1.9 GTD 75 ps/1.9TDI 90 ps разход

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.9 GTD 75 ps/1.9TDI 90 ps разход

Мнениеот веселин » Пет 13 фев 2009 9:45


The^Maniac написа: какво да говорим за предкамерни дизели. Най-новият от тях е на 15 години и скоро ще изчезнат.

Да - да поговорим за предкамерните дизели - 280 000 км . 18 годишна експлоатация - половин литър разход на масло за 8000 км - 170 макс.скорост - 1V двигател - разход 4 или 6 /извънградско или градско - при галене на педала за газта/ - има много потенциал в тия двигатели заради безгрижието по отношение на поддръжката - няма променливи геометрии - вакууми - дебитомери ....
Иначе са тотално неефективни топлинно и динамично в сравнение със TDI - за мен лично надеждността е №1 в сравнение с КПД и превъзходното съотношение вървеж /разход ..... но за всеки влак пътници - аз съм си фен на 1.6 td и това си е .... :bowdown
Тоя филм - No country for the old men въобще не важи в случая! mhihi

Последна промяна от веселин на Пет 13 фев 2009 12:53, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.9 GTD 75 ps/1.9TDI 90 ps разход

Мнениеот Adnan » Пет 13 фев 2009 10:56


веселин написа:но за всеки влак пътници - аз съм си фен на 1.6 td и това си е .... :bowdown

Представи си да си сложиш един куулер и какъв фен ще си тогава :twisted:


Потребителски аватар
sergoivan
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: U.K

Re: 1.9 GTD 75 ps/1.9TDI 90 ps разход

Мнениеот sergoivan » Сря 21 дек 2011 18:41


Аз имам голф 1.9 ТД 75 к.с и мога да кажа ( понеже тази кола е вечна при мен от 9 години сега ще прави 10 хаха ), че няма такова куче като нея ----- изключително здрава,не претенциозна към гориво и може да е дърта на костенурка, но никога не съм се съмнявал, че ще ме остави на пътя.Ползваме я вече предимно и само за работа и като градска за товарене на стоки и други материали. Иначе е на над 500 000 км. и от както е при мен има 2 големи ( за сравнение на пазарната му цена ) ремонта на двигателя, но пък за сметка на това си е избила парите безброй пъти, като да вмъкна основните ремонти са излезнали около 1000 лв. грубо казано,но са подменени доста части включително и турбото не с ново ами с втора ръка от морги.На купето слаби място му е гниенето по праговете и калниците предимно предни,но и тях съм ги сменял. Харча на колата е доста повече от колкото на 1.9 ТДИ моторите не зависимо дали са 90,110,а пък вече за П.Д да не говорим особено ако ги караш с добра нафта, ръчна скоростна кутия и магистрален път, ..... та харчи доста 8/9--градско и извън градско със скорост от 80-90 6/100 и то това с много зор,но се пак си е доста стар автомобил.Аз го карам с 15В40 Дизел масло и си правя редовно смяна на консумативите както си е по книжка , НО по темата 1.9 ГТД 75к.с сравнение с 1.9 ТДИ 90к.с дава по висок разход и на фона на цената им е безсмислено да се вземе 1.9 ГТД ( освен ако не Ви е за работа тъй като този автомобил няма никаква електроника и за сметка на ТДИ то е по малка разходите по него,но по висок разход на гориво се пак е стар вдигател ), а като успешен или не..... не бих го определял, но със сигурност 1.9 ТДИ по-добър все пак е по нова технология от ТД-то. :mrgreen: :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта