Б5 1.9тди афн 110коня як пушек

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Konstantinov
Мнения: 104
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Б5 1.9тди афн 110коня як пушек

Мнениеот Konstantinov » Сря 30 май 2012 22:14


Колеги здравей те,сложих си спортен филтър на моят пасат,май върви повече ,но стряскащото е ,че при подаване на газ изпуши черно значи някъде до 2 000 2 500 оборота беше пушека.Изолиран ЕГР всичко и е прегледано и е наред забравих да спомена ,че е прекодирана на Аутомат след прекодирването започна да попушва повечко в ниските кажете какво да правя стигам до извода ,че с този филтър има повече приток на кислород а горивото е по малко,демек трябва да му се подаде повече ЗОБ.Дайте съвети :) :beer

Забравих да спомена колата е пассат б5 1.9тди афн 110коня

Просто бързам и допускам грешки ако обичате не ми заключвай те темите :)




Потребителски аватар
push
Мнения: 780
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
Автомобил: mk2
Двигател: 1.9 TD
Местоположение: София

Re: Як пушек ПОМОЩ !

Мнениеот push » Сря 30 май 2012 22:15


Изчистил си му нагара :D


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Як пушек ПОМОЩ !

Мнениеот zfa159 » Сря 30 май 2012 22:26


Умираш от кеф да си изшлайфаш турбото ли? mhihi Спортен ф-р на ТДИ - голЕма грешка :bishop .Иначе версията ти за въздуха е вярна,ама има дебиЛомер,той мери въздуха,който влиза и внася корекция на нещата с горивото,така че този въздух,който влиза не му е проблема в случая,просто има по-сериозен дебит и чистиш нагарите по колектора и саждите от изпускателния колектор.Помисли си обаче за фините частици прах,които ф-ра ти не лови (спортен значи по-пропусклив просто,друго спортно няма в него и съответно не хваща по-едри частици,спрямо заводския) и какво правят те с трубото.Редом със спортния ф-р си сложи в колата и една касичка и на всеки изминат 1км си оставяй по 10ст. за фонд "ново турбо" ;)
:beer


Konstantinov
Мнения: 104
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Б5 1.9тди афн 110коня як пушек

Мнениеот Konstantinov » Сря 30 май 2012 22:47


Аха благодаря ви колеги значи утре ще кажа на полицията да отцепи района и ще караме малко с мръсна газ.А за филтъра ми не е ни6то особено за пропускане на въздух не е много по пропусклив и е хартиен което е най-хубавото :) мисля ,че като хартиен няма да има проблем :)


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Як пушек ПОМОЩ !

Мнениеот SoManyRetards » Сря 30 май 2012 23:14


zfa159 написа:Умираш от кеф да си изшлайфаш турбото ли? mhihi Спортен ф-р на ТДИ - голЕма грешка :bishop .Иначе версията ти за въздуха е вярна,ама има дебиЛомер,той мери въздуха,който влиза и внася корекция на нещата с горивото,така че този въздух,който влиза не му е проблема в случая,просто има по-сериозен дебит и чистиш нагарите по колектора и саждите от изпускателния колектор.Помисли си обаче за фините частици прах,които ф-ра ти не лови (спортен значи по-пропусклив просто,друго спортно няма в него и съответно не хваща по-едри частици,спрямо заводския) и какво правят те с трубото.Редом със спортния ф-р си сложи в колата и една касичка и на всеки изминат 1км си оставяй по 10ст. за фонд "ново турбо" ;)
:beer


Лошо няма бе колега, то има хора, които не си знаят парите и пробват. mhihi
Може автора на темата да е от тези хора. :applause:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Б5 1.9тди афн 110коня як пушек

Мнениеот zfa159 » Чет 31 май 2012 0:23


От хартия до хартия има разлика,това му е "пропускливостта" реално.Колкото по-малки са отворите в тази хартия,толкова по-добре филтрира,ама и толкова повече пречи на въздуха да минава по-свободно и по-бързо (съответно и да минава повече,за единица време).Вече влизаме в темата за зависимостта между качеството и количеството на въздуха,защото то е ясно - всичко е въпрос на компромис в тази работа.За да минава повече въздух за единица време,трябва той да се движи по-свободно т.е. през по-рехава хартия,съответно ще е по-зле филтриран и ще съдържа повече мизерия в себе си и ще вкарваш ситни частици в турбото и мотора,които го износват по-бързо (турбото заминава осезаемо по-бързо,защото тези частици + маслото,което има из турбото,предвид и оборотите,на които се върти,става чудна шлайф машина).Ако пък минава през по-качествен филтър,ще е доста по-добре филтриран,ама пък ще е по-малко за същото време и губиш част от "ряз-а" ,така да се изразя :) .То това им е магията на тези "спортни" филтри - повече въздух спрямо обикновения,при равни условия :)
Реално има по-грамотен начин за решаване на проблема така,че да постигнеш повече въздух при същата филтрация т.е. хем качество,хем количество,където вече започва да има компромиси за други неща ест. - или по-високо налягане на турбото (въпрос на настройки) или по-голяма площ на филтъра.В единия случай износваш турбото по-бързо,защото го караш да се върти по-бързо и от по-ниски обороти,в другия случай пък губиш пространство за по-големия филтър и по-голямата кутия( което може теб и да не те вълнува въобще,ама е факт - губиш го :) ).
:beer


Konstantinov
Мнения: 104
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Б5 1.9тди афн 110коня як пушек

Мнениеот Konstantinov » Чет 31 май 2012 9:07


Ми не знам колега аз като бях много голям цербер когато го купих дори връщах няколко докато не си намерих "моя" онези бяха само с много ситна мрежа демек с една дума може и без него :Д втория беше с хартия,но пак беше тънка а сегашният ми е отвън с мрежа по средата дебела хартия и отвътре с мрежа като светна лампата и погледна през филтъра не се вижда светлина докато онези направо си виждах крушката :Д мисля ,че този дето сам си взел не е лош :)


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4717
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Б5 1.9тди афн 110коня як пушек

Мнениеот tdi fen » Чет 31 май 2012 11:33


оправи си топлото палене и я върни на ръчни


Konstantinov
Мнения: 104
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Б5 1.9тди афн 110коня як пушек

Мнениеот Konstantinov » Чет 31 май 2012 21:41


И колеги след продухване колата заспа няма пушек а върви много,пробвах я след 3 часа когато истина и пак нямаше пушек а до това и на ръчка и на аутомат нямам проблем с топлото палене имам проблем с вървенето след 3 500 оборота,но вече колата е бомба :) :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта