Пушек?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Вто 17 окт 2006 11:47


Няма какво да спорим за това, просто мотора май е сменян... Никой не вярва докато не види... А относно карането зад теб... май няма да мога да те догоня :oops:




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 17 окт 2006 11:50


Ела на месечна среща за тест идеята е ти да караш след мен и да си гледаш собствената си кола. Сигурен съм че ААЗ при рязко подаване на газ подпушва и после изчиства разбира се ако е ок, просто турбото не е с прецизно управление.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 окт 2006 11:51


Не само на БМВ а всички дизели си попушват като дадеш газ-и новите също.Най-голямо пушене е като изрежеш колата и пуснеш педала на газта-а подобно нещо е често срещано при завои например.Щом пушенето не е постоянно мисля че няма проблем ,а и да го има едва ли е толкова голям че да си отваряш мотора.Имаи предвид че частите на колата с времето се сработват и няма особен смисал да ги човъркаш за такива малки проблеми да не говорим че и маисторите които правят тези ремонти не са в всеки гараж.Освен всичко друго пушенето е фактор които се проявява от много неща-катализатор,проблем в помпата,проблем в дюзите и т.н.Можеш да пробваш да я понапънеш на дълаг път да се изчисти и пушенето спира.niks76 го е правил на един наистина пушещ пасат и деиства.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Вто 17 окт 2006 12:01


На vladab мога да кажа да не се притеснява от припушването на неговия Passat - нормално е, пък и на тези километри...
Но доста мога да поспоря защо излиза дим при по-новите автомобили - и то черен... Имам преки наблюдения върху една Astra от 2003 на един приятел и мога да кажа, че при него няма припушване при рязък натиск на педала на газта. Просто си взе колата нова, сипва само на OMV и чака около 2-3 минути да позагрее колата преди тръгване:wink:
Иначе спор няма - и Audi A6 от 2005 3.0 TDI пуши. А по-горе беше обяснено защо...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 окт 2006 12:04


Щом пушека е черен и при настъпване на газта всичко е нормално.Лошото е ако пуши постоянно или бял или синкав дим.


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Вто 17 окт 2006 18:17


versace написа:Ако на място не пуши като работи и до 200 оборота плавно ускоряване пак е добре, проблема ти може да е следния:

Подаваш относиително рязко газта с педала и компютъра вкарва повече нафта през дюзи...........о. Просто има доста километри.


хммм - аз пък си мисля че не е от турбо лаг проблема ;)
все пак TDI би трябвало с дебитомер да е и подобно обогатяване на сместа да е просто поради принципа на работа на дизелите - всичко се управлява чрез подаваното гориво :wink: :roll:

аз поне така си ги обеснявам нещата :P

тааа пак си мисля че няма проблеми от леко пропушване :wink:


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

!!!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Нед 22 окт 2006 10:36


Smeagol написа:Аз не смятам, че и колата трябва да пуши. Моят Golf е на 14 години и пуши само докато загрее, после никакъв помен за пушек, колкото и рязко да подам газ. Мисля че проблемът идва от потеглянето при не добре загрят двигател. Това е особено опасно за дизелите. Но ако не си взел колата нова, няма как да се убедиш, че новите дизели не трябва да припушват. Просто някой ги е натискал при студен двигател и той е :081:


Колега карах Туарег V10 TDI и бая си пушлявеше при подаване на рязка газ - същото е и с БМВ 5 и 7 ма серия (нови), които карат мои колеги шофьори- пуши ама върви :twisted:
Просто при по старичките малко повече пушляват особено като е махнат катализатора като при мен!
През ноща като се ръчкам няма да ти обеснявам от зад колата кво поема :lol:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 22 окт 2006 13:35


Имам новата Лагуна 1.9 DCI на 47000км реални докато си беше в чужбина каквито и опити да правих не пушеше,дойдох си тук и първият път сипах на ОПЕТ в Люлин никакви ядове,след това прочетох в една тема за Спринт Дизела на ОМВ и сипах от него сега като подам рязко газ и изпушва цялата история се развива в рамките на 3000км не мисля че за това време двигателя се е променил коренно предполагам че нафтата е под всякаква критика дори и "хубавата".


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 22 окт 2006 19:10


Vladko написа:Имам новата Лагуна 1.9 DCI на 47000км реални докато си беше в чужбина каквито и опити да правих не пушеше,дойдох си тук и първият път сипах на ОПЕТ в Люлин никакви ядове,след това прочетох в една тема за Спринт Дизела на ОМВ и сипах от него сега като подам рязко газ и изпушва цялата история се развива в рамките на 3000км не мисля че за това време двигателя се е променил коренно предполагам че нафтата е под всякаква критика дори и "хубавата".


Спор няма,не може да се сравнява нафтата в БГ независимо откъде сипваш с тази от Австрия или Германия например! Направо се усеща как след време колата губи малко от мощността....мамка му и мизерия :evil:


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Пон 23 окт 2006 12:27


Май стигаме до извода, че нафтата ни sucks! Явно това ще да е, щом и на най-новите дизели си пуши...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта