Въпрос за поставянето на нафтова печка на голф 2 1,6Д?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Въпрос за поставянето на нафтова печка на голф 2 1,6Д?

Мнениеот samo_pechka » Сря 11 яну 2012 19:45


DA@KA написа:Търси по автокъщите,автоджамбазите ги продават щот купувачите не ги оценяват като екстра.За 300 кинта ще си я пробваш даже.Не купуваи печка която не си виждал да работи,да не плачеш после.

:beer Благодаря колега!




Ivelin
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за поставянето на нафтова печка на голф 2 1,6Д?

Мнениеот Ivelin » Сря 11 яну 2012 21:34


milenski_77 написа:Когато е автономен отоплител трябва да има таймер за управление, който обикновенно е сложен някъде на таблото.
По това най-лесно се познава.
Като се смъква от колата тръгваш по кабела който тръгва от печката и сваляш всичко което е вързано на него.
Обикновено на другия край е таймера и едно реле.
Филтър за горивото може и да има, но може и да няма. Обикновенно се взима гориво след горивния филтър на самата кола.
По-старите печки на Вебасто нямат помпи за горивото, а в самата печка има резервоарче което се пълни от обратното гориво.При по-новите вече си има помпичка, която е импулсна.На Ебершпехер е също с такава помпа.
Тръбопроводите и да не ги свалиш не е проблем, защото при всяка кола е индивидуален пътя на маркучите и не се знае дали ще паснат на твоята.
В оригиналната кутия на печката като се купи от магазина има маркуч и мисля че две колена на 180 градуса, така че да можеш да си направиш трасе за всякаква кола. Но това не е проблем като намериш място на печката, след това от някоя морга ще си набавиш маркучи каквито ти трябват.
Важно е печката да е по-ниско от разширителния съд за да не остане въздушна възглавница в нея.
Относно връзването към климатика(климатроника) най-лесно е на кола с обикновено парно.
Самата печка управлява едно външно реле което захранва вентилатора на парното.
Идеята е преди да слезеш от колата си избираш от врътките на топло и към прозореца, а от копчето на вентилатора на позиция 2 или 3 в зависимост с колко позиции е копчето.
След като запали печката релето сработва и ти пуска вентилатора.
По тоя начин първо размразява предното стъкло и след това стопля купето и двигателя също, но за целта поне половин час трябва да мине.
Има вариант (аз така бяха направил) да върти водата само през парното и така стопля само купето за много кратко време, но пък след като запалиш нямаш парно и двигателя е студен.
Най-доброто решение е с термостат(Ебершпехер имат такова нещо но е много пари) който след като стопли водата в парното отваря и към двигателя.
Когато колата е с климатроник трябва да се разбере от къде се захранва климатроника и трябва да се подаде захранване към него от релето.

Колега ако си навътре в идеята за печка и климатроник мен по интересен ми е въпроса как стои въпроса с клапите за водата. Принципно според мен не е проблем климатроника или климатика да не работят докато печката загрява водата в малкия кръг защото като запалиш колата и започне да ти духа топло веднага пак не е зле, но ме притеснява като си с климатроник дали няма опасност климатроника да е затворил кранчето на малкия кръг към радиаторчето в купето и печката да не може да върти водата.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Въпрос за поставянето на нафтова печка на голф 2 1,6Д?

Мнениеот samo_pechka » Сря 11 яну 2012 21:44


Ivelin написа:Колега ако си навътре в идеята за печка и климатроник мен по интересен ми е въпроса как стои въпроса с клапите за водата. Принципно според мен не е проблем климатроника или климатика да не работят докато печката загрява водата в малкия кръг защото като запалиш колата и започне да ти духа топло веднага пак не е зле, но ме притеснява като си с климатроник дали няма опасност климатроника да е затворил кранчето на малкия кръг към радиаторчето в купето и печката да не може да върти водата.

Радиатора за парно НЯМА кран колега ,ладите и москвичите имат mhihi .Парното се управлява с клапи,те насочват въздуха дали да мине през радиатора(за топло) или покрай радиатора(за студено).Водата се върти постоянно през радиатора...


taran
Мнения: 565
Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за поставянето на нафтова печка на голф 2 1,6Д?

Мнениеот taran » Сря 11 яну 2012 21:54


[/quote]Колега ако си навътре в идеята за печка и климатроник мен по интересен ми е въпроса как стои въпроса с клапите за водата. Принципно според мен не е проблем климатроника или климатика да не работят докато печката загрява водата в малкия кръг защото като запалиш колата и започне да ти духа топло веднага пак не е зле, но ме притеснява като си с климатроник дали няма опасност климатроника да е затворил кранчето на малкия кръг към радиаторчето в купето и печката да не може да върти водата.[/quote]

Мисля,че при ФВ няма такава опастност-нама клапан или кранче,която да затваря пътя на охладителната течност,към радиаторчето на парното.Преминаването топло-студено се осъществява чрез промяна на пътя на въздуха.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: AFN98, Google [Bot] и 35 госта