Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ

Мнениеот samo_pechka » Нед 08 яну 2012 22:06


Защо си мисля ,че е важно не толкова ,колко пъти е шлайфана главата и оттам да зависи размера на гарнитурата .Главата не се шлайфа по контура на гарнитурата ,че да се слага съответно по-дебела или тънка гарнитура-тя се шлайфа нацяло .Важното е следното:колко "стърчат" буталата над блока и оттам зависи дебелината на гарнитурата ,а не от шлайфането на главата.Виж ако се наложи да се сменят бутала или пък да се шлайфа блока отгоре (заради язви примерно) тогава друга работа ...





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта