ВАЖНО! ПРАВЕТЕ ТОВА НА СВОЯ ОТГОВОРНОСТ. АЗ НЕ ПОЕМАМ НИКАКВА ОТГОВОРНОСТ АКО НЕЩО НЕ СЕ ПОЛУЧИ, НЯКОЙ СИ СЧУПИ ПОМПАТА ИЛИ РАЗТОПИ БУТАЛАТА НА ДВИГАТЕЛЯ!
Ето през какви стъпки минах аз:
Помпата с махната пружина и рамо за подаването на газта.
![Изображение](http://i281.photobucket.com/albums/kk224/itsomania/Golf/IMAG0600.jpg)
Трябва да се смъкне горния капак на помпата, за да стане това се развиват четирите болтчета на капака. След като се развият почва да се повдига леко капака и едновременно се натиска лостчето надолу, за да може да излезе. След като се смъкне капака се разкрива следната гледка.
![Изображение](http://i281.photobucket.com/albums/kk224/itsomania/Golf/IMAG0601.jpg)
Вътрешността на помпата и отгоре се намира ограничителя на горивото той се маха като се завърти на една страна и се вдигне нагоре.
![Изображение](http://i281.photobucket.com/albums/kk224/itsomania/Golf/IMAG0602.jpg)
Ето това представлява вече извадена тази джаджа. Целта на упражнението е да се подложи нещо на тази пружина с цел да да се натегне и да се свива при по-високи обороти.
Разглабя се изключително елементарно но трябва да се внимава да не хвръкне нещо, защото при мен зегерката извърча и се наложи да преправям малка 3мм шайба. Ето тук е показано къде точно се намира зегерката.
![Изображение](http://i281.photobucket.com/albums/kk224/itsomania/Golf/IMAG0603-1.jpg)
Разглобено изглежда по този начин:
![Изображение](http://i281.photobucket.com/albums/kk224/itsomania/Golf/IMAG0604.jpg)
След това трябва да му се подложи нещо а може и цялата пружина да се замени с малка втулка но аз лично реших да оставя и пружината и подложих няколко шайби 4мм:
![Изображение](http://i281.photobucket.com/albums/kk224/itsomania/Golf/IMAG0605.jpg)
След това процедурата по сглобяването е обратна на разглабянето. Като нещо много важно е още преди да се почне да се забележи как точно е хванато рамото преди да се махне, така че да може след това да се сглоби по същия начин. Аз го завъртях с един зъб по посока на часовниковата стрелка и ефекта беше в момента в който колата запали се изфорсира до червено, добре че имам добри рефлекси и стигна само 4000.
В общи линии цялата процедура отнема около час дори и по-малко ако не се налага да се търсят шайби или преправяне на зегерки.
Какви са плюсовете и минусите:
+ Двигателя не се удря в стена когато се покачват оборотите.
+ Колата става по-пъргава в средните и високите обороти.
+ По-добро ускорение.
- Почва да пуши повече заради допълнителното количество нафта.
- Температура на изгорелите газове се покачва повече при подадена пълна газ.
За разхода не мога да кажа все още нищо, но след известно време като я покарам малко ще споделя как е.