



ОБСЛУЖВАНЕ ГОЛФ 4 1.9 ТДИ
- pa4enko
- Мнения: 89
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
ОБСЛУЖВАНЕ ГОЛФ 4 1.9 ТДИ
Понеже голфа е нов внос 1.9 ТДИ 99г.90 кс. Имам няколко въпроса при смяната на агр.ремък и водната помпа ли се сменя,през нея ли минава агр.ремък.И задължително ли се сменя ремък на хидравликата,климатроника.Благодаря ви 

Последна промяна от brabus на Нед 22 май 2011 18:39, променено общо 1 път.
Причина: Заглавията се пишат с малки букви.
Причина: Заглавията се пишат с малки букви.
Re: ОБСЛУЖВАНЕ ГОЛФ 4 1.9 ТДИ
Отговора на всичките ти въпроси е "Да". Смени си всички консумативи по колата за да си спокоен после и не се връзвай на приказките на джамбазина, че колата няма нужда от цялостно обслужване. Аз като си взех моята повярвах на човека и не я обслужих, тъй като се кълнеше, че я е обслужил. Последствията: две седмици по-късно се счупи водната помпа на "Тракия" между София и Пазарджик. Оттам нататък на всички ви е ясно, че филма е голям...




- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: ОБСЛУЖВАНЕ ГОЛФ 4 1.9 ТДИ
the_tupan написа:Отговора на всичките ти въпроси е "Да". Смени си всички консумативи по колата за да си спокоен после и не се връзвай на приказките на джамбазина, че колата няма нужда от цялостно обслужване. Аз като си взех моята повярвах на човека и не я обслужих, тъй като се кълнеше, че я е обслужил. Последствията: две седмици по-късно се счупи водната помпа на "Тракия" между София и Пазарджик. Оттам нататък на всички ви е ясно, че филма е голям...![]()
![]()
Това е мноооооого спорен въпрос. Личи си колега кога една кола е гледана....Аз когато си взех стария пасат и година и нещо не мръдна по нашите пътища без да му сменям нищо...както го купих така си го карах, нищо не сменях...здрав като куче....и след година чак почна да се обажда това онова....обаче яко каране...и от тогава смяна и след 6 месеца пак,и пак и пак...частите са ни калпави. Каквото и да сложи....гаранция че и на 2-рия ден няма да се счупи няма. Не му го пожелавам разбира се

Но нека сам си преценява.....
Re: ОБСЛУЖВАНЕ ГОЛФ 4 1.9 ТДИ
Според мен не трябва да се правят компромиси при първоначалното обслужване на "новата" стара кола, тъй като никой не може да е на 100 % сигурен за състоянието й. В днешно време съществуват много ефективни начини за прикриване на повредите по автомобилите, а и манталитета на повечето продавачи е да те метнат само и само да изкарат някой друг лев отгоре, а не се замислят какви главоболия ще създадът на нищонеподозиращата си жертва, пардон клиент. А иначе за качеството на резервните части съм съгласен.
- slavi13
- Мнения: 103
- Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: irlandia
Re: ОБСЛУЖВАНЕ ГОЛФ 4 1.9 ТДИ
не прави компромиси с агренажният ремък, сменяй всичко наред и маслата, после с времето като и свикнеш ще видиш от какво има нужда, а другите неща един бръз поглед от професионално око е достатъчен, накладки, дискове, луфтове, предница, задница, гуми, осветление, поведение на пътя и така, и си е карай със здраве и кеф
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: ОБСЛУЖВАНЕ ГОЛФ 4 1.9 ТДИ
Последно посещение: Нед Май 22, 2011 10:47 pm
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: daimen и 34 госта