Как се регулират оборотите на Г2 1.6 ТД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 11 окт 2006 10:26


Има едно болтче, от което се регулира маскималното гориво, което се подава от помпата. Като застанеш пред колата, се намира отдясно на помпата, и влиза в самата помпа. Не са ограничителните винтчета на лоста за газта! Освен тях има само едно, няма как да го сбъркаш.
Та, ако това винтче е завито прекалено навътре, се получава точно този ефект - неконтролируемо форсиране на двигателя. Внимавай, защото можеш да си счупиш двигателя, защото е студен, а вдига много високи обороти. Съветвам те да до развиеш 3-4 оборота, и да пробваш пак, като ако тръгне да се форсира, гасиш веднага, без да го чакаш! Ако така не се оправи, значи не сте сложили капака на помпата както трябва, и лостчето, което се регулира от винтчето по някакъв начин се е заклещило или нещо такова. Свалете го пак, и го сложете внимателно, а най-добре да го направи човек, който го е правил и преди. Т.е. ако не се оправи от винтчето, най-добре викнете майстор. И умната, да не останеш без двигател!




Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 12 окт 2006 13:21


ACCELERATOR написа:Има едно болтче, от което се регулира маскималното гориво, което се подава от помпата. Като застанеш пред колата, се намира отдясно на помпата, и влиза в самата помпа. Не са ограничителните винтчета на лоста за газта! Освен тях има само едно, няма как да го сбъркаш.
!
Забрави да му кажеш,че финната настройка на оборотите става от стеблото на което е вкарана пружината на обогатителя /само съм гледал,не съм правил :oops: / :wink:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 19 окт 2006 16:46


веселин написа:Забрави да му кажеш,че финната настройка на оборотите става от стеблото на което е вкарана пружината на обогатителя /само съм гледал,не съм правил :oops: / :wink:


Да, така е! Тя се прави обаче след като си настроил винтчето за максимално гориво, защото от него се влияе и празния ход. :wink:
Преди да се настрои празния ход от винтчето с пружинката, се развива ограничителния болт на лоста за подаване на газ, който е откъм двигателя (ограничава хода на лоста, когато педала на газта не е натиснат), за да не се влияят празните обороти от него. След като се настроят празните обороти от болтчето с пружинката, въпросното ограничително болтче се завива навътре, докато се усети, че оборотите започват да се повишават, след което се връща обратно с около 1/3 оборот. Не е сложно, но трябва да се спазва тази последователност. Оборотите на празен ход трябва да са около 900-930.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 19 окт 2006 20:34


Сега пък един майстор ми каза,че може би при удара се е изкривила рейката вътре...(понеже беше счупен капака с лоста за подаване на газта) та знам ли...кажете възможно ли е?


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 19 окт 2006 20:44


Възможно е, щом ти е бил счупен капака. По принцип всичко в помпата е много финно, съвсем малко отклонение може да ти прави мизерии. Пробвай с регулиране, като внимаваш да не пръснеш двигателя (трябва да си готов да го спреш незабавно), и ако не стане - може би нова помпа.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 19 окт 2006 21:04


Днес провах с друга помпа обаче тя пък неще да смуче гориво от резервоара :( мамка му! нямам късмет...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта