



Проблем - колата / Голф 4/ влиза в авариен режим
- blagi1972
- Мнения: 207
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 19:56
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател: ALH
- Местоположение: София
Проблем - колата / Голф 4/ влиза в авариен режим
Колеги,имам следния проблем с моята кола Голф 4,двигател АЛХ:когато вдигна скорост близка до 120 км. колата забива муцуна,защото влиза в авариен режим.Странно ми е от какво е,защото миналия месец е почистена турбината и колекторите.Сменен е актуатора с чисто нов-оригинален.Сменен е клапън Н75.Сменени са всички маркучи за управление на турбото.Правено е тест и не отчита никакви грешки.Сменени са и двата чипа за палене.Колата е с оригиналния си софтуер,не е чипосвана.Слагал съм за проба нов дебитомер,но резултата е същия.На какво може да се дължи това? 

- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Проблем - колата / Голф 4/ влиза в авариен режим
1. При събирането на почистеното турбо ако не се постави шайбата движеща лопатките в оригиналното положение , постоянно ще пренадува понеже задържа .
2. Лоста на актуатора ако не е регулиран може да пренадува пак.
Предпога се , че Н75 е изправен , също и вакумите вкл и маркучето към възд. филтър през който се разтоварва актуатора , респ. турбото.
2. Лоста на актуатора ако не е регулиран може да пренадува пак.
Предпога се , че Н75 е изправен , също и вакумите вкл и маркучето към възд. филтър през който се разтоварва актуатора , респ. турбото.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем - колата / Голф 4/ влиза в авариен режим
Катализатора още ли е на колата!?Направи логове в движение да се разбере от къде е проблема! 

- legaltk
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
- Автомобил: 1.9 TDI
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Проблем - колата / Голф 4/ влиза в авариен режим
Неотдавна имаше тема за едно малко черно-бяло клапанче (не е Н75), което държи вакуума. Не знам обаче дали случаят е точно такъв 
тук

тук
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], владислав и 43 госта