Проблем след промяна на стойности на нафтовата помпа/TDI 1z/

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
InTerCooLeD
Мнения: 149
Регистриран на: Съб 21 ное 2009 13:55
Автомобил: VW Rabbit COOL 1.9TDI AHU
Двигател: AHU 1997
Местоположение: По света и унас

Проблем след промяна на стойности на нафтовата помпа/TDI 1z/

Мнениеот InTerCooLeD » Пет 30 сеп 2011 17:21


Получи ми се следния проблем.Закарах колата за смяна на Опръстени на нафтовата помпа и след това майсторите ми смениха стойностите на колата уж да върви повече и да гори по-малко.Но след тази интервенция колата взе да пуши значително повече дори и на празен ход пуши.Като изпреварвам към 3000 оборота почва да къди отзад.Отделно като е паля сутрин нафтата мирише на лошо и чак пари на очите :shock .Само да спомена че както купих в началото преди да беше барана колата грам непушеше дори и при студен старт и при рязко подаване на газ за изпреварване.Предполагам че всичко това е че трябва да се върнат фабричните стойности на колата.Кажете си мнението.Колата е Пасат Б4 TDI 1Z




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Проблем след промяна на стойности на нафтовата помпа/TDI 1z/

Мнениеот ventotdi » Пет 30 сеп 2011 19:21


аз предполагам ,че са бутали главата за да увеличат волтажа на помпата. Ти за едно си утишъл в сервиза ,а те друго правят така ли . Що не ги по еВа аз а mhihi


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проблем след промяна на стойности на нафтовата помпа/TDI 1z/

Мнениеот Andonov » Пет 30 сеп 2011 19:37


По-скоро не са ти направили зацепването (центровката) на мотора.
Трябва да се провери първо по белези и след това да се мести помпата и главата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта