Въпрос за голф 2-обороти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
bass_relax
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 11 яну 2012 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Въпрос за голф 2-обороти

Мнениеот bass_relax » Пет 16 мар 2012 15:16


Здравейте. Имам Голф 2 1.6тд и си гореше малко бях много доволен,обаче преди 3 4 месеца започна да гори много с 20 лв не можех да мина 70 км градско,закарах я на майстора да я види и каза каза да я оставя и да отида на другия ден.Отидах аз каза че е пипал помпата и че сега трябва да гори малко.Добре тя ся гори малко ама няма никаква тяга и сутрин като запали държи много ниски обороти на границата да изгасне.Трябва да поработи 3,4,5,6 минути че да си влезе в оборотите.Някой може ли да ми какво точно е направил майстора?




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Въпрос за голф 2-обороти

Мнениеот samo_pechka » Пет 16 мар 2012 23:15


Предполагам ,че е "развил" винта за цикловата порция на горивото на помпата-като негатив спадат и ниските обороти.В момента колата ти работи "обеднено"
ГНП Бош.JPG
ограденото с 2 е болта за цикловата порция.Може да имаш разминаване в ГНП-ето с показаното на снимката,но болта се намира на същото място и при теб.Ползвам снимка на колега от форума :oops: дано да няма против. :kissy:


bass_relax
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 11 яну 2012 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Въпрос за голф 2-обороти

Мнениеот bass_relax » Съб 17 мар 2012 18:29


Благодаря колега това исках да знам :beer :beer :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта