Ако си с голф3/венто вземаш пътищата и кулера пак от голф3/венто тди.Ако си с Пасат ААЗ вземаш от 1.6тди ra/sb Пасат пътища и кулер и си свиркаш. Поставянето не е сложно - на мен ми отне около 2 часа.На брат ми също.
Помня че на Пасата имаше някаква шибана рециркулация на газовете дето трябва да се елиминира

, та алуминиевата тръба към колекторите трябваше да се навари. При Вентото ми го нямаше това нещо.Ама си е до модел - виждал съм и Венто/Голф3 1.9ТД с такава рециркулация.Малко повече играчка но става.
При Голф3/Венто кулера седи на една стойка, ама тогава я нямах та майстора ми го направи много хитро с един шиш с резба.Мислех временно да е така доде си намеря въпросната стойка но си се оказа супер здраво.После я намерих за 15лв , взех я ама така и я монтирах.Ако на някой му трябва да свирка...
Иначе с интеркулер е доста по-добре. Аз го усетих главно по това, че колата стана по-тиха във високите обороти след 3200.
Още по-добре става и да пуснеш пове4ко нафта, та да има с какво да изгори този допълнителен въздух така да се каже.Но аз не съм я пипал лично, и разхода ми падна с около половин литър.И за мотора е по-добре, тази по-ниска темп. на въздуха.
Малко лага се увеличи, но вси4ко си има цена
