
Пушек?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не само на БМВ а всички дизели си попушват като дадеш газ-и новите също.Най-голямо пушене е като изрежеш колата и пуснеш педала на газта-а подобно нещо е често срещано при завои например.Щом пушенето не е постоянно мисля че няма проблем ,а и да го има едва ли е толкова голям че да си отваряш мотора.Имаи предвид че частите на колата с времето се сработват и няма особен смисал да ги човъркаш за такива малки проблеми да не говорим че и маисторите които правят тези ремонти не са в всеки гараж.Освен всичко друго пушенето е фактор които се проявява от много неща-катализатор,проблем в помпата,проблем в дюзите и т.н.Можеш да пробваш да я понапънеш на дълаг път да се изчисти и пушенето спира.niks76 го е правил на един наистина пушещ пасат и деиства.
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
На vladab мога да кажа да не се притеснява от припушването на неговия Passat - нормално е, пък и на тези километри...
Но доста мога да поспоря защо излиза дим при по-новите автомобили - и то черен... Имам преки наблюдения върху една Astra от 2003 на един приятел и мога да кажа, че при него няма припушване при рязък натиск на педала на газта. Просто си взе колата нова, сипва само на OMV и чака около 2-3 минути да позагрее колата преди тръгване:wink:
Иначе спор няма - и Audi A6 от 2005 3.0 TDI пуши. А по-горе беше обяснено защо...
Но доста мога да поспоря защо излиза дим при по-новите автомобили - и то черен... Имам преки наблюдения върху една Astra от 2003 на един приятел и мога да кажа, че при него няма припушване при рязък натиск на педала на газта. Просто си взе колата нова, сипва само на OMV и чака около 2-3 минути да позагрее колата преди тръгване:wink:
Иначе спор няма - и Audi A6 от 2005 3.0 TDI пуши. А по-горе беше обяснено защо...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- hamann
- Мнения: 186
- Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
versace написа:Ако на място не пуши като работи и до 200 оборота плавно ускоряване пак е добре, проблема ти може да е следния:
Подаваш относиително рязко газта с педала и компютъра вкарва повече нафта през дюзи...........о. Просто има доста километри.
хммм - аз пък си мисля че не е от турбо лаг проблема

все пак TDI би трябвало с дебитомер да е и подобно обогатяване на сместа да е просто поради принципа на работа на дизелите - всичко се управлява чрез подаваното гориво


аз поне така си ги обеснявам нещата

тааа пак си мисля че няма проблеми от леко пропушване

- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!!!
Smeagol написа:Аз не смятам, че и колата трябва да пуши. Моят Golf е на 14 години и пуши само докато загрее, после никакъв помен за пушек, колкото и рязко да подам газ. Мисля че проблемът идва от потеглянето при не добре загрят двигател. Това е особено опасно за дизелите. Но ако не си взел колата нова, няма как да се убедиш, че новите дизели не трябва да припушват. Просто някой ги е натискал при студен двигател и той е
Колега карах Туарег V10 TDI и бая си пушлявеше при подаване на рязка газ - същото е и с БМВ 5 и 7 ма серия (нови), които карат мои колеги шофьори- пуши ама върви

Просто при по старичките малко повече пушляват особено като е махнат катализатора като при мен!
През ноща като се ръчкам няма да ти обеснявам от зад колата кво поема

- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Имам новата Лагуна 1.9 DCI на 47000км реални докато си беше в чужбина каквито и опити да правих не пушеше,дойдох си тук и първият път сипах на ОПЕТ в Люлин никакви ядове,след това прочетох в една тема за Спринт Дизела на ОМВ и сипах от него сега като подам рязко газ и изпушва цялата история се развива в рамките на 3000км не мисля че за това време двигателя се е променил коренно предполагам че нафтата е под всякаква критика дори и "хубавата".
- Stivi
- Мнения: 8370
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Vladko написа:Имам новата Лагуна 1.9 DCI на 47000км реални докато си беше в чужбина каквито и опити да правих не пушеше,дойдох си тук и първият път сипах на ОПЕТ в Люлин никакви ядове,след това прочетох в една тема за Спринт Дизела на ОМВ и сипах от него сега като подам рязко газ и изпушва цялата история се развива в рамките на 3000км не мисля че за това време двигателя се е променил коренно предполагам че нафтата е под всякаква критика дори и "хубавата".
Спор няма,не може да се сравнява нафтата в БГ независимо откъде сипваш с тази от Австрия или Германия например! Направо се усеща как след време колата губи малко от мощността....мамка му и мизерия

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта