По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?

Мнениеот FELIPE » Чет 28 юли 2011 11:28


В понеделник имам час при майстор за почистване на геометрията и актуатора,дано всичко мине добре,защото майстора разправя,че можело да се скъсат някакви болтове и алуминиева планка.




brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?

Мнениеот brum » Чет 28 юли 2011 11:53


Предполагам говори за болтовете на топлата част. Има си начин - с почукване, с понагряване и се развиват.


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?

Мнениеот KirilGeorgiev » Чет 28 юли 2011 12:03


Колко са широки тези гуми дето искаш да ги превърташ на 3-та ?


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?

Мнениеот Ludiq » Чет 28 юли 2011 16:40


KirilGeorgiev написа:Колко са широки тези гуми дето искаш да ги превърташ на 3-та ?

По точно колко стари и изтрити. :mrgreen:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?

Мнениеот hooligan_sk » Чет 28 юли 2011 20:31


Ludiq написа:
KirilGeorgiev написа:Колко са широки тези гуми дето искаш да ги превърташ на 3-та ?

По точно колко стари и изтрити. :mrgreen:


Тея в гаража му са много широки и с доста грайфер :да: Една идея за ВАГ-ком. Моя голф с предишния ми Блаупункт отказваше да се намери компа квото и да го правиш... оказа се че като радиото е офф и показва часовник, въобще не е офф и по някаква причина пречи... ако е с някаква ДИН система, навигация колата може от нея да идва този проблем :да:


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?

Мнениеот FELIPE » Пон 01 авг 2011 15:11


Днес смених актуатора(150 лв.)по-точно мембраната му,геометрията си е била наред и не мога да позная колата,върви много,преди все едно съм нямал турбо,сега остава да видя и връзката с ЕКУ-то...
Утре тръгвам за морето :banana .


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?

Мнениеот Stivi » Пон 01 авг 2011 17:37


FELIPE написа:Днес смених актуатора(150 лв.)по-точно мембраната му.


Не разбрах,за 150лв си сменил мембраната на актуатора ?? Не знаех че се продава като резервна част,те на повечето места казват че актуатор не се продава отделно а какво остава за части от него ! Или искаш да кажеш че мембраната му е била скъсана и си го сменил ? Както и да е още един /от многото/ случай когато набедената геометрия си е добре а проблема е "около нея" :)


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?

Мнениеот FELIPE » Пон 01 авг 2011 19:14


Stivi майстора каза така "сменихме мембраната на актуатора",като се върна от морето ще го питам и ще пиша в тази тема как точно стоят нещата,не знаех че мембрана,а и актуатор не се продават отделно.


Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?

Мнениеот anger » Пон 01 авг 2011 21:21


Филипе, капсуловано е - не мисля, че може да се смени само клапата или само пружината вътре. Освен, ако някой изобретател не е внедрил специална система за ремонт на актуатора. На снимката се вижда как е запечатан. Само за твое сведение - актуатора го купих от ebay за 49$ с доставката и дойде за 3 дни от Щатите. :да:
Прикачени файлове
P1010392.jpg


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?

Мнениеот FELIPE » Пон 08 авг 2011 17:11


Целия актуатор е сменен,не само мембраната,не съм разбрал правилно :oops: ,интересното е друго,преди да оправя актуатора имах едно притрисане при гасене на двигателя,сега след смянаната му това нещо изчезна,в момента гаси като бензинов двигател,даже по-меко :D .
Иначе колата наистина взе да върти гуми в движение,на втора при скорост 30-40 км/ч при подаване рязко газ и влизане в турбо режим си върти гуми спокойно,хем гумите ми 225/40/18 са почти нови с повече от 7 мм. грайфер.
До морето се държа супер,изгори 17 л. нафта за 330км(Асеновград-Обзор),само че все повече се убеждавам,че тази кола е за дълъг път,не знам зимата с моите ежедневни 3 километрови преходи от нас до работата как ще я карам,че аз няма да мога да минавам 2000 оборота с месеци,тогава наистина ще зацапа геометрията.
Някакъв съвет какво да правя зимъска :D ,когато сняг забръска...как карате вашите TDI-та зимно време на сняг примерно?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?

Мнениеот hooligan_sk » Пон 08 авг 2011 17:17


FELIPE написа:Целия актуатор е сменен,не само мембраната,не съм разбрал правилно :oops: ,интересното е друго,преди да оправя актуатора имах едно притрисане при гасене на двигателя,сега след смянаната му това нещо изчезна,в момента гаси като бензинов двигател,даже по-меко :D .
Иначе колата наистина взе да върти гуми в движение,на втора при скорост 30-40 км/ч при подаване рязко газ и влизане в турбо режим си върти гуми спокойно,хем гумите ми 225/40/18 са почти нови с повече от 7 мм. грайфер.
До морето се държа супер,изгори 17 л. нафта за 330км(Асеновград-Обзор),само че все повече се убеждавам,че тази кола е за дълъг път,не знам зимата с моите ежедневни 3 километрови преходи от нас до работата как ще я карам,че аз няма да мога да минавам 2000 оборота с месеци,тогава наистина ще зацапа геометрията.


Ако геометрията се движи оптимално от край до край, не би трябвало да имаш проблем. Все пак колата е замислена да се движи във всякакви условия :да:


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?

Мнениеот FELIPE » Пет 02 мар 2012 19:34


Колеги имам развитие по въпроса за диагностиката на двигателя и мисля да се допитам до вас какво да предприема-оказа се, че това което пречело да се направи диагностика с Ваг Ком или диагностичната програма на Бош е таблото на колата,вчера я закарах на майстор понеже забиваше и според майстора единствения начин да се направи диагностика било откачане на таблото и съответно тогава лаптопа се вързвал с компютъра на колата и то от десет пъти един.Дайте съвет какво мога да предприема,трудно ли се сменя табло,намират ли се и т.н.
П.П.Когато таблото е включено т.е. си е на колата,никоя диагностична програма не може да се свърже през буксата за диагностика.

Последна промяна от FELIPE на Пет 02 мар 2012 22:15, променено общо 1 път.


minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?

Мнениеот minimalizum » Пет 02 мар 2012 20:55


за сефте чувам за сваляне на таблото.......ваг кома си има букса за тая работа :)


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?

Мнениеот hooligan_sk » Пет 02 мар 2012 22:25


FELIPE написа:Колеги имам развитие по въпроса за диагностиката на двигателя и мисля да се допитам до вас какво да предприема-оказа се, че това което пречело да се направи диагностика с Ваг Ком или диагностичната програма на Бош е таблото на колата,вчера я закарах на майстор понеже забиваше и според майстора единствения начин да се направи диагностика било откачане на таблото и съответно тогава лаптопа се вързвал с компютъра на колата и то от десет пъти един.Дайте съвет какво мога да предприема,трудно ли се сменя табло,намират ли се и т.н.
П.П.Когато таблото е включено т.е. си е на колата,никоя диагностична програма не може да се свърже през буксата за диагностика.


Трябва ти някой по-свестен майстор, имам много рода в Асеновград и мога да ти кажа че просто нямате читав човек за такива неща по Ваг. Хвани Маднес моторспорт в Пловдив, там са по-наясно. Питай bai_ILIA къде може да ти я погледнат около вас. Иначе тва с таблото ми звучи като страшна простотия. Таблото ако е сменяно се обучава точно през ваг-ком, такаче много малко вероятно да е от него. А ако не е сменяно няма причина да е проблем. :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта