За 1З затапвай смело.
Ако колата ти е от по новите (поколение на голф5 и по нови) тогава затапиш ли го ше получиш ядове. Решението е софтуерно при по новите но и там има тънкости. Скоро идва един клиент при мен с 2.0 тди на който беше премахнат ЕГРа и УЖ беше изключен софтуерно (наистина не даваше грешки но това нищо не значи) и ефекта от всичко това беше 2 литра повишение на разхода в градски условия. Аз не вярвах много но той ми го доказа. След малко игра нещата ги оправихме. Хубаво е когато правите такива неща да с епита конкретно за въпросния автомобил щото еднозначно правило няма.



Запушване на EGR?
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Запушване на EGR?
1Z-то заминаа...сега съм с AJM P.D.
тука за няколко дни забелязах,че като го изключих сякаш има малко повече хала в ниските

- Aleksey
- Мнения: 168
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 20:55
- Автомобил:
- Двигател: 1996 ABF
- Местоположение: Стара Загора
Re: Запушване на EGR?
Еми колеги за сега съм махнал маркуча, който влиза отпред на клапана за вакума и така колата върви много добре, надявам се,че няма смисъл от друго затапване.
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Запушване на EGR?
Момчета,да споделя к'во се случи с моите терзания около ЕГР-а на колата ми
Преди година се пипна софта (ЧИП) в комбинация затапване на ЕГР клапан софтуерно ......а механично аз лично го направих
Четох,че трябва да се сложи хубава ламарина,но въпреки това аз изрязах от капачка на буркан.....и за по-сигурно направих 2-викам си-ще държат....!Сложих от към страната на клапана,където УЖ "огъня" е по-малък.За капак забих по един "чеп" и в отворите на ЕГР-а да не излизат мазнотиите-викам си той вече не работи,поне да не цапа...
И к'во става-в последно време забелязах кофти сиво-сини пушеци в ниските обороти,а на високите-забивания и заглъхвания.Почнах-преглед на геометрия,маркучи,вакуми,актуатор.....видимите неща,а за "невидимите"-още незнам тънкостите за работа с VAG-COM,въпреки че го имам отдавна.....за работата на Н75,за дебитомер и т.н нямам "пълномощни"
Тука искам да изкажа едно голямо БЛАГОДАРЯ на колегата Dobromirski (Плевен)-след няколко обиколки,кабели,компютри,вдигане на капака 10-на пъти в рамките на 1 час "доктора" изказа диагноза
Оказа се-ламаринките изгорели,оттам в комбинация с "зачепените" отвори ииии колата се чуди накъде да хване по баира
Само с отпушването на дупките автомобила си отдъхна.....сега въпроса е с какво-хем тънко,хем здраво нещо за затапя наново 
В този ред на мисли исках да кажа-който е решил да прави тази интервенциа да го прави с нещо здраво,а не да се чуди и дерзае като мен доста време защо колата пуши и се пъне



И к'во става-в последно време забелязах кофти сиво-сини пушеци в ниските обороти,а на високите-забивания и заглъхвания.Почнах-преглед на геометрия,маркучи,вакуми,актуатор.....видимите неща,а за "невидимите"-още незнам тънкостите за работа с VAG-COM,въпреки че го имам отдавна.....за работата на Н75,за дебитомер и т.н нямам "пълномощни"




В този ред на мисли исках да кажа-който е решил да прави тази интервенциа да го прави с нещо здраво,а не да се чуди и дерзае като мен доста време защо колата пуши и се пъне

- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Запушване на EGR?
Ето как го бях запушил,една година карах така.
Никакви проблеми нямаше.
Отидох до пункт за цветни метали и си харесах един алуминиев лист.
Алуминия по-лесно се обработва и когато е с подходяща дебелина,проблеми няма.
Никакви проблеми нямаше.
Отидох до пункт за цветни метали и си харесах един алуминиев лист.
Алуминия по-лесно се обработва и когато е с подходяща дебелина,проблеми няма.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 22:29
- Автомобил: VW Golf 3 TDI
- Двигател: AHU-1997
- Местоположение: София
Re: Запушване на EGR?
Здравейте Колеги,
изкарвам малко темата от прахта,притежавам GOLF 3 1,9ТДИ 97 год.,AHU мотор,турбината имаше лека хлабина и буташе маслото във междинния охладител при което веднага се заех със демонтажа и занесох я във фирма Унитех - Варна рециклираха я и ми я върнаха като нова заседно със всички стари части,които са подменени,баланс плюс 6 месеца гаранция.така преди монтажа обратно пристъпих към цялостно почистване на входен колектор към турбото и към главата на двигателя (няма да обяснявам какво имаше там)и изходен колектор,турбо-пътищата и междинния охладител.така изолирах ЕГР клапана отвсякъде и вакуума към него,катализатора е махнат още преди 2 години,след изчитане на другите теми за това,от това колата ми почна да пали от четвърт а преди имаше момент на въртене и тогава пали,покарах го няколко дена и ми прави впечатление че ускоерението е доста по яко от преди и не и давам газ много и пушенето при по високи обороти почти липсва.но друго ми направи впечатление възможно ли е от изолирането да ми се повиши разхода от това и нужна ли е корекция в компютъра на колата??моля ако някои е със този мотор да сподели
благодаря предварително
изкарвам малко темата от прахта,притежавам GOLF 3 1,9ТДИ 97 год.,AHU мотор,турбината имаше лека хлабина и буташе маслото във междинния охладител при което веднага се заех със демонтажа и занесох я във фирма Унитех - Варна рециклираха я и ми я върнаха като нова заседно със всички стари части,които са подменени,баланс плюс 6 месеца гаранция.така преди монтажа обратно пристъпих към цялостно почистване на входен колектор към турбото и към главата на двигателя (няма да обяснявам какво имаше там)и изходен колектор,турбо-пътищата и междинния охладител.така изолирах ЕГР клапана отвсякъде и вакуума към него,катализатора е махнат още преди 2 години,след изчитане на другите теми за това,от това колата ми почна да пали от четвърт а преди имаше момент на въртене и тогава пали,покарах го няколко дена и ми прави впечатление че ускоерението е доста по яко от преди и не и давам газ много и пушенето при по високи обороти почти липсва.но друго ми направи впечатление възможно ли е от изолирането да ми се повиши разхода от това и нужна ли е корекция в компютъра на колата??моля ако някои е със този мотор да сподели
благодаря предварително
Последна промяна от mak11 на Пет 17 авг 2012 17:38, променено общо 1 път.
Re: Запушване на EGR?
на същата страница на която си писал - Брезел е отговорил на тоя въпрос. А щом той го е написал - би трябвало да му вярваш
(аз му вярвам)
. Доста почетох и аз за затапване на EGR, почистване и т.н. В един прекрасен ден просто отидох и си купих нов (че стария ме остави на пътя). Оригинален в VW за б6 е около под 500 лв с всичките му буклуци по него (електронен). ако това ти спестява по 1/100 градско гориво - пак ще го избиеш след времем. А в по-леките варианти едно почистване би му се отразило доста добре. Та като цяло тоя клапан не е и само за екология.


- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Запушване на EGR?
При Мазда е същото колега Rado, моя EGR също е затапен, колата е бензинова Мазда, разлика във вървежа никаква!
Не че съм очаквал да е друго, просто вече част от изгорелите газове не се връщат за доизгаряне в двигателя.Както се казва, глътка чист въздух за мотора и още повече мизерия в атмосферата, катализатора също е махнат и това е!
Не че съм очаквал да е друго, просто вече част от изгорелите газове не се връщат за доизгаряне в двигателя.Както се казва, глътка чист въздух за мотора и още повече мизерия в атмосферата, катализатора също е махнат и това е!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта