

valio_style написа:Имам въпрос с главно "В". Каква е разликата в задните мостове преди и след фейса?? Правилен отговор НИКАКВА!!! Че даже и на Е36 е почти идентичен. За визията на Е46 мога доста да поспоря. Да започнем с това че 136кс и фейс са доста доста рядко нещо. А за мен седанова Е46 преди фейса, ами как да го кажа с две думи ама хич не ме кефи отвън направо мога да .... А ако е фейслифт да е Shadowline с бяла оптика и задължително заводския ксенон. Е тогава много ми харесва (П.П. един телевизор вътре също е хубаво да има, не че някога ще я ползвам тая навигация ама така да я има)ама с тия всичките естри отива на много пари даже и да е М47 мотора. Конструктивния недостатък пеперудките със сигурност трябва да се изхвърлят преди да са строшили мотора просто закон за тая кола
vw_power написа:the_tupan написа:vw_power написа:А на мен ми е чудно как колегата иска да замени красивото бмв с тази грозотия с тоя скапан двигател...
Абе и 2.0D мотора на БМВ не блести с особена динамика или техническа надеждност... може би затова БМВ ентусиастите не го долюбват особенно, а и да не говорим, че визията на Е46 също не блести с особена красота.
Но ти явно си наясно с тия работи щом даваш такива категорични оценки.
Виж това и после спори с мен
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9980
Динамиката на бавареца и разхода са екстра и визията е по добра от на пасата
Ти сигурно казваш на черното бяло щом си харесваш повече пасата
red.devilll написа:Euler написа:red.devilll написа:взимай и си приготви около 2000лв за обслужване
това е ключовата реплика
така колата му излиза 7500. Аз като обикалях да взема моят Пасат преди два три месеца, гледах и доста 2,5тди и се изкушавах, защото в много случаи бяха по- евтини от 1.9тдиИмаше един много запазен и лъскав в една автокъща на околовръстното до Горна Баня и беше 4500 или 4800лв.
Съгласен съм колега но и на 1,9 ТДИ смяна на ремъци с ролки ако се взимат качествени части е около 1000лв ,а както се казва кеф цена няма.Никога неможе да се сравни звука от шестака с 1,9ТДИ.
До колегата ако е решил да си взима такъв пасат мога да му помогна с каквото мога-30%отстъпка за частите му и мисля,че ще му стъпне доста по-малко-горе долу колкото на 1,9 Без отстъпка. Друго няма какво да кажа по темата
tdi_20yare написа:red.devilll написа:Euler написа:red.devilll написа:взимай и си приготви около 2000лв за обслужване
това е ключовата реплика
така колата му излиза 7500. Аз като обикалях да взема моят Пасат преди два три месеца, гледах и доста 2,5тди и се изкушавах, защото в много случаи бяха по- евтини от 1.9тдиИмаше един много запазен и лъскав в една автокъща на околовръстното до Горна Баня и беше 4500 или 4800лв.
Съгласен съм колега но и на 1,9 ТДИ смяна на ремъци с ролки ако се взимат качествени части е около 1000лв ,а както се казва кеф цена няма.Никога неможе да се сравни звука от шестака с 1,9ТДИ.
До колегата ако е решил да си взима такъв пасат мога да му помогна с каквото мога-30%отстъпка за частите му и мисля,че ще му стъпне доста по-малко-горе долу колкото на 1,9 Без отстъпка. Друго няма какво да кажа по темата
А за 1.9 тди не можеш ли да му вземеш с отстъпка на колегата,като си толкова добър,че да му излезе 2 пъти по евтино от 2.5,или имаш намаление само за 2.5....Имам приятел с същия мотор и за 2 годино е стигнал до 8-10лв,с две думи е станал някакъв роб,то и автоматичната кутия се прави,абе ужас...И само не ми хвали тука някви измислени масла по 40лв литъра,за големи тарикати,защото имам приятел който бачка в Евро 07 и няма да е коректно да ти кажа представителите как ходят до тях и още куп фирми за "оригинални масла и части",така че по полека с цените на маслата...Ти на мотор на 300-500хил км,кот да му сложиш няма да му оправиш състоянието,ако ще и рали-формула и не знам си кви глупости да му сложиш...Хората са си направили кефа,карали са я няколко години докато нищо не е мърдало и сега който я купи се започва голямото шоу,което няма край...Мисля,че няма майстор който да ти каже че това е кола за нашите скромни стандарти,дето търсим ако може нещо 2 ръка,че ново мноо скъпо..И ако въвеше така хубаво,колкото гореше,щеше да е доволно,щом я изкара че консумативи и ремонти са колкото на 1.9 евала...Както каза един колега по добре 1.8 турбо от 2.5тди-150кс и никакви хиляди по мотори и ск.кутии,поне ще върви малко повечко и няма да прегрява като я напънеш...
Golf_Diesel_ написа:А тия пеперудки какви са по-точно че чак и мотора да строшат.
red.devilll написа:tdi_20yare написа:red.devilll написа:Euler написа:red.devilll написа:взимай и си приготви около 2000лв за обслужване
това е ключовата реплика
така колата му излиза 7500. Аз като обикалях да взема моят Пасат преди два три месеца, гледах и доста 2,5тди и се изкушавах, защото в много случаи бяха по- евтини от 1.9тдиИмаше един много запазен и лъскав в една автокъща на околовръстното до Горна Баня и беше 4500 или 4800лв.
Съгласен съм колега но и на 1,9 ТДИ смяна на ремъци с ролки ако се взимат качествени части е около 1000лв ,а както се казва кеф цена няма.Никога неможе да се сравни звука от шестака с 1,9ТДИ.
До колегата ако е решил да си взима такъв пасат мога да му помогна с каквото мога-30%отстъпка за частите му и мисля,че ще му стъпне доста по-малко-горе долу колкото на 1,9 Без отстъпка. Друго няма какво да кажа по темата
А за 1.9 тди не можеш ли да му вземеш с отстъпка на колегата,като си толкова добър,че да му излезе 2 пъти по евтино от 2.5,или имаш намаление само за 2.5....Имам приятел с същия мотор и за 2 годино е стигнал до 8-10лв,с две думи е станал някакъв роб,то и автоматичната кутия се прави,абе ужас...И само не ми хвали тука някви измислени масла по 40лв литъра,за големи тарикати,защото имам приятел който бачка в Евро 07 и няма да е коректно да ти кажа представителите как ходят до тях и още куп фирми за "оригинални масла и части",така че по полека с цените на маслата...Ти на мотор на 300-500хил км,кот да му сложиш няма да му оправиш състоянието,ако ще и рали-формула и не знам си кви глупости да му сложиш...Хората са си направили кефа,карали са я няколко години докато нищо не е мърдало и сега който я купи се започва голямото шоу,което няма край...Мисля,че няма майстор който да ти каже че това е кола за нашите скромни стандарти,дето търсим ако може нещо 2 ръка,че ново мноо скъпо..И ако въвеше така хубаво,колкото гореше,щеше да е доволно,щом я изкара че консумативи и ремонти са колкото на 1.9 евала...Както каза един колега по добре 1.8 турбо от 2.5тди-150кс и никакви хиляди по мотори и ск.кутии,поне ще върви малко повечко и няма да прегрява като я напънеш...
Колега мога да взема отстъпка за всякакъв вид автомобил.А това кой за колко пари взима масло може да дойдеш да видиш след около 2000км като се купува от омникар.В еврото като ми вземеш мобил ще т епошерпя доста .от там само игат и стат оил може да вземеш.Ако не си в час попитай някой който е малко по-навътре в нещата.Колега та която ти говоря е поддържана и купена от VW Дилър на 3 години. Ако искаш и ти отстъпка и на теб ще ти оредя но ако искаш да не спамим на колегата в темата за тази работа или ЛИЧНИ
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта