Проблем ли са високите обороти на ПХ (950-1000) за 1Z?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Проблем ли са високите обороти на ПХ (950-1000) за 1Z?

Мнениеот Trimontcium » Сря 21 дек 2011 18:15


Мисля да си вдигна оборотите до максимална стойност на втори канал, проблем ли е това за двигателя? Смятам да направя тази интервенция, защото нямам фрайлауф ролка и на ниски обороти диодите просветват отчетливо и има доста вибрации, а когато вдигна до 950 - 1000 оборота вибрациийте изчезват и премигването също!

Благодаря на модератора който поправи темата!




the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем ли са високите обороти на ПХ (950-1000) за 1Z?

Мнениеот the_tupan » Сря 21 дек 2011 20:29


Максималните нормални обороти на ПХ за твоя мотор са 945 ако става въпрос за 1Z на Голф (при Пасат са 940), така че не мисля че ще е проблем.
Предполагам знаеш че по този начин лекуваш само симптомите, а проблема остава.


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Проблем ли са високите обороти на ПХ (950-1000) за 1Z?

Мнениеот Trimontcium » Сря 21 дек 2011 20:40


Е да, но не е толкова силно изразен :)

Въпрос на финанси!


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Проблем ли са високите обороти на ПХ (950-1000) за 1Z?

Мнениеот ventotdi » Сря 21 дек 2011 20:43


Въпрос на финанси е прав си но аз си купих употребявана ,здрава да подчертая фрайлауфна ролка за динамото на 30 лева ,така че разтърси се малко ;)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем ли са високите обороти на ПХ (950-1000) за 1Z?

Мнениеот samo_pechka » Чет 22 дек 2011 21:30


Във фрайлауфната ролка е истината...всяко друго решение е забавяне на неизбежното mhihi


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Проблем ли са високите обороти на ПХ (950-1000) за 1Z?

Мнениеот Trimontcium » Чет 22 дек 2011 22:40


Проблема е, че втора употреба по нашия край няма!


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем ли са високите обороти на ПХ (950-1000) за 1Z?

Мнениеот samo_pechka » Пет 23 дек 2011 11:46


Trimontcium написа:Проблема е, че втора употреба по нашия край няма!

Аз си я купих INA-110 кинта и разхода ми падна...равносметка след четири каиша по 26-38 лева за има -няма 15 к.км. mhihi (на различни фирми щото видиш ли оня предния беше ментак,а каква била работата..)отделно вече си го държа на ниски обороти :Mr Green Fun , а не като наближа светофар..да дърпам авансатора,отделно дето и мотора утихна...абе само плюсове..единствения минус -110 лв цената на ролката..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта