Спешна подмяна на турбо за AAZ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
td_dls
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Спешна подмяна на турбо за AAZ

Мнениеот td_dls » Пет 08 сеп 2006 13:29


Здравейте ! Искам да се допитам до вас за следното: От известно време колата горе6е масло стабилно, оня ден турбото по4на да стърже и дрънчи, колата бе6е останала с малко масло, и най накрая турбото се предаде ТОТАЛНО. Та сега трябва бурзо да се реагира, но се чудя дали е разумно да се сложи друго турбо, нещо което ще пови6и мощността, като се има в предвид 4е тука електроника няма :)
И другото. Мога ли лесно да си сложа интеркулер, какъв трябва да е , става ли от други марки / модели и ще има ли нужда от допълнителни настройки по к0олата.

Благодаря Ви и 4акам за бързи отговори :)))




Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 08 сеп 2006 13:42


Ами ако беше реагирал малко по барзо и не беше позволил на турбото ти да запо4не да дран4и и да стърже ... ремонта му щеше да е доста по ефтин :twisted:
Ако не си решил да го сменяш с ново или друго старо :wink:
Кулер можеш да си сложиш от 1.9ТДИ примерно , но сащо така и от нещо друго !!!


td_dls
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот td_dls » Пет 08 сеп 2006 14:12


Добре а ще има ли ефект от кулер, с това турбо ако го ремонтирам, трябва ли да се донастройва помпата, и как ще монтирам кулера, някой има ли идеи по тези проблеми :?:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 08 сеп 2006 14:41


Монтирането на кулера не е проблем просто трябва да си вземеш и трабите за връзка турбо-кулер,кулер-колектори.Помпата трябва да се донастрои иначе фаида няма да има.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пет 08 сеп 2006 16:28


Ако си с голф3/венто вземаш пътищата и кулера пак от голф3/венто тди.Ако си с Пасат ААЗ вземаш от 1.6тди ra/sb Пасат пътища и кулер и си свиркаш. Поставянето не е сложно - на мен ми отне около 2 часа.На брат ми също.
Помня че на Пасата имаше някаква шибана рециркулация на газовете дето трябва да се елиминира 8) , та алуминиевата тръба към колекторите трябваше да се навари. При Вентото ми го нямаше това нещо.Ама си е до модел - виждал съм и Венто/Голф3 1.9ТД с такава рециркулация.Малко повече играчка но става. :)
При Голф3/Венто кулера седи на една стойка, ама тогава я нямах та майстора ми го направи много хитро с един шиш с резба.Мислех временно да е така доде си намеря въпросната стойка но си се оказа супер здраво.После я намерих за 15лв , взех я ама така и я монтирах.Ако на някой му трябва да свирка...
Иначе с интеркулер е доста по-добре. Аз го усетих главно по това, че колата стана по-тиха във високите обороти след 3200.
Още по-добре става и да пуснеш пове4ко нафта, та да има с какво да изгори този допълнителен въздух така да се каже.Но аз не съм я пипал лично, и разхода ми падна с около половин литър.И за мотора е по-добре, тази по-ниска темп. на въздуха.
Малко лага се увеличи, но вси4ко си има цена :)


dafi_dimo
Мнения: 167
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 18:20
Автомобил: Голф 6 1600 ТДИ 2010 г Вариант
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот dafi_dimo » Пет 08 сеп 2006 18:38


Качи някоя снимка, или прати на dafi_dimo@abv.bg
И аз съм се навил да си сложа колер, но още се двоумя къде и как да го застопоря. А и се притеснявам, че трябва да се бара помпата.
Ще съм ти благодарен и ако поясниш точно какво трябва да си набавя!
И евентуално на какви цени.
Колата ми е Голф 1.9 ТД 1994г.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Съб 09 сеп 2006 20:59


WasteLand_TD ще споделиш ли от къде намери тръбите за кулера , че от Хаас споменаха една цена дето и мотора сигурно върви с тях :lol: Аз разполагам с един кулер от Г60 който мисля че е същия като на дизела :?:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 10 сеп 2006 9:57


оффтопик:
Хаас са те пуснали да влезеш през портала им с твоята кола ?!? И си сигурен . че не си прескочил оградата ?! :lol: :D :D Е това е, някои направо са вечеряли най малкото с Папата, да не посочвам вероятноста да са стигнали и по нагоре :bishop

пс: нямам нищо лично против колата ти , просто пак погледнах годината на производство :)


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Нед 10 сеп 2006 12:27


зна4и при мен кулера + вси4ки пътища(даже човека ми беше сложил в 4увала още разни от 1.6тди:) ми излезна 300лв. Беше от голф3 тди.
Обявата е намерих от мобиле.бг - ударен голф3.
Човека излезна много то4ен.Мисля от Петри4 беше.По автобуса в един 4увал ми прати вси4ки екстри:)
Кулера от Г60 няма да стане - в смисъл няма да можеш да го закрепиш на оригиналното място където е за голф3/венто.
По разли4ен на4ин са пластмасите от двете страни на кулера където се зака4ат тръбите.Не 4е няма да стане - но просто ще иска мног преправяне сигурно.
Аз съм на мнението - от голф3/венто - най-лесно и безболезнено става.
Има разлика в кулерите.На брат ми Пасата 92-ра ААЗ сложихме кулер от 1.6тди пасат - кулера му е същия мисля като на г60 и се слага на същото място.Даже на Пасат Б4 ТДИ е същия - -поне така съм ги гледал в етка-та като номера.При голф2 Г60 може и друг да е.
Не знам трябва да се погледне.
А, и доколкото си спомням този кулер на брат ми от 1.6тди е по-голям като размери, малко по-голям.Както и тръбите:)

дано да съм бил полезен.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пон 11 сеп 2006 18:06


juve написа:... просто пак погледнах годината на производство :)
Какво значение има годината , аз си купувам и от там части :?: А мен ако ме питаш не е важна годината , а колко пъти в годината влиза в сервиз :idea:
WasteLand_TD Винаги си бил полезен :bowdown , точно както си го мислих , от някоя морга само или от кола на части .


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 11 сеп 2006 21:26


Smile
Какво значение има годината , аз си купувам и от там части Question А мен ако ме питаш не е важна годината , а колко пъти в годината влиза в сервиз Idea

Ха колега ти го взе за обида май.... явно пак ще трябва да обяснявам.... подхвърлих го това, може би за кои ли път, защото когато аз закарах моя пасатор там ме посрещнаха с такова презрение, че аз , виждаш ли , карам тооолкова дърта кочина, че даже е обидно за персонала работещ там , даже и да ги попитам може ли да се направи нещо за мен.... никога и никъде досега не се бях срещал с такова отношение.... това ми направи незабравимо впечатление :evil: Така че... ако си се почуствал някак си засегнат - извинявай, просто или не си ме разбрал , или не съм се изразил ясно .....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта