


Смяна на "пистов ремък" и "климатроника" Пасат Б5 110 к.с.
Смяна на "пистов ремък" и "климатроника" Пасат Б5 110 к.с.
Значи търсих в търсачката отностно смяната на горе упоменатите ремъци ,но нищо интересно ,а прегледах почти всички теми относно смяната на тези ремъци.Значи пасат-а ми е Б5-1998г. двигателя е ТДИ-110к.с. Пистовия ремък има една обтяжна ролка с гайка накрая развива се и се сваля ролката и ремъка и после се слага като е самонатягащ се ремъка---поне така си мисля че трябва да е...Другия ремък за климатика намерих вече на обтяжната ролка с шестограм се отхлабва тва го намерих.Мерси предварително!
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна на "пистов ремък" и "климатроника" Пасат Б5 110 к.с.
Сега колега, тая обтяжната ролка на пистовия ремък не се развива както си мислиш ти, за да се сложи ремъка. Тя е на пружина, хващаш я с качествен ключ с дълго рамо номер 15 е ключа и завърташ колкото можеш обратно на посоката на часовниковата стрелка за да охлабиш пружината и тогава нанизваш ремъка на шайбата на алтернатора.За ремъка на климатика както сам си видял трябва да се охлаби обтягащата ролка която се държи с два шестограмни болта.И пак да ти напомня накрая, преди да започнеш манипулацията си приготви много добър гаечен ключ 15 с дълго рамо, за да можеш да преодолееш усилието на пружината и качествени шестограми. Защото местото е тясно и неудобно и без добър инструмент няма да свършиш работа.
Re: Смяна на "пистов ремък" и "климатроника" Пасат Б5 110 к.с.
Извинявам се малко е извън темата,но ми предстои дълъг път около 3000км пасат-а ми е перфектен откакто го купих смених всички филтри,масло,накладки,ремъци, няма забележки и по ходова част върви перфектно трябва ли на нещо друго да обърна внимание преди да тръгна...Благодаря предварително!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта