Имам само два въпроса към вас :
-забелязах че като покарам по дълго и ми излиза грешка на датчик за позицията на педала на спирачката - и въпроса ми е кой от двата датчика е понеже имам два на колата Ауди ТДИ Б4 1З 08.94г(ако има значение де).
-и да ви попитам я кажете сега понеже не ми харесваше как наема колата , чрез ваг кома си промених милиграмите от 2.8 ги направих на 2 - 2.2 на празен ход и ми хареса много как колата започна да понавървява и почна да се наема хубаво - като няма тресенета и проблеми с менене на обороти - и въпроса ми е ще се промени ли много консумацията на гориво ,в смисъл според мен не би трябвало щото колата върви по леко с по малко подаване на газ , но незнам все пак това си вдигане на впръскваното количество.
Ако може знаещите и запознатите да кажат дали е добре да е на 2 милиграма или да си го върна и ако може на 2 милиграма фрапиращо ли ще е покачването на разхода на гориво благодаря .
п.п Та забравих да спомена след промяна на милиграмите и механично затапване на агр , и и вдигане на стойностиите на МАФ от 3 канал за искано защото получаваното количество въздух беше с около 60 еденици - 100 даже над него което се дължи на затапването на ЕГР - се появи проблем като погледна на 15 канал с ваг ком за моментния разход на гориво е 0.00 л/час а допреди промяна на милиграмите си показваше 0,36 л/час , и ме притеснява дали това ще се отрази на изчисленията на бордовия комп понеже все пак то показва 0 на место а в движение си показва нормално. И трябва ли да се пипа друго като обороти или друго за да се покаже пак разхода на место тъй като бордовия който ми показва среден , моментен и т.н взима инфо от това .
Благодаря пичове - извинявам че ви пиша в форума но все пак търся мнения и сме ваг група.



грешка и промяна на милиграми софтуерно Ауди Б4 1Z 94 г.
грешка и промяна на милиграми софтуерно Ауди Б4 1Z 94 г.
Последно избутана от GTI 150 на Пет 11 май 2012 22:15.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта