



Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
Да,то на клипчето при тоя нов двигател сложен удобно на стойка изглежда направо като да го правят децата по трудово в трети клас, но на практика нещата са мааалко по-труднички ,щото ако всичко беше така лесно като на екрана половината сервизи да са фалирали 

- treniora
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
- Автомобил: Passat 3B5
- Двигател: AJM
- Местоположение: Златица
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
Stivi написа:Да,то на клипчето при тоя нов двигател сложен удобно на стойка изглежда направо като да го правят децата по трудово в трети клас, но на практика нещата са мааалко по-труднички ,щото ако всичко беше така лесно като на екрана половината сервизи да са фалирали
За теб ако са трудни това си е твой проблем..... за такива като теб има сервизи, да

- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
treniora написа:Stivi написа:Да,то на клипчето при тоя нов двигател сложен удобно на стойка изглежда направо като да го правят децата по трудово в трети клас, но на практика нещата са мааалко по-труднички ,щото ако всичко беше така лесно като на екрана половината сервизи да са фалирали
За теб ако са трудни това си е твой проблем..... за такива като теб има сервизи, да
Интересно колко ли от потребителите на форума си сменят сами ангренажа особено когато става въпрос за по-съвременен автомобил



Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
Stivi написа:PagocmuH написа:Ако не ми позволят да съм там,ще си купя само частите от тях и ще се наложи да ги сменям при някой в Ямбол.
Ами аз още не съм чувал да са пуснали собственик с колата му в някой официалните сервизи на фирмата!
Мен ме пуснаха в сервиза докато ми сменяха селектора и маслото на скоростите в Автохит Стара Загора преди 2 години...пък приемчика не го познавам. Вярно, че не седях повече от десетина минути, но все пак си се разхождах в халето.

- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 TDI 116 ps 2000 година Ангренажен ремък смяна
някои сервизи са го измислили по-добре. аз съм стоял на 5м от колата в сервиз на БМВ докато я обслужваха. зад стъкло разбира се и даже кафенце ми правиха. но за 500лв масла и филтри едва ли са на загуба от кафето
беше доста интересно за зяпане понеже човека беше като робот - знаеше всеки болт и гайка къде и без излишни движения свърши работата за отрицателно време. после даже ги изкрънках да ми направят проверка на окачването отпред/отзад + кардан и то без пари
даже имаше и много интересен екземпляр AC Schnitzer TENSION BMW 6-Series - 50 бройки в света на цена от 500 000лв и разбира се една в България...явно затова се убиха от снимки с тая кола хорицата...
но няма как да висиш на хората на главата докато работят. не и в официален сервиз...

беше доста интересно за зяпане понеже човека беше като робот - знаеше всеки болт и гайка къде и без излишни движения свърши работата за отрицателно време. после даже ги изкрънках да ми направят проверка на окачването отпред/отзад + кардан и то без пари

даже имаше и много интересен екземпляр AC Schnitzer TENSION BMW 6-Series - 50 бройки в света на цена от 500 000лв и разбира се една в България...явно затова се убиха от снимки с тая кола хорицата...
но няма как да висиш на хората на главата докато работят. не и в официален сервиз...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта