проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък

Мнениеот V@lDo » Вто 05 юни 2012 17:41


Ако може да споделиш как разбрахте, че е крива оста? Малко трудно се разбира, иска сваляне на металния щит зад нея. И кач пара е тази ос. Тва е една проста шпилка, навита на главата или на блока беше. Ако е на главата има голям риск да излезе с резбата :idea:




lubovchiqta87
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 28 дек 2011 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Razgrad

Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък

Мнениеот lubovchiqta87 » Вто 05 юни 2012 19:28


Монтьора така каза, след разглобяване и оглеждане на всичко останало, което може да е причинител на вредата...пробвахме и с друга обтяжна ролка, и веднага беше изхвърлен навън ремъка, отново :( Незнам как се оправя такова нещо, а и по негови думи - само с "побългаряване" се оправяло... :)


Потребителски аватар
GuLiVeR
Мнения: 287
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък

Мнениеот GuLiVeR » Сря 06 юни 2012 19:25


Колега, а проверихте ли дали чопа отзад на ролката си е влезнал на мястото има малка дупчица в блока или главата, не се сещам точно, да не би да не влиза и затова ролката да стой на една страна под напрежение.И затова да си мислите че оста е крива, защото по принцип според мен като се стегне ролката хубаво, то отзад е равно и тя ляга плътно и не би трябвало да е на една страна освен ако този чоп не си е влезнал на мястото.


Потребителски аватар
paaco
Мнения: 262
Регистриран на: Чет 30 юли 2009 10:10
Автомобил: Passat 5.5 1.9 TDI
Двигател: AVF 2005
Местоположение: sofia

Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък

Мнениеот paaco » Пет 08 юни 2012 10:13


При мен на старата кола Ауди Б4 при втората смяната на ангренажа започна така да се измества и се търкаше в капака. Тогава мастора ми каза че може да е от шпилката на ролката и предложи да я сменим. Понеже беше събота и не можа да намери такава приложи малко български майсторлък с "Чук" и успя да я нагоди след цял ден връткане около колата. Тъй ама аз много мразя нещо да не е както трябва си купих въпросната шпилка и сам си я сложих. От тогава всичко спи. Така че е напълно възможно да е от нея. Колега смени я не е толкова скъпа. От проба глава не боли.


fantazior
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 11 мар 2010 18:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък

Мнениеот fantazior » Пон 11 юни 2012 19:14


Аз съм със същия проблем.


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък

Мнениеот V@lDo » Съб 23 юни 2012 18:18


И аз имах същия проблем, оказа се разбито ГНП.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък

Мнениеот emo-gar » Нед 24 юни 2012 22:32


И мен малко ме "съмнява" теорията за крива шпилка/ос на обтягаща ролка.мойта е с ръчно натягане,шпилката просто я притиска към равна повърхност(блока).Ако обаче там има някаква неравност или пък сте решили да сложите шайбата под ролката...струва си да се провери.Това е единствената шайба с реборд(ако не броиме демпферната-закрепена на к.вал.)-тя води ремъка по правия път.Иначе съм патил подобно с "менте" обтягаща на бензинка..,ами хвърлих я на 5-тата минута и се изтръчках за друга..вижте там,с някоя права(ама наистина "права"!) шиничка-как стоят шайбите като равнина..
Ако проблема си е "откакто свят светува...",имам предположение за някогашен ремонт на глава..па е шлайфана малко накриво..па се получава неуспоредност на разпределителен вал спрямо другите...само теоретични предположения...ама при отнемане на десети под наклон на главата...вече съм го виждал на едно возилце,дето имам...дизелно Нисан-че..


lubovchiqta87
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 28 дек 2011 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Razgrad

Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък

Мнениеот lubovchiqta87 » Пон 02 юли 2012 17:41


...има развитие по темата най-сетне...след няколко майстора и проверки на всички части около ангренажа и разбира се, благодарение и на вашите предположения, успяхме да оправим проблема или така си мислим за сега :) ...беше крива шпилката на обтяжната ролка, сложихме направо нова и сега времето ще покаже дали е оправен проблема - сега съм в тестов период. предполагам като направя 100-200км. с поредният нов ангренаж ще си проличи :)


Потребителски аватар
paaco
Мнения: 262
Регистриран на: Чет 30 юли 2009 10:10
Автомобил: Passat 5.5 1.9 TDI
Двигател: AVF 2005
Местоположение: sofia

Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък

Мнениеот paaco » Пон 02 юли 2012 18:49


Споко от това е!!! :applause:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: проблем на голф3 1.9тди90к.с.-"изяждане" на ангренажен ремък

Мнениеот Dobromirski » Сря 04 юли 2012 7:15


GuLiVeR написа:Колега, а проверихте ли дали чопа отзад на ролката си е влезнал на мястото има малка дупчица в блока или главата, не се сещам точно, да не би да не влиза и затова ролката да стой на една страна под напрежение.И затова да си мислите че оста е крива, защото по принцип според мен като се стегне ролката хубаво, то отзад е равно и тя ляга плътно и не би трябвало да е на една страна освен ако този чоп не си е влезнал на мястото.

Ето един човек, който мисли логично и аргументирано :applause:
Шпилката не е била крива, (дори и да е крива , за да застане ролката на криво, трябва да я стегнеш на ръка) криви са "майсторите" ти :beat_butt2



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 39 госта