150к.с. arl харчи масло

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tosho
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

150к.с. arl харчи масло

Мнениеот tosho » Сря 23 ное 2011 21:52


Добър вечер колеги значи притежател сам на голф 4 арл мотор и имам следния проблем преди време колата строши турбото смених го с ново от ауди порше заедно с това и гумички на клапаните гарнитура глава, разпределителният вал с повдигачите защото не прилича на-нищо и след този ремонт колата започна да ми харчи доста масло за някъде от порядъка на 150 200 км ми даваш половин литър масло и си казах че си-горно са сегменти закарах колата при един майстор които е близък на мой познат и вчера ме извика да видя за какво става на въпрос та значи на 4 ти цилиндър имаше капки масло от изпускателния колектор на турбото имаше масло а другото което е топлата част на турбото е наранена ама съвсем леко сегментите на колата бяха добри леко износени той ми каза че няма начин да ми харчи толкова масло от тях закарах турбината на турбо сервиз Димитър Георгиев и той ми каза че и оста е наранена и го попитах дали е проблем и той ми каза не също така го попитах дали колата може да харчи масло от турбото той категорично каза не и оставих турбината за смия на лагери изчистване на геометрия и баланс та въпроса ми е според вас от къде колата може да харчи масло и от къде попадат тези твърди частици в турбото




Потребителски аватар
slavi13
Мнения: 103
Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: irlandia

Re: 150к.с. arl харчи масло

Мнениеот slavi13 » Чет 24 ное 2011 0:24


колега, много интересно, ново турбо, и гумички и изведнъж гори масло и то много ????? и турбото не е на лагери а на втулки, и точно от разбити втулки гори масло като луда, и капки масло в изпускателните колектори ??? при тази температура там на дали ще има капки масло. и при този разход на масло трябва да е пушила като локомотив, ако го е правила само на загрят двигател си е направо фалшиво турбо, ако не си сменял сегменти( и ако допуснем е от тях) трябва да си е прегрял много жестоко, но както казваш майстора казал, че са добри, тогава остават водачи и гумички, може да не са ги поставили правилно. Много интересно, уж си направил всичко и този разход направо ме озадачава. Нищо не каза за лагерите на коляновият вал,Ако си плайфал главата и не си е почистил вероятността твърдите частици в турбото да са от там. Започни всичко отново и внимавай, не е кой знай колко сложен мотор. Късмет, и един ден ще си специалист, ;)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта