


Въпроси относно покупката на дизелова кола
- tdi fen
- Мнения: 4710
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Въпроси относно покупката на дизелова кола
двигателя с гнп се е по лесен и успешен за тунинг задължително трябва да е с променлива геометрия с 90 кс но ALH ,а помпа-дюзата като голям минус са скъпите елементи които струват около 650 евро/бр тунинга и поддръжката му изисква повече познания като цяло е по-специфичен и по сложен
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 22:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Въпроси относно покупката на дизелова кола
tdi fen написа:двигателя с гнп се е по лесен и успешен за тунинг задължително трябва да е с променлива геометрия с 90 кс но ALH ,а помпа-дюзата като голям минус са скъпите елементи които струват около 650 евро/бр тунинга и поддръжката му изисква повече познания като цяло е по-специфичен и по сложен
Тоест един глас за ГНП. Писах, че турбината ще се сменя

Отностно спирачки и окачване - те са си в реда на нещата

Re: Въпроси относно покупката на дизелова кола
Взимай един АРЛ и не се замисляй. Ако ти е читав с един чип си върви доволно. Ако искаш повече коне вече се иска повечко инвестиция.
Щом тръгваш да тунинговаш каквато и да е кола 200 лв. годишен данък в повече не трябва да те бърка
Ако е така по - добре изобщо не се захващай с каквото и да било.
Щом тръгваш да тунинговаш каквато и да е кола 200 лв. годишен данък в повече не трябва да те бърка

-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Въпроси относно покупката на дизелова кола
А приятел ти като начинаешт шофер защо се хвърляш на хибридни-турбини и чипове,май искаш да я тотализираш колата доста бързо...Ако искаш агресия стоковия мотор дори 150кс няма да ти я даде,той е малко по плавен...Ако искаш да превърташ гуми на 3-та се мятай на хорото с чиповете и турбините,ама да знаеш че кат се пренадъхаш пред приятелката и хвърлиш турбината,ще ти трябват едни 500 къси,после и съединителя ще си замине бързо,нали ще я мориш да се кефиш на бързото пълнене на оборотите,абе с 2 думи разликата е доста голяма...Чипът и турбото карат колата да откача,докато стоковата си е няколко идей по забавена..Един авер си купи от Шумен изкючително читав голф 4 150кс,колата си върви много приятно,но не е толкова агресивна като старата му 131-ца която имаше чип...Най тънко и безаварййно ще минеш с 90-ка с чип,аз бих те посъветвал за 110 с чип,мисля че пропорцията е идеална,даже не бих си правил хибридна турбина,вървенето и разхода за повече от прилични... 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта