



1.9 Tdi - Проблем с паленето
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: 1.9 Tdi - Проблем с паленето
Добре съгласен съм и не разбирам много, но мисля че при мен това цвърчене иде от резервоара и предполагам че има помпа вътре 

- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 Tdi - Проблем с паленето
lozan_87 написа:Добре съгласен съм и не разбирам много, но мисля че при мен това цвърчене иде от резервоара и предполагам че има помпа вътре
Няма помпа вътре в резервоара. Има поплавък + филтър колкото да не засмуче парче с големина на орех.
Това което чуваш може би е н95 то леко цъка и човек може лесно да се обърка с цвърчене.
- garmini
- Мнения: 53
- Регистриран на: Чет 09 окт 2008 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/с.Дебели лаг
Re: 1.9 Tdi - Проблем с паленето
Виж реле 109 дали работи.Намира се под волана зад пластмасите.Виж също като развиеш някоя от тръбичките на дюзите докато въртиш дали пръска нафта.А относно паленето на бутане никога като е студена.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 22 яну 2012 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол, Варна
Re: 1.9 Tdi - Проблем с паленето
Колеги благодаря Ви на всички за помощта. Проверих всички неща, като започнах от релето, работеше си безпроблемно. След това клапана за пускане и спиране на приток на гориво, абсолютно нормално се виждаше, че си пуска гориво ( дори беше влязло от някъде явно малко въздух в системата та имаше малко мехурчета, което впоследствие се оправи).
Та днес погледнахме Сеат-а с човек, който така доста разбира и общо взето сам си оправя колите и:
Проблемът ми беше почти негоден за дизел акумулатор, който впоследствие на честите зареждания в мрежата, чрез зарядно, сваляне и поставяне и 2-3 дена въртене и отново цялата процедура пак се е бил прецакал нацяло. Явно ми е отишла и 1 или 2 свещи, впоследствие на мъченето за палене от ден на ден по трудно (на вече 2 свещи) и с оглед по-занижилите температури за изгорели и другите 2, като човека ми каза, че 1 изгори ли зимата, а камоли 2 пък ... останалите много лесно си заминават и те. Маркучетата, които са от помпата към свещите и маркучетата между самите свещи бяха напоени с нафта, което означава, че някои са били понапукани.
Та решението ми беше: смяна на маркучетата, нов акумулатор 75 Ah със 750 А начален пусков ток + 4 нови подгряващи свещи BERU (за които чух, че са доста добри) и сега нямам никакви проблеми
Между другото отначало доста трудно запали, може би на 7-8то завъртане на стартера и човека ми каза, че когато сме я въртели толкова много помпата за всяко евентуално запалване е вкарала гориво и се е получило така, че е имало прекалено много гориво в двигателя и за това трудно е запалила. Като разбира се, както казах малко по-горе въздухът също е допринесъл за трудното запалване
Още веднъж благодарности на всички, които писаха и се надявам темата да бъде полезна и за други колеги с такива проблеми
Та днес погледнахме Сеат-а с човек, който така доста разбира и общо взето сам си оправя колите и:
Проблемът ми беше почти негоден за дизел акумулатор, който впоследствие на честите зареждания в мрежата, чрез зарядно, сваляне и поставяне и 2-3 дена въртене и отново цялата процедура пак се е бил прецакал нацяло. Явно ми е отишла и 1 или 2 свещи, впоследствие на мъченето за палене от ден на ден по трудно (на вече 2 свещи) и с оглед по-занижилите температури за изгорели и другите 2, като човека ми каза, че 1 изгори ли зимата, а камоли 2 пък ... останалите много лесно си заминават и те. Маркучетата, които са от помпата към свещите и маркучетата между самите свещи бяха напоени с нафта, което означава, че някои са били понапукани.
Та решението ми беше: смяна на маркучетата, нов акумулатор 75 Ah със 750 А начален пусков ток + 4 нови подгряващи свещи BERU (за които чух, че са доста добри) и сега нямам никакви проблеми

Между другото отначало доста трудно запали, може би на 7-8то завъртане на стартера и човека ми каза, че когато сме я въртели толкова много помпата за всяко евентуално запалване е вкарала гориво и се е получило така, че е имало прекалено много гориво в двигателя и за това трудно е запалила. Като разбира се, както казах малко по-горе въздухът също е допринесъл за трудното запалване

Още веднъж благодарности на всички, които писаха и се надявам темата да бъде полезна и за други колеги с такива проблеми

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], владислав и 44 госта