От какво може да се губи мощността.
Прикачил съм лог файл.
Благодаря предварително за отговорилите.



Golf 1.9 TDI 1Z след 6тата секунда овяхва
Golf 1.9 TDI 1Z след 6тата секунда овяхва
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-010-011-xxx_.xls
- (32 KиБ) Свален 180 пъти
-
- new LOG-01-010-011_.xls
- (53.5 KиБ) Свален 45 пъти
Последна промяна от goodyy на Чет 12 юли 2012 20:11, променено общо 2 пъти.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Golf 1.9 TDI 1Z след 6тата секунда овяхва
Лог файл се прави на 100% до-долу педала на газта, най вероятно пренадува, виж грешките
Re: Golf 1.9 TDI 1Z след 6тата секунда овяхва
Грешки няма. Ако пренадува, от клапана ли е?
М/у другото ще направя нов файл.
М/у другото ще направя нов файл.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 1.9 TDI 1Z след 6тата секунда овяхва
това новия файл ли е ? щото пак имаш пускане на педала на газта..ако е стария....1Z колко надува стоково - 0.9 ? Защото като гледам и така се мъчи да мине 1,15 та дори аха да стигне 1.2... ако не гледам нещо друго де... 

- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Golf 1.9 TDI 1Z след 6тата секунда овяхва
Направо си стига 1,2 при 2600 об/мин.
Логове се правят на 3та 100% газ до 4000 после 4та и пак газ, няма да превключваш на 2600- правиш и диагностика, а не икономично каране
П.П ако пренадува 1,2 е малко, мапа ти трябва да е до 1,55(ако найстина е 96") и трябва да забие там, като задържиш газта.
Евентуални проблеми Н75(клапан, маркучи) или уестгейт на турбото.
Логове се правят на 3та 100% газ до 4000 после 4та и пак газ, няма да превключваш на 2600- правиш и диагностика, а не икономично каране
П.П ако пренадува 1,2 е малко, мапа ти трябва да е до 1,55(ако найстина е 96") и трябва да забие там, като задържиш газта.
Евентуални проблеми Н75(клапан, маркучи) или уестгейт на турбото.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта