Голф 5 дизел не пали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
StanchoA
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 13 ное 2011 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 5 дизел не пали

Мнениеот StanchoA » Пон 13 фев 2012 18:46


Колите PD ли са или не? Никъде не видях да пише... Ако не са - проверете тайминг-а на тея коли, защото при мен палеше така, когато ми беше сменен ремъка и не беше настроено всичко. Също така и на мен ми се стори малко слаб акумулатора. Но определено не вкарва достатъчно нафта, за да пали лесно и гладко, както е при мен сега след тази настройка. На - 19 градуса запали от 1 оборот на стартера. Колата е Seat Ibiza 1.9 TDI ASV.

Ако колите са PD вече трябва да се види там да няма проблем в самия компютър и ако трябва да се удължи малко греенето на свещите, за да пали по - лесно...




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 5 дизел не пали

Мнениеот Stivi » Пон 13 фев 2012 18:55


StanchoA написа:Колите PD ли са или не? Никъде не видях да пише.....


Голф 5 140кс няма какво друго да е освен PD :idea:


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 5 дизел не пали

Мнениеот jollycatman » Пон 13 фев 2012 19:03


На моята при изключена букса на датчика за температурата на антифриза, на лулите има напрежение около 20 секунди. Това добър таиминг ли е? Преди година ми сменяха гарнитурата на главата и ми се струва, че от тогава при палене взе леко да изпушва, но палеше добре. През есента ми се струваше, че пали някак си много ударно, с разтрисане. Но през зимата като паднаха температурите вза да върти повечко, винаги пали от първия път, но работи неравномерно няколко секунди и изпушването се засили. Съмнявам се, че синхронизацията на валовете не е направена както трябва и се сдобих с VAG-COM, за да видя как е положението, но пък си преебах лаптопа :banghead:


Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 5 дизел не пали

Мнениеот kenwood » Вто 14 фев 2012 22:50


Карам такъв 140 коня...цаката е като изгасне лампата за подгрева да се изчака поне още 6-7 секунди преди първото палене...с подгрев от няколко пъти ефекта даже е отрицателен.

На тоя двигател му има нещо... не пали добре, а и докато установи оборотите минава минава много време. Преди няколко седмици при -17 палих от 2-рото или 3-тото завъртане на стартера...пак имаше 1-2 секунди докато установи оборотите, но пък при мен акумулатора е на доизживяване.


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 5 дизел не пали

Мнениеот pakumba » Пет 17 фев 2012 7:58


за мен просто няма подгрев по някаква причина. без подгрев е нормално така да пали.


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 5 дизел не пали

Мнениеот passat123 » Нед 19 фев 2012 18:19


За паленето проблем нямам ! Двигателя 2,0 ТДИ 140 к.сили
Друго провеси си акумолатора и се пробвай да го заредиш или нов.
За тракането не се бой при всички със тоя двигател си е проблем !


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 5 дизел не пали

Мнениеот jollycatman » Сря 22 фев 2012 18:51


Открих къде е бил проблема с паленето при мен. Още през есента като усетих, че нещо не пали както трябва и като видях как изпушва при палене се усъмних в свещите и сложих четири нови Беру. Замерих напрежението до лулите и всичко беше наред, но паленето не се оправи. Цяла зима съм си мъчил акумулатора да върти стартера сутрин по 5-6 пъти докато палне, защото не се сетих, когато си сменях свещите да пръсна контактен спрей на лулите :banghead: Явно са били доста окислени, нагоряли и зацапани и не са правили хубав контакт със свещите. Вчера направих процедурата (със закъснение) и паленето се оправи. Още не съм палил на минусови температури, но дори и на положителни веднага се забеляза разликата - колата пали от ряз и пушенето изчезна. :banana



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: AFN98, Google [Bot] и 32 госта