



проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък
Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък
Ако може да споделиш как разбрахте, че е крива оста? Малко трудно се разбира, иска сваляне на металния щит зад нея. И кач пара е тази ос. Тва е една проста шпилка, навита на главата или на блока беше. Ако е на главата има голям риск да излезе с резбата 

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 28 дек 2011 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Razgrad
Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък
Монтьора така каза, след разглобяване и оглеждане на всичко останало, което може да е причинител на вредата...пробвахме и с друга обтяжна ролка, и веднага беше изхвърлен навън ремъка, отново
Незнам как се оправя такова нещо, а и по негови думи - само с "побългаряване" се оправяло... 


- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък
Колега, а проверихте ли дали чопа отзад на ролката си е влезнал на мястото има малка дупчица в блока или главата, не се сещам точно, да не би да не влиза и затова ролката да стой на една страна под напрежение.И затова да си мислите че оста е крива, защото по принцип според мен като се стегне ролката хубаво, то отзад е равно и тя ляга плътно и не би трябвало да е на една страна освен ако този чоп не си е влезнал на мястото.
- paaco
- Мнения: 262
- Регистриран на: Чет 30 юли 2009 10:10
- Автомобил: Passat 5.5 1.9 TDI
- Двигател: AVF 2005
- Местоположение: sofia
Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък
При мен на старата кола Ауди Б4 при втората смяната на ангренажа започна така да се измества и се търкаше в капака. Тогава мастора ми каза че може да е от шпилката на ролката и предложи да я сменим. Понеже беше събота и не можа да намери такава приложи малко български майсторлък с "Чук" и успя да я нагоди след цял ден връткане около колата. Тъй ама аз много мразя нещо да не е както трябва си купих въпросната шпилка и сам си я сложих. От тогава всичко спи. Така че е напълно възможно да е от нея. Колега смени я не е толкова скъпа. От проба глава не боли.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 11 мар 2010 18:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък
Аз съм със същия проблем.
Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък
И аз имах същия проблем, оказа се разбито ГНП.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък
И мен малко ме "съмнява" теорията за крива шпилка/ос на обтягаща ролка.мойта е с ръчно натягане,шпилката просто я притиска към равна повърхност(блока).Ако обаче там има някаква неравност или пък сте решили да сложите шайбата под ролката...струва си да се провери.Това е единствената шайба с реборд(ако не броиме демпферната-закрепена на к.вал.)-тя води ремъка по правия път.Иначе съм патил подобно с "менте" обтягаща на бензинка..,ами хвърлих я на 5-тата минута и се изтръчках за друга..вижте там,с някоя права(ама наистина "права"!) шиничка-как стоят шайбите като равнина..
Ако проблема си е "откакто свят светува...",имам предположение за някогашен ремонт на глава..па е шлайфана малко накриво..па се получава неуспоредност на разпределителен вал спрямо другите...само теоретични предположения...ама при отнемане на десети под наклон на главата...вече съм го виждал на едно возилце,дето имам...дизелно Нисан-че..
Ако проблема си е "откакто свят светува...",имам предположение за някогашен ремонт на глава..па е шлайфана малко накриво..па се получава неуспоредност на разпределителен вал спрямо другите...само теоретични предположения...ама при отнемане на десети под наклон на главата...вече съм го виждал на едно возилце,дето имам...дизелно Нисан-че..
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 28 дек 2011 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Razgrad
Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък
...има развитие по темата най-сетне...след няколко майстора и проверки на всички части около ангренажа и разбира се, благодарение и на вашите предположения, успяхме да оправим проблема или така си мислим за сега
...беше крива шпилката на обтяжната ролка, сложихме направо нова и сега времето ще покаже дали е оправен проблема - сега съм в тестов период. предполагам като направя 100-200км. с поредният нов ангренаж ще си проличи 


- paaco
- Мнения: 262
- Регистриран на: Чет 30 юли 2009 10:10
- Автомобил: Passat 5.5 1.9 TDI
- Двигател: AVF 2005
- Местоположение: sofia
Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък
Споко от това е!!! 

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък
GuLiVeR написа:Колега, а проверихте ли дали чопа отзад на ролката си е влезнал на мястото има малка дупчица в блока или главата, не се сещам точно, да не би да не влиза и затова ролката да стой на една страна под напрежение.И затова да си мислите че оста е крива, защото по принцип според мен като се стегне ролката хубаво, то отзад е равно и тя ляга плътно и не би трябвало да е на една страна освен ако този чоп не си е влезнал на мястото.
Ето един човек, който мисли логично и аргументирано

Шпилката не е била крива, (дори и да е крива , за да застане ролката на криво, трябва да я стегнеш на ръка) криви са "майсторите" ти

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 39 госта