Аз имам голф 1.9 ТД 75 к.с и мога да кажа ( понеже тази кола е вечна при мен от 9 години сега ще прави 10 хаха ), че няма такова куче като нея ----- изключително здрава,не претенциозна към гориво и може да е дърта на костенурка, но никога не съм се съмнявал, че ще ме остави на пътя.Ползваме я вече предимно и само за работа и като градска за товарене на стоки и други материали. Иначе е на над 500 000 км. и от както е при мен има 2 големи ( за сравнение на пазарната му цена ) ремонта на двигателя, но пък за сметка на това си е избила парите безброй пъти, като да вмъкна основните ремонти са излезнали около 1000 лв. грубо казано,но са подменени доста части включително и турбото не с ново ами с втора ръка от морги.На купето слаби място му е гниенето по праговете и калниците предимно предни,но и тях съм ги сменял. Харча на колата е доста повече от колкото на 1.9 ТДИ моторите не зависимо дали са 90,110,а пък вече за П.Д да не говорим особено ако ги караш с добра нафта, ръчна скоростна кутия и магистрален път, ..... та харчи доста 8/9--градско и извън градско със скорост от 80-90 6/100 и то това с много зор,но се пак си е доста стар автомобил.Аз го карам с 15В40 Дизел масло и си правя редовно смяна на консумативите както си е по книжка , НО по темата 1.9 ГТД 75к.с сравнение с 1.9 ТДИ 90к.с дава по висок разход и на фона на цената им е безсмислено да се вземе 1.9 ГТД ( освен ако не Ви е за работа тъй като този автомобил няма никаква електроника и за сметка на ТДИ то е по малка разходите по него,но по висок разход на гориво се пак е стар вдигател ), а като успешен или не..... не бих го определял, но със сигурност 1.9 ТДИ по-добър все пак е по нова технология от ТД-то.
