



Проблем след промяна на стойности на нафтовата помпа/TDI 1z/
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 13:55
- Автомобил: VW Rabbit COOL 1.9TDI AHU
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: По света и унас
Проблем след промяна на стойности на нафтовата помпа/TDI 1z/
Получи ми се следния проблем.Закарах колата за смяна на Опръстени на нафтовата помпа и след това майсторите ми смениха стойностите на колата уж да върви повече и да гори по-малко.Но след тази интервенция колата взе да пуши значително повече дори и на празен ход пуши.Като изпреварвам към 3000 оборота почва да къди отзад.Отделно като е паля сутрин нафтата мирише на лошо и чак пари на очите
.Само да спомена че както купих в началото преди да беше барана колата грам непушеше дори и при студен старт и при рязко подаване на газ за изпреварване.Предполагам че всичко това е че трябва да се върнат фабричните стойности на колата.Кажете си мнението.Колата е Пасат Б4 TDI 1Z

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Проблем след промяна на стойности на нафтовата помпа/TDI 1z/
аз предполагам ,че са бутали главата за да увеличат волтажа на помпата. Ти за едно си утишъл в сервиза ,а те друго правят така ли . Що не ги по еВа аз а 

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Проблем след промяна на стойности на нафтовата помпа/TDI 1z/
По-скоро не са ти направили зацепването (центровката) на мотора.
Трябва да се провери първо по белези и след това да се мести помпата и главата.
Трябва да се провери първо по белези и след това да се мести помпата и главата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта