора.
3.Лоша ел връзка между колектора и ротора.
4. Лоша маса между двигатела, генератора или купето.
пс. Контролната лампа е сврзана между+ и диодната група на възбудителната намотка. Такова нещо като индукция от прав ток НЕМА .

- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
По принцип съм привърженик на недокрай опънат ремък. Старата руска система - да натиснеш и той да отдаде около сантиметър.. Обясняваха, че не се разбиват лагерите на генератора.
Съгласен обаче с вероятността и ще проверя, но защо родителката му, гасне когато включа консуматор?
За мен не е огромен проблем, просто ме провокира.
Съгласен обаче с вероятността и ще проверя, но защо родителката му, гасне когато включа консуматор?
За мен не е огромен проблем, просто ме провокира.
- toto69
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 28 ное 2009 21:37
- Автомобил: фолксваген т4
- Двигател: abl 2000
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Re: Пресветва лампата за генератора - Каравеле 1,6Д
Реши ли проблема ,че и аэ имам същия проблим.Ако си как?
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Пресветва лампата за генератора - Каравеле 1,6Д
А измери ли какво напрежение ти дава генератора?
- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Пресветва лампата за генератора - Каравеле 1,6Д
Същия проблем има и служебния бус. Сменихме алтернатора- същото , ремонтирахме стария - никаква промяна. Като пусна фарове или парно спира да свети. Ебаси загадката.
- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Re: Пресветва лампата за генератора - Каравеле 1,6Д
Къде я изкопахте тази тема. Оправи се, но как, не зная.
- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Пресветва лампата за генератора - Каравеле 1,6Д
Еми ще се моля и аз като взема буса да се оррави от самосебе си ако не черно тиксо на крушката и всичко е ок 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта