Въпроси относно покупката на дизелова кола

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4710
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Въпроси относно покупката на дизелова кола

Мнениеот tdi fen » Вто 08 ное 2011 22:40


двигателя с гнп се е по лесен и успешен за тунинг задължително трябва да е с променлива геометрия с 90 кс но ALH ,а помпа-дюзата като голям минус са скъпите елементи които струват около 650 евро/бр тунинга и поддръжката му изисква повече познания като цяло е по-специфичен и по сложен




Kristian Radoslavov
Мнения: 52
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Въпроси относно покупката на дизелова кола

Мнениеот Kristian Radoslavov » Вто 08 ное 2011 22:50


tdi fen написа:двигателя с гнп се е по лесен и успешен за тунинг задължително трябва да е с променлива геометрия с 90 кс но ALH ,а помпа-дюзата като голям минус са скъпите елементи които струват около 650 евро/бр тунинга и поддръжката му изисква повече познания като цяло е по-специфичен и по сложен


Тоест един глас за ГНП. Писах, че турбината ще се сменя :)
Отностно спирачки и окачване - те са си в реда на нещата :)


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпроси относно покупката на дизелова кола

Мнениеот Fen » Сря 09 ное 2011 10:25


Взимай един АРЛ и не се замисляй. Ако ти е читав с един чип си върви доволно. Ако искаш повече коне вече се иска повечко инвестиция.

Щом тръгваш да тунинговаш каквато и да е кола 200 лв. годишен данък в повече не трябва да те бърка ;) Ако е така по - добре изобщо не се захващай с каквото и да било.


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: Въпроси относно покупката на дизелова кола

Мнениеот tdi_20yare » Съб 12 ное 2011 15:05


А приятел ти като начинаешт шофер защо се хвърляш на хибридни-турбини и чипове,май искаш да я тотализираш колата доста бързо...Ако искаш агресия стоковия мотор дори 150кс няма да ти я даде,той е малко по плавен...Ако искаш да превърташ гуми на 3-та се мятай на хорото с чиповете и турбините,ама да знаеш че кат се пренадъхаш пред приятелката и хвърлиш турбината,ще ти трябват едни 500 къси,после и съединителя ще си замине бързо,нали ще я мориш да се кефиш на бързото пълнене на оборотите,абе с 2 думи разликата е доста голяма...Чипът и турбото карат колата да откача,докато стоковата си е няколко идей по забавена..Един авер си купи от Шумен изкючително читав голф 4 150кс,колата си върви много приятно,но не е толкова агресивна като старата му 131-ца която имаше чип...Най тънко и безаварййно ще минеш с 90-ка с чип,аз бих те посъветвал за 110 с чип,мисля че пропорцията е идеална,даже не бих си правил хибридна турбина,вървенето и разхода за повече от прилични... :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта