Един клапан на AAZ с помпа BOSH

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
MORSKIQ2
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Един клапан на AAZ с помпа BOSH

Мнениеот MORSKIQ2 » Пон 05 мар 2012 11:57


Колеги, ако подадем на това клапанче постоянен ток, той мисля че е 12 волта, дали ще има някакъв проблем, при положение че ръчния авансатор не ти работи. И дали това клапанче играе роля за задържане на нафтата да не се връща обратно в резервоара, защото мисля че и това му е функция?




Потребителски аватар
lenovec
Мнения: 172
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Един клапан на AAZ с помпа BOSH

Мнениеот lenovec » Пон 05 мар 2012 12:18


Да задържа нафтат ли :Mr Green Fun


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Един клапан на AAZ с помпа BOSH

Мнениеот samo_pechka » Пон 05 мар 2012 12:28


Чудя се дали няма начин да се провери как действа ел.авансатора на момента на впръскване със стробоскоп за дизел.Да се провери когато не е подвързан към "+" как е и когато е подвързан какво се предизвиква -предварение или закъснение, че вече се оплетох от четене кое как е .Чета на едно място -предизвиква предварение когато има ток на клапана,на друго-закъснение.Не знам...Намерих и едно ГНП с ел.авансатор днес.Ако ми се отвори малко свободно време ( а и да се постопли малко времето,че кеф нямам :Mr Green Fun ) ще го монтирам на колата и с помощта на стробоскоп категорично ще е ясно какво се предизвиква -закъснение или предварение на момента на впръскване при подвързан към "+" ел.авансатор. Сега се сетих -колегата lenovec може да ни каже как е :mrgreen: .Колега намери някой който има стробоскоп ,бележете с бял маркер шайбата на вала и вижте какво става като има ток и когато няма ток на ел.авансатора. :beer чакаме резултати :bowdown


Потребителски аватар
lenovec
Мнения: 172
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Един клапан на AAZ с помпа BOSH

Мнениеот lenovec » Пон 05 мар 2012 12:33


Шайбата няма общо ще си е както си е. По принцип като пусна + вдига леко оборотите...


MORSKIQ2
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Един клапан на AAZ с помпа BOSH

Мнениеот MORSKIQ2 » Пон 05 мар 2012 12:39


Последно, трябва ли да има постоянен ток към него или не? Като се разменят двете кабелчета от двата клапана, колата не пали.


Потребителски аватар
lenovec
Мнения: 172
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Един клапан на AAZ с помпа BOSH

Мнениеот lenovec » Пон 05 мар 2012 12:46


Еми няма да запали това значи че няма винаги + към него а се пуска в определени ситуации. Въпроса е точно кога и какво аджеба прави, как го прави и т.н.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Един клапан на AAZ с помпа BOSH

Мнениеот samo_pechka » Пон 05 мар 2012 12:56


MORSKIQ2 написа:Последно, трябва ли да има постоянен ток към него или не? Като се разменят двете кабелчета от двата клапана, колата не пали.

Колега да не си случайно с такова ГНП (оригинално)? Ако си-те моля да направиш няколко проверки,елементарни са!Просто трябва една пробна лампичка( с малка мощност -най много 2 вата) с по-дълги кабелчета,подвързваш единия край на ел.клапан-авансатора и другия край на масата,вкарваш лампата вътре при теб в купето .Сега :палиш колата първоначално (студен старт) и следиш какво става с лампата свети ли или не и колко време трае това.Кога има промяна (светва ,не светва) ,като позагрее какво става,при каква температура и обороти .Като загрее добре подкарай я с малко над 3000 оборота за кратко (на четвърта прим) и кажи какво се случва с лампата. Големи благодарности ако направиш теста :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Един клапан на AAZ с помпа BOSH

Мнениеот samo_pechka » Пон 05 мар 2012 13:04


lenovec написа:Шайбата няма общо ще си е както си е. По принцип като пусна + вдига леко оборотите...

Да бе колега,той белега ще си е на същото място. Въпроса е да се провери със стробоскопа как е ,белега "напред" ли остава или "назад" като се подвърже ел.авансатора?


Потребителски аватар
lenovec
Мнения: 172
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Един клапан на AAZ с помпа BOSH

Мнениеот lenovec » Пон 05 мар 2012 15:16


samo_pechka написа:
lenovec написа:Шайбата няма общо ще си е както си е. По принцип като пусна + вдига леко оборотите...

Да бе колега,той белега ще си е на същото място. Въпроса е да се провери със стробоскопа как е ,белега "напред" ли остава или "назад" като подвърже ел.авансатора?

Нете разбирам но както и да е. Иначе идеята е добра да се тества кога работии и кога не. Според мен няма да има никакъв ефект от тоя клапан.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: CECOTO111 1 и 36 госта