Колите PD ли са или не? Никъде не видях да пише... Ако не са - проверете тайминг-а на тея коли, защото при мен палеше така, когато ми беше сменен ремъка и не беше настроено всичко. Също така и на мен ми се стори малко слаб акумулатора. Но определено не вкарва достатъчно нафта, за да пали лесно и гладко, както е при мен сега след тази настройка. На - 19 градуса запали от 1 оборот на стартера. Колата е Seat Ibiza 1.9 TDI ASV.
Ако колите са PD вече трябва да се види там да няма проблем в самия компютър и ако трябва да се удължи малко греенето на свещите, за да пали по - лесно...



Голф 5 дизел не пали
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф 5 дизел не пали
StanchoA написа:Колите PD ли са или не? Никъде не видях да пише.....
Голф 5 140кс няма какво друго да е освен PD

-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 5 дизел не пали
На моята при изключена букса на датчика за температурата на антифриза, на лулите има напрежение около 20 секунди. Това добър таиминг ли е? Преди година ми сменяха гарнитурата на главата и ми се струва, че от тогава при палене взе леко да изпушва, но палеше добре. През есента ми се струваше, че пали някак си много ударно, с разтрисане. Но през зимата като паднаха температурите вза да върти повечко, винаги пали от първия път, но работи неравномерно няколко секунди и изпушването се засили. Съмнявам се, че синхронизацията на валовете не е направена както трябва и се сдобих с VAG-COM, за да видя как е положението, но пък си преебах лаптопа 

Re: Голф 5 дизел не пали
Карам такъв 140 коня...цаката е като изгасне лампата за подгрева да се изчака поне още 6-7 секунди преди първото палене...с подгрев от няколко пъти ефекта даже е отрицателен.
На тоя двигател му има нещо... не пали добре, а и докато установи оборотите минава минава много време. Преди няколко седмици при -17 палих от 2-рото или 3-тото завъртане на стартера...пак имаше 1-2 секунди докато установи оборотите, но пък при мен акумулатора е на доизживяване.
На тоя двигател му има нещо... не пали добре, а и докато установи оборотите минава минава много време. Преди няколко седмици при -17 палих от 2-рото или 3-тото завъртане на стартера...пак имаше 1-2 секунди докато установи оборотите, но пък при мен акумулатора е на доизживяване.
Re: Голф 5 дизел не пали
за мен просто няма подгрев по някаква причина. без подгрев е нормално така да пали.
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 5 дизел не пали
За паленето проблем нямам ! Двигателя 2,0 ТДИ 140 к.сили
Друго провеси си акумолатора и се пробвай да го заредиш или нов.
За тракането не се бой при всички със тоя двигател си е проблем !
Друго провеси си акумолатора и се пробвай да го заредиш или нов.
За тракането не се бой при всички със тоя двигател си е проблем !
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 5 дизел не пали
Открих къде е бил проблема с паленето при мен. Още през есента като усетих, че нещо не пали както трябва и като видях как изпушва при палене се усъмних в свещите и сложих четири нови Беру. Замерих напрежението до лулите и всичко беше наред, но паленето не се оправи. Цяла зима съм си мъчил акумулатора да върти стартера сутрин по 5-6 пъти докато палне, защото не се сетих, когато си сменях свещите да пръсна контактен спрей на лулите
Явно са били доста окислени, нагоряли и зацапани и не са правили хубав контакт със свещите. Вчера направих процедурата (със закъснение) и паленето се оправи. Още не съм палил на минусови температури, но дори и на положителни веднага се забеляза разликата - колата пали от ряз и пушенето изчезна. 


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: AFN98, Google [Bot] и 32 госта