Пренадува ти доста и затова омаслява там.Само егр-а не мисля,че е виновен.Нарави си качествена диагностика.

irr-lazio написа:А дали от него идват проблемите с пренадуването на турбото?
jollycatman написа:irr-lazio написа:А дали от него идват проблемите с пренадуването на турбото?
Не. Щом геометрията е била задръстена, по всяка вероятност EGR-а ти също е задръстен със сажди, което обяснява защо колата е по-тромава на ниски обороти. И тъй като е износен пропуска омазняване от картерните газове, което заедно със саждите води до тази чернилка по него. На гореща повърхност маслото се разпростира на голяма площ и създава впечатление, че едва ли не капе от там. Не си заслужава инвестицията да го сменяш, просто го почисти. Не те съветвам да го махаш, защото колата ти е PD (освен, ако не намериш някой да ти смени софтуера). Проблемът с EGR-а е отделен от този, който имаш с турбото. Щом след чистене и сменен клапан геометрията пак се задръства, има вероятност актуаторът, който я движи да не е наред. Ако и той е здрав, просто трябва да си промениш маниера на каране или от време на време да правиш малко извънградско за прочистване и раздвижване.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта