Палене на дизел
-
agent_kowalski
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Палене на дизел
lion_heart002 напълно си прав
а и 1.8т не харчи изобщо повече от 2.5тди...1.9 е по-икономичен доста,но зависи кой какво търси.с риск да бъда оплют хонда правят страхотни бензинови двигатели,здрави,икономични и вървят доста 
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Палене на дизел
Съвсем обобщен вероятен отговор-просто понякога не пали някой цилиндър...как,защо,какво-може да се тълкува многозначно.Случвало ми се е понякога,претриса за 1-2 секунди и толкова,винаги когато бързам да запаля и потегля-може и подгряването да не съм изчакал или да съм забравил авансатора(все пак съм с предкамерен атмосферен,тия-новите машинки си имат автоматчета разни)
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Палене на дизел
Емо не е като да запали и да работи на 2 цилиндъра (защото AMF е 3 цилиндъра). Нито секунда, просто удря при самото палене много гадно.Ето днес си пали без да се прояви... така ще карам докато не отида към Герман другия месец.
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Палене на дизел
Хм,нещо не съм наясно с тоя код на мотора(късно е и не ми се рови),но ако си 3-цилиндров тогава имаш и балансиращ вал..дано не греша и да те вкарвам във излишни размисли...ма ролята на тоя вал е да "гаси" резонанс,вибрация от някакъв порядък(1,2,3...)-кратна честота на основната.Сигурен ли си за AFN?Защото на служебни Фабии има нещо подобно като оплакване и нещо такова излезе...ма нали търговци ги карат,та не знаят точно за какво са взели парите им в сервиза на Шкода.
Аха,с AMF си,1.4-3 цилиндров!
Някакви "пушеци" отзад,когато се "стресне"?
Аха,с AMF си,1.4-3 цилиндров!
Някакви "пушеци" отзад,когато се "стресне"?
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Палене на дизел
AMF да бе, аз ги бъркам
Ами няма пушеци.
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Палене на дизел
Тая кола дали не е с демпферен маховик?Или с догонващ съединител на генераторната шайба(нещо като свободния венец на велосипед)?Почни от проверка на генератора,има доста теми за тая "учена ролка".На 4-цилиндров може и да се маскира малко нейното "бездействие",но на 3-цилиндров може и да е проблемно.Откачаш пистовия и въртиш насам/натам...
- legaltk
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
- Автомобил: 1.9 TDI
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Палене на дизел
Аз пусках през зимата такава тема в два други форума и мненията бяха твърде малко. Общо взето предложението за решение се свеждаше до подгревни свещи. Уви, проблемът продължи и през лятото.
И сега над 80% от студените стартове са придружени с нещо като детонация и разтрисане на цялата предница. С ПД-двигател съм и единственото особено при мен е, че синхронизацията на валовете не е на 0 (с относително малко) и милиграмите на горивото са в малко повече - може ли да е това причината???
Интересно ми е мнението на колегата emo-gar за демпферния маховик
, но за съжаление той е много лаконичен. 
И сега над 80% от студените стартове са придружени с нещо като детонация и разтрисане на цялата предница. С ПД-двигател съм и единственото особено при мен е, че синхронизацията на валовете не е на 0 (с относително малко) и милиграмите на горивото са в малко повече - може ли да е това причината???Интересно ми е мнението на колегата emo-gar за демпферния маховик
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Палене на дизел
Демпферният маховик спира вибрацията към трансмисията,обикновено претриса при потегляне,ама не се знае колко е станал "недемпферен".Самото име "маховик" говори за какво служи по същество.Предполагам да го има,в разни форуми споменават дюза,може да се попита и при шкодаджиите(Fabia)
- legaltk
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
- Автомобил: 1.9 TDI
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Палене на дизел
emo-gar написа:Демпферният маховик спира вибрацията към трансмисията,обикновено претриса при потегляне,ама не се знае колко е станал "недемпферен".Самото име "маховик" говори за какво служи по същество.Предполагам да го има,в разни форуми споменават дюза,може да се попита и при шкодаджиите(Fabia)
Това е така и съм съгласен с теб, но в случая при Velko и при мен не е претрисане при потегляне, а е разклащане при запалване (с натиснат съединител). Моя е демпферен маховик и засега е ок - няма никакви симптоми от него, а не знам на Velko дали е демпферен. Питал съм в дизел-форума и шкода-форума - казват подгревни свещи .......... (в предишния ми пост съм писал). Аз ще пробвам дали няма да се оправи със синхронизация на валовете! Но това ще го направя заедно с някоя друга интервенция по колата, каквато засега не се очертава........ ще почакам малко. Другият вариант е да се търси проблема в ел.инсталацията.
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Палене на дизел
? Въздух в нафтата ? 

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Палене на дизел
[/quote].......... но майстор намести предния тампон на двг и сега е добре.
[/quote]
Някой ще сподели ли какво трябва да се спазва като се намества предния тампон?
Някой ще сподели ли какво трябва да се спазва като се намества предния тампон?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта