Има едно болтче, от което се регулира маскималното гориво, което се подава от помпата. Като застанеш пред колата, се намира отдясно на помпата, и влиза в самата помпа. Не са ограничителните винтчета на лоста за газта! Освен тях има само едно, няма как да го сбъркаш.
Та, ако това винтче е завито прекалено навътре, се получава точно този ефект - неконтролируемо форсиране на двигателя. Внимавай, защото можеш да си счупиш двигателя, защото е студен, а вдига много високи обороти. Съветвам те да до развиеш 3-4 оборота, и да пробваш пак, като ако тръгне да се форсира, гасиш веднага, без да го чакаш! Ако така не се оправи, значи не сте сложили капака на помпата както трябва, и лостчето, което се регулира от винтчето по някакъв начин се е заклещило или нещо такова. Свалете го пак, и го сложете внимателно, а най-добре да го направи човек, който го е правил и преди. Т.е. ако не се оправи от винтчето, най-добре викнете майстор. И умната, да не останеш без двигател!
Как се регулират оборотите на Г2 1.6 ТД
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Забрави да му кажеш,че финната настройка на оборотите става от стеблото на което е вкарана пружината на обогатителя /само съм гледал,не съм правилACCELERATOR написа:Има едно болтче, от което се регулира маскималното гориво, което се подава от помпата. Като застанеш пред колата, се намира отдясно на помпата, и влиза в самата помпа. Не са ограничителните винтчета на лоста за газта! Освен тях има само едно, няма как да го сбъркаш.
!


- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
веселин написа:Забрави да му кажеш,че финната настройка на оборотите става от стеблото на което е вкарана пружината на обогатителя /само съм гледал,не съм правил/
Да, така е! Тя се прави обаче след като си настроил винтчето за максимално гориво, защото от него се влияе и празния ход.

Преди да се настрои празния ход от винтчето с пружинката, се развива ограничителния болт на лоста за подаване на газ, който е откъм двигателя (ограничава хода на лоста, когато педала на газта не е натиснат), за да не се влияят празните обороти от него. След като се настроят празните обороти от болтчето с пружинката, въпросното ограничително болтче се завива навътре, докато се усети, че оборотите започват да се повишават, след което се връща обратно с около 1/3 оборот. Не е сложно, но трябва да се спазва тази последователност. Оборотите на празен ход трябва да са около 900-930.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта